Oh ja, heerlijk die steken door je onderbuik heen...echt aan te raden om dan te gaan huppelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want huppelen terwijl je bij elk sprongetje een sloot bloed verliest en je rug/buik verkampen, is werkelijk fantastisch
Zei ik sloot? Ik bedoel kanaal.quote:
Parkjes? Bossen? Tuin?quote:
Niet bijdehand doen als je het niet hebt geprobeerd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want huppelen terwijl je bij elk sprongetje een sloot bloed verliest en je rug/buik verkampen, is werkelijk fantastisch
En jij weet dat het werkt uit welke ervaring precies?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Parkjes? Bossen? Tuin?
[..]
Niet bijdehand doen als je het niet hebt geprobeerd.
vergeet de littekenpijn niet van de keizersneequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geboren als meisje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jij weet dat het werkt uit welke ervaring precies?
Dat snap ik ook niet, een eierdopje krijg je nog wel opgenomen met een tampon. Ok de tampon zal ook gewoon vocht opnemen, maar het lijkt mij sterk dat ze maar voor 1/15 vol met bloed zitten en dan nog zo, nou ja bloederig ogen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
Het schijnt de hoeveelheid van een eierdopje te zijn, ik ga er vanuit dat dat door een man bedacht is want dat kan natuurlijk nooit kloppen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:35 schreef simmu het volgende:
[..]
ga eens naast ts staan lieverd![]()
kom dan! durf je wel!
je kan het zelf testen met zo'n cupje. tis alleen vrij ellendig om dat ding eruit te krijgen met het bloed er dan nog wel inquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, een eierdopje krijg je nog wel opgenomen met een tampon. Ok de tampon zal ook gewoon vocht opnemen, maar het lijkt mij sterk dat ze maar voor 1/15 vol met bloed zitten en dan nog zo, nou ja bloederig ogen.
Ja dat kan ik niet. Ik kan tegelijk mobiel bellen, mascara opdoen en koffie zetten, maar wat jij beschrijft is onmogelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef simmu het volgende:
je kan het zelf testen met zo'n cupje. tis alleen vrij ellendig om dat ding eruit te krijgen met het bloed er dan nog wel in
Geloven dat jij een vrouw bentquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh, ik weet dat TS een vrouw is. Wij zijn didgeridoo-sisters je weetz.
Goed gezegd, mate.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
Never trust something that bleeds for five days and still doesn't die.
daar red ik het anderhalf uur op. hooguit...en die cupjes gebruik ik dus niet meer. dit vanwege, nou ja, zie dipkip's commentaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef BabyB het volgende:
Tampons maat Super (of super plus) een idee voor sommigen hier..?
maatbeker klaarzetten in de pleepotquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet. Ik kan tegelijk mobiel bellen, mascara opdoen en koffie zetten, maar wat jij beschrijft is onmogelijk.
Ja dat zou van de zotte zijn.quote:
Pics of het deed niet gebeurenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Half man half paard (paard van onder).
Pics van mijn pik?quote:
Van je half paard half man lijfquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Pics van mijn pik?Dat mag niet volgens mij.
Ik moest door een bloemenweide heen huppelen hè, anders klopt het niet met de reclame?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Parkjes? Bossen? Tuin?
[..]
Niet bijdehand doen als je het niet hebt geprobeerd.
Nee, dank jequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef simmu het volgende:
[..]
je kan het zelf testen met zo'n cupje. tis alleen vrij ellendig om dat ding eruit te krijgen met het bloed er dan nog wel in
Er schijnt ook verschil te zitten tussen de verschillende merken tampons, bij dezelfde maat neemt de ene neemt meer op dan de andere. Ik gebruikte eerder altijd OB maar tegenwoordig neem ik altijd die van AH, en die bevallen me goed. Weet niet of je deze al geprobeerd hebt? Misschien een tipquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef simmu het volgende:
[..]
daar red ik het anderhalf uur op. hooguit...en die cupjes gebruik ik dus niet meer. dit vanwege, nou ja, zie dipkip's commentaarman, dat voelt me daar toch viesssssss!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |