Eisprongtijdquote:Op woensdag 2 november 2011 18:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Wie ben jij![]()
Geef ons die bitch van gisteren weer eens terug.
Stemmingswisselingen horen ook bij PMSquote:Op woensdag 2 november 2011 18:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Wie ben jij![]()
Geef ons die bitch van gisteren weer eens terug.
Dan heb je weer met andere uitscheiding te maken waar je weer niks van wilt weten.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Je zou het bijna worden na dit topic idd
Terug naar de biologielesquote:
Oh ja, Jekyll en Hydequote:Op woensdag 2 november 2011 18:34 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Stemmingswisselingen horen ook bij PMS
Wauw heb je die grap zelf bedacht?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:36 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ik weiger iets te vertrouwen dat een aantal dagen achter elkaar bloedt en niet daaraan sterft.
HIJ HEEFT HEM IIG NIET UIT SOUTHPARK.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Wauw heb je die grap zelf bedacht?
Ben je ook in je maandelijkse shit?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Terug naar de biologieles....zo snel is de eisprong nou ook weer niet na de menstruatie.
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:36 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ik weiger iets te vertrouwen dat een aantal dagen achter elkaar bloedt en niet daaraan sterft.
Neequote:Op woensdag 2 november 2011 18:39 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Ben je ook in je maandelijkse shit?
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:30 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Manwhoremiss is ze wel donders lekker
dit vraagt om pics!
Nee hoor, ik corrigeer alleen als het moet....als er niet is opgelet bij biologieles bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon 24/7 losse handjes?
Haha, dat valt wel mee. PMS sowieso. Vrouwen die fucking kwaad gaan doen omdat ze 'hormonale wisselingen hebben'. Normaal doen is niet zo moeilijk. Gewoon stil blijven en knikken. Niks aan de hand dan.quote:
Jij kent echt de inwerking van hormonen niet hè?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:00 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Haha, dat valt wel mee. PMS sowieso. Vrouwen die fucking kwaad gaan doen omdat ze 'hormonale wisselingen hebben'. Normaal doen is niet zo moeilijk. Gewoon stil blijven en knikken. Niks aan de hand dan.
Zeg dan wel heel precies welke, anders sta je als man zo voor dat rek van iene miene mutte..quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ze er in mag, Sterker nog, ondertussen dat ze in bad ligt sprint jij naar de supermakrt om lekkere dingetjes voor haar te regelen.
En neem gelijk even tampons en maandverband mee als je er toch bent.
Kk smerig steek haar neerquote:Op woensdag 2 november 2011 19:03 schreef Garisson72 het volgende:
Kom ik thuis, ligt TS daar een beetje in mijn bad, met d'r klonten en slierten en bonkjens.![]()
Ga nog meer overdrijvenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:03 schreef Garisson72 het volgende:
Kom ik thuis, ligt TS daar een beetje in mijn bad, met d'r klonten en slierten en bonkjens.![]()
Dit heb ik altijd dus niks om je druk over te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
En nu zou ik het liefst met een kettingzaag de straat op gaan en willekeurige mensen van hun ledematen ontdoen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |