Vrouwen die janken vanwege buikpijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik heb straks al als een baby zitten janken... OM NIKS!
Ik kan dan zelfs huilen om een komedie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vrouwen die janken vanwege buikpijn door hormonen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan dan zelfs huilen om een komedie.
Terecht!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
Jaaa ja, je mag al in mijn bad. Djiezus..
Mijn bad is terecht? Ik was 'm niet kwijt heur.quote:
Ik was eerder nooit chagrijnig, maar verging alleen van de pijn, pas toen ik aan de pil ging begon dat.quote:
Dat ze er in mag, Sterker nog, ondertussen dat ze in bad ligt sprint jij naar de supermakrt om lekkere dingetjes voor haar te regelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn bad is terecht? Ik was 'm niet kwijt heur.
Tampons en maandverband.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ze er in mag, Sterker nog, ondertussen dat ze in bad ligt sprint jij naar de supermakrt om lekkere dingetjes voor haar te regelen.
En neem gelijk even tampons en maandverband mee als je er toch bent.
Serieus? Wow ik hoor echt van iedereen andersom.. wat kut voor je manquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was eerder nooit chagrijnig, maar verging alleen van de pijn, pas toen ik aan de pil ging begon dat.
Dit, serieus dat vind ik zo verschrikkelijk goorquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef Chai het volgende:
Maandverband.
Vieze bebloede matras tussen je benen hebben, gebruik gewoon minitampons.
Nou het valt wel mee hoor, maar het is wel een beetje, dus ik vind het wel heel stom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Serieus? Wow ik hoor echt van iedereen andersom.. wat kut voor je man
Voor de nacht heb ik juist de meeste problemen. Heb dat in het begin een keer gedaan, maar ik slaap de hele nacht op mijn zij en het verfrommelt helemaal?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
Voor de nacht heb ik totaal geen problemen met verband, dan bloed je toch bijna niet? Overdag vind ik tampons ook fijner.
Oh nee daar heb ik geen last van, maar dat komt misschien omdat ik op mijn buik slaap.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor de nacht heb ik juist de meeste problemen. Heb dat in het begin een keer gedaan, maar ik slaap de hele nacht op mijn zij en het verfrommelt helemaal?
Zo is het maar net, ook bij mijn zusje vind ik soms tampons in de douche, ze is zestien. Bah, vies. Vrouwen kunnen heel vies zijn en de sporen die ze soms achterlaten in de badkamer.quote:
gebruikte?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Zo is het maar net, ook bij mijn zusje vind ik soms tampons in de douche, ze is zestien. Bah, vies.
Nou nee, ik ga ondertussen sporten. Fijne avond nog!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
Dat ze er in mag, Sterker nog, ondertussen dat ze in bad ligt sprint jij naar de supermakrt om lekkere dingetjes voor haar te regelen.
HAAHAHAHAHAHA WTF, gadverdamme zegquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Zo is het maar net, ook bij mijn zusje vind ik soms tampons in de douche, ze is zestien. Bah, vies. Vrouwen kunnen heel vies zijn en de sporen die ze soms achterlaten in de badkamer.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Zo is het maar net, ook bij mijn zusje vind ik soms tampons in de douche, ze is zestien. Bah, vies.
Sporten? Ook gij Brutus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou nee, ik ga ondertussen sporten. Fijne avond nog!
Ongesteld schat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
God, god, god. Wat is dat toch *&%&&*^(@()^$-irritant zeg. "Die tijd van de maand"
![]()
![]()
![]()
Ik heb straks al als een baby zitten janken... OM NIKS!En nu zou ik het liefst met een kettingzaag de straat op gaan en willekeurige mensen van hun ledematen ontdoen
![]()
.
En chagrijnig!!!! Zooooo!! Niet te filmen!!Er hoeft nu maar 1 persoon iets verkeerds te doen, en echt, ik sta niet voor mezelf in
.
Vroegah had ik dit nooit zo, of zelfs helemaal niet, maar de laatste tijd wordt het erger en erger.
Gelukkig heb ik een warm kruikjeen straks ga ik me ziek eten aan chocola
Het viel te proberen natuurlijk. Sportze.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou nee, ik ga ondertussen sporten. Fijne avond nog!
no shit, dat vinden vrouwen gay.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |