Vrouwen die janken vanwege buikpijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik heb straks al als een baby zitten janken... OM NIKS!
Ik kan dan zelfs huilen om een komedie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vrouwen die janken vanwege buikpijn door hormonen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan dan zelfs huilen om een komedie.
Terecht!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
Jaaa ja, je mag al in mijn bad. Djiezus..
Mijn bad is terecht? Ik was 'm niet kwijt heur.quote:
Ik was eerder nooit chagrijnig, maar verging alleen van de pijn, pas toen ik aan de pil ging begon dat.quote:
Dat ze er in mag, Sterker nog, ondertussen dat ze in bad ligt sprint jij naar de supermakrt om lekkere dingetjes voor haar te regelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn bad is terecht? Ik was 'm niet kwijt heur.
Tampons en maandverband.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ze er in mag, Sterker nog, ondertussen dat ze in bad ligt sprint jij naar de supermakrt om lekkere dingetjes voor haar te regelen.
En neem gelijk even tampons en maandverband mee als je er toch bent.
Serieus? Wow ik hoor echt van iedereen andersom.. wat kut voor je manquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was eerder nooit chagrijnig, maar verging alleen van de pijn, pas toen ik aan de pil ging begon dat.
Dit, serieus dat vind ik zo verschrikkelijk goorquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef Chai het volgende:
Maandverband.
Vieze bebloede matras tussen je benen hebben, gebruik gewoon minitampons.
Nou het valt wel mee hoor, maar het is wel een beetje, dus ik vind het wel heel stom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Serieus? Wow ik hoor echt van iedereen andersom.. wat kut voor je man
Voor de nacht heb ik juist de meeste problemen. Heb dat in het begin een keer gedaan, maar ik slaap de hele nacht op mijn zij en het verfrommelt helemaal?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
Voor de nacht heb ik totaal geen problemen met verband, dan bloed je toch bijna niet? Overdag vind ik tampons ook fijner.
Oh nee daar heb ik geen last van, maar dat komt misschien omdat ik op mijn buik slaap.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor de nacht heb ik juist de meeste problemen. Heb dat in het begin een keer gedaan, maar ik slaap de hele nacht op mijn zij en het verfrommelt helemaal?
Zo is het maar net, ook bij mijn zusje vind ik soms tampons in de douche, ze is zestien. Bah, vies. Vrouwen kunnen heel vies zijn en de sporen die ze soms achterlaten in de badkamer.quote:
gebruikte?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Zo is het maar net, ook bij mijn zusje vind ik soms tampons in de douche, ze is zestien. Bah, vies.
Nou nee, ik ga ondertussen sporten. Fijne avond nog!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
Dat ze er in mag, Sterker nog, ondertussen dat ze in bad ligt sprint jij naar de supermakrt om lekkere dingetjes voor haar te regelen.
HAAHAHAHAHAHA WTF, gadverdamme zegquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Zo is het maar net, ook bij mijn zusje vind ik soms tampons in de douche, ze is zestien. Bah, vies. Vrouwen kunnen heel vies zijn en de sporen die ze soms achterlaten in de badkamer.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Zo is het maar net, ook bij mijn zusje vind ik soms tampons in de douche, ze is zestien. Bah, vies.
Sporten? Ook gij Brutus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou nee, ik ga ondertussen sporten. Fijne avond nog!
Ongesteld schat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
God, god, god. Wat is dat toch *&%&&*^(@()^$-irritant zeg. "Die tijd van de maand"
![]()
![]()
![]()
Ik heb straks al als een baby zitten janken... OM NIKS!En nu zou ik het liefst met een kettingzaag de straat op gaan en willekeurige mensen van hun ledematen ontdoen
![]()
.
En chagrijnig!!!! Zooooo!! Niet te filmen!!Er hoeft nu maar 1 persoon iets verkeerds te doen, en echt, ik sta niet voor mezelf in
.
Vroegah had ik dit nooit zo, of zelfs helemaal niet, maar de laatste tijd wordt het erger en erger.
Gelukkig heb ik een warm kruikjeen straks ga ik me ziek eten aan chocola
Het viel te proberen natuurlijk. Sportze.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou nee, ik ga ondertussen sporten. Fijne avond nog!
no shit, dat vinden vrouwen gay.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Da willik ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:41 schreef Spiky-Hair het volgende:
Ik ken het.... wat ik dan altijd doe is het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whehehee moet ik het zelf vol laten lopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom lig jij nog niet in bad?
Dan zet je 'm toch even aan het werk? Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
whehehee moet ik het zelf vol laten lopenen eerst schoonmaken
dooie spinnen eruit halen
want dat doet garisson nooit
hallo kunnen die vrouwmensen hier mijn vraag beantwoorden?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
no shit, dat vinden vrouwen gay.
vrouwen willen geen pussy's zegt iedereen toch?
Ja!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is al de bink aan het uithangen op de sportschool natuurlijk en laat Q_B in haar sop gaarkoken. Mannen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zet je 'm toch even aan het werk? Ik zie het probleem niet
Ik gooi snachts altijd het grootste maandverband wat er bestaat erin. Met vleugeltjes. En dan nog lekken he?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh nee daar heb ik geen last van, maar dat komt misschien omdat ik op mijn buik slaap.
Ze zijn ook allemaal hetzelfde hequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is al de bink aan het uithangen op de sportschool natuurlijk en laat Q_B in haar sop gaarkoken. Mannen.
We willen mannen stoer en mannelijk uiteraard. Behalve in die periode.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hallo kunnen die vrouwmensen hier mijn vraag beantwoorden?
Én dan nog eigenlijk heel erg ontevreden reageren en heel boos worden omdat hij het verkeerde gehaald heeftquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nogal veeleisend zijn jullie zegquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We willen mannen stoer en mannelijk uiteraard. Behalve in die periode.
Hoezo, het is toch heel simpel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nogal veeleisend zijn jullie zeg
Kuthormonen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Én dan nog eigenlijk heel erg ontevreden reageren en heel boos worden omdat hij het verkeerde gehaald heeft![]()
Best sneu dan
kraamverbandquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik gooi snachts altijd het grootste maandverband wat er bestaat erin. Met vleugeltjes. En dan nog lekken he?Ik slaap blijkbaar heel wild
Damn! Sterkte!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef simmu het volgende:
[..]
kraamverband![]()
na de kinderen (nadat ik de kinderen gekregen heb dus, laatste nu bijna 2 jaar geleden. dit ter verheldering voor de meelezende heren) gutst het er de eerste 2 dagen dusdanig bizar heftig uit dat enkel dubbel (!) kraamverband niet lekt.
het zit wel comfortabeler dan die andere. een troost.
Ik krijg nu beelden voor ogen die ik eigenlijk niet wilde zien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef simmu het volgende:
[..]
kraamverband![]()
na de kinderen (nadat ik de kinderen gekregen heb dus, laatste nu bijna 2 jaar geleden. dit ter verheldering voor de meelezende heren) gutst het er de eerste 2 dagen dusdanig bizar heftig uit dat enkel dubbel (!) kraamverband niet lekt.
Yeahquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh, ik weet dat TS een vrouw is. Wij zijn didgeridoo-sisters je weetz.
Wow! Dat lijkt me pas erg!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef simmu het volgende:
[..]
kraamverband![]()
Met een strategisch in bed neergelegde handdoek zodat je tenminste niet elke dag je bed moet verschonen als het wel misgaat.quote:
ja, maar dan zonder die fucking irritante kraamtentonderbroekquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:22 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wow! Dat lijkt me pas erg!!![]()
Zoiets dus? En dan x 2???
[ afbeelding ]
celstofmatjequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Met een strategisch in bed neergelegde handdoek zodat je tenminste niet elke dag je bed moet verschonen als het wel misgaat.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:22 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wow! Dat lijkt me pas erg!!![]()
Zoiets dus? En dan x 2???
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk nooit een pretje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:25 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, maar dan zonder die fucking irritante kraamtentonderbroek![]()
zo erg dat ik mijn dochtertje van 3 (zindelijkheidstrainign is aan de orde heren, dan is meekijken hip) dan weghou bij de wc als ik ga, want dat wurm schrikt zich de tering als die dan ziet wat er in de pot zit
Happy periods bestaan niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Piye het volgende:
Ik had me ongesteldheid eigenlijk veel leuker voorgesteld door die reclames.
Vrouwen aan de stuur is bloed aan de muur, helaas blijft het niet bij muren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Piye het volgende:
Alsof ze een lotusbloem zijn jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Piye het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Piye het volgende:
Zeg, ga jij eens heel gauw weer terug die zandbak in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Vrouwen aan de stuur is bloed aan de muur, helaas blijft het niet bij muren.
Nou misschien zou je dat eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:33 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, we dartelen met bloemetjes in ons haar door een bloemenweide heen.
Veel te leuk hier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens heel gauw weer terug die zandbak in.
ga eens naast ts staan lieverdquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Vrouwen aan de stuur is bloed aan de muur, helaas blijft het niet bij muren.
Geen bloemenweide aanwezig hier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou misschien zou je dat eens moeten proberen.
Toch niet als ze bloedt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:35 schreef simmu het volgende:
[..]
ga eens naast ts staan lieverd![]()
kom dan! durf je wel!
Ja want huppelen terwijl je bij elk sprongetje een sloot bloed verliest en je rug/buik verkampen, is werkelijk fantastischquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou misschien zou je dat eens moeten proberen.
Een heul slootquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want huppelen terwijl je bij elk sprongetje een sloot bloed verliest en je rug/buik verkampen, is werkelijk fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |