maar het lucht wel ff lekker op zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kom op, je kan elke maand gaan zeiken over je feestje. Gaat er geen verandering in brengen oid.
dat zei mijn man net ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef RHood314 het volgende:
Ach schat, ik wil je wel nemen hoor...dan voel je er ff niks meer van
Past er bij mij niet in. Mini vind ik soms al naar pijnlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef BabyB het volgende:
Tampons maat Super (of super plus) een idee voor sommigen hier..?
krappe kutquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Past er bij mij niet in. Mini vind ik soms al naar pijnlijk
Nee ik heb een paardenpik die de helft van mijn lijf vormt (ik ben maar heel klein).quote:
Ja dat is wel waar inderdaad, dan ben je gedoemd om je elke maand kut te voelen (hihi no pun intendedquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moest door een bloemenweide heen huppelen hè, anders klopt het niet met de reclame?![]()
Boehoequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
En nu begint mijn rug zo heel zeurderig pijn te doehoehoeeen. Wehehehee
Al een pijnstiller naar binnen geplopt?....oraal dan hèquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dat is altijd zo. Neem een aspirine.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zonnebank, bad, massage, kopje thee en veel liefdequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
Het stinkt ook altijd zo lekker naar rotte vis he. En van die harde stukjes er in!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik kende die cups ook helemaal nog niet![]()
![]()
![]()
Waarom zou je daar in hemelsnaam voor kiezen??? Nee maar echt serieus?? Ik bedoel: het is groter dan een tampon.... ik begrijp t niet.
Ik hou t bij maandverband.Tampons vind ik vervelend gedoe, en met maandverband zie je snel of je alweer moet verschonen of niet.
Vaginaal werkt ie sneller.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Al een pijnstiller naar binnen geplopt?....oraal dan hè
Als er harde stukjes inzitten zou ik eens met je vriendin naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:56 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Het stinkt ook altijd zo lekker naar rotte vis he. En van die harde stukjes er in!
Werkt niet...spoelt zo weer naar buiten.quote:
Als je zit te voelen of er harde stukjes tussen zitten moet je sowieso even langs de psycholoog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Als er harde stukjes inzitten zou ik eens met je vriendin naar de dokter gaan...als het naar rotte vis stinkt trouwens ook.
Hmm rectaal dan maar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Werkt niet...spoelt zo weer naar buiten.
Nee, het is nog wel te doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Al een pijnstiller naar binnen geplopt?....oraal dan hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |