Pics van mijn pik?quote:
Van je half paard half man lijfquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Pics van mijn pik?Dat mag niet volgens mij.
Ik moest door een bloemenweide heen huppelen hè, anders klopt het niet met de reclame?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Parkjes? Bossen? Tuin?
[..]
Niet bijdehand doen als je het niet hebt geprobeerd.
Nee, dank jequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef simmu het volgende:
[..]
je kan het zelf testen met zo'n cupje. tis alleen vrij ellendig om dat ding eruit te krijgen met het bloed er dan nog wel in
Er schijnt ook verschil te zitten tussen de verschillende merken tampons, bij dezelfde maat neemt de ene neemt meer op dan de andere. Ik gebruikte eerder altijd OB maar tegenwoordig neem ik altijd die van AH, en die bevallen me goed. Weet niet of je deze al geprobeerd hebt? Misschien een tipquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef simmu het volgende:
[..]
daar red ik het anderhalf uur op. hooguit...en die cupjes gebruik ik dus niet meer. dit vanwege, nou ja, zie dipkip's commentaarman, dat voelt me daar toch viesssssss!
maar het lucht wel ff lekker op zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kom op, je kan elke maand gaan zeiken over je feestje. Gaat er geen verandering in brengen oid.
dat zei mijn man net ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef RHood314 het volgende:
Ach schat, ik wil je wel nemen hoor...dan voel je er ff niks meer van
Past er bij mij niet in. Mini vind ik soms al naar pijnlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef BabyB het volgende:
Tampons maat Super (of super plus) een idee voor sommigen hier..?
krappe kutquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Past er bij mij niet in. Mini vind ik soms al naar pijnlijk
Nee ik heb een paardenpik die de helft van mijn lijf vormt (ik ben maar heel klein).quote:
Ja dat is wel waar inderdaad, dan ben je gedoemd om je elke maand kut te voelen (hihi no pun intendedquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moest door een bloemenweide heen huppelen hè, anders klopt het niet met de reclame?![]()
Boehoequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
En nu begint mijn rug zo heel zeurderig pijn te doehoehoeeen. Wehehehee
Al een pijnstiller naar binnen geplopt?....oraal dan hèquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dat is altijd zo. Neem een aspirine.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zonnebank, bad, massage, kopje thee en veel liefdequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
Het stinkt ook altijd zo lekker naar rotte vis he. En van die harde stukjes er in!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik kende die cups ook helemaal nog niet![]()
![]()
![]()
Waarom zou je daar in hemelsnaam voor kiezen??? Nee maar echt serieus?? Ik bedoel: het is groter dan een tampon.... ik begrijp t niet.
Ik hou t bij maandverband.Tampons vind ik vervelend gedoe, en met maandverband zie je snel of je alweer moet verschonen of niet.
Vaginaal werkt ie sneller.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Al een pijnstiller naar binnen geplopt?....oraal dan hè
Als er harde stukjes inzitten zou ik eens met je vriendin naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:56 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Het stinkt ook altijd zo lekker naar rotte vis he. En van die harde stukjes er in!
Werkt niet...spoelt zo weer naar buiten.quote:
Als je zit te voelen of er harde stukjes tussen zitten moet je sowieso even langs de psycholoog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Als er harde stukjes inzitten zou ik eens met je vriendin naar de dokter gaan...als het naar rotte vis stinkt trouwens ook.
Hmm rectaal dan maar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Werkt niet...spoelt zo weer naar buiten.
Nee, het is nog wel te doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Al een pijnstiller naar binnen geplopt?....oraal dan hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |