Gewoon een mini gebruiken danquote:Op woensdag 2 november 2011 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh het staat er een beetje raar. Ik bedoelde juist dat het geen sloten waren.Totaal niet. Nog minder kan bijna niet.
Zo'n super tampon zou ik nooit vol krijgen.
Oh jezus christus wat een taalquote:Op woensdag 2 november 2011 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh het staat er een beetje raar. Ik bedoelde juist dat het geen sloten waren.Totaal niet. Nog minder kan bijna niet.
Zo'n super tampon zou ik nooit vol krijgen.
ja had ook niet anders verwacht. alleen is dat een no-go voor mijquote:Op woensdag 2 november 2011 14:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Vast wel mannelijke Fokkers aanwezig die je willen helpen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:42 schreef EnterToets het volgende:
Vrouwen die elkaar steunen door 'meid' te zeggen![]()
![]()
x1000
Dat dus. Ik heb 'm vier jaar en al zeker drie jaar geen tampons of whatever gekocht.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef finsdefis het volgende:
Neem gewoon een spiraal ofzo, tering
Ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft, maar ja. Hoezo?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan jij tenminste 2 maanden zonder masturbatie en seks.
Nee dat kan niet. Ga je mentaal van achteruit.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft, maar ja. Hoezo?
Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Ga je mentaal van achteruit.
Stoere meid hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 15:52 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb 'm vier jaar en al zeker drie jaar geen tampons of whatever gekocht.
Sowieso is dat ge-PMS volgens mij vaak een kutsmoesje van labiele vrouwen die zich dan eindelijk 'mogen' laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |