quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Motorweer!quote:
Hee hier ook. Misschien zijn we collega's.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:01 schreef Duvel het volgende:
Ik zit op mijn werk. We hebben hier ook lampen.
Hier ook al! Misschien zijn we gewoon 1 grote familie...quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hee hier ook. Misschien zijn we collega's.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hee hier ook. Misschien zijn we collega's.
Nee, wij hebben geen stroopwafels.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo even bakkie halen voor bij de stroopwafel.
Wutquote:
Chocomel!quote:
Voedzaam ontbijt!quote:
Ik ook. En een leuke ook nog!quote:[..]
Ik dacht dat het een sneer was richting SD![]()
.
Nee, als ontbijt had ik een banaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voedzaam ontbijt!
[..]
Ik ook. En een leuke ook nog!
Neen, ben zelf met de motor vandaag!quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:57 schreef Anne het volgende:
Ik dacht dat het een sneer was richting SD![]()
.
Met de motor is toch al niet duurquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:27 schreef Anne het volgende:
Ja, ik had ook wel met de motor willen gaan, maar ik rij deze week weer met mijn mama mee.
Scheelt wel in de kosten ook, want ze hoeft er niks voor te hebben.
Nee, dat niet. Maar gratis is nog altijd goedkoper dan "niet duur".quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met de motor is toch al niet duur
Of zuipt die van jou zoveel?
Gisteren hierlangs gereden:
http://www.omroepbrabant.(...)op+A2+bij+Vught.aspx
Flink fikkie, nog nooit een autobrand in het echt gezien
Echt een volkomen debiel hè...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:37 schreef L0we het volgende:
http://www.blikopnieuws.n(...)meters_file_A12.html
Wat een fucker... Ik ben er ook langsgereden vanmorgen, uur vertraging
Ja, dat is wel een beetje vreemd idd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:47 schreef Anne het volgende:
Ik snap niet dat ie mag weigeren überhaupt?
En dan stuurt SD een berichtje dat ie aan de chinees zitquote:
Hij zit aan de chinees... Kan me voorstellen dat je trek dan aardig weg is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:40 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan stuurt SD een berichtje dat ie aan de chinees zit. Daar gaan de boterhammen een stuk minder van smaken, van dat soort berichtjes.
Ik het hele jaar nog niet...quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb nog geen pepernoot gegeten vandaag.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:06 schreef Anne het volgende:
[..]. Volgens mij hebben we nog een zak liggen thuis.
Goed bezig! Je laat de revisie / reparatie dus doen door een bedrijf?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:40 schreef Sounddragon het volgende:
Kwart over 8 begonnen vanmorgen samen met schoonpa Ger, en om 12.30 lag het blok van de twin ernaast![]()
[ afbeelding ]
Morgenmiddag even de ZX ruilen met zijn Panda met het blok achterin (gaat niet zo goed passen in de Z), en dan dinsdagochtend het blok afgooien in Vlijmen bij de toko die het spul uit elkaar gaat trekken.
Als hij erin net zo vlot gaat als eruit ben ik dik tevreden
En kokenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, best wel![]()
Zometeen nog effe de Alp opschroeven, en dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag.
Als je rond kwart voor zes thuis bent, kun je toch nog prima koken?quote:
Dat wordt wel erg krapjes. SD moet rond half 7 gaan werken. Da's 3 kwartier om te koken en eten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je rond kwart voor zes thuis bent, kun je toch nog prima koken?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bedankt Anne, het is al opgelost.
Oh ja, deel twee was onduidelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg krapjes. SD moet rond half 7 gaan werken. Da's 3 kwartier om te koken en eten.
Kakker.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:22 schreef Duvel het volgende:
Ik draag alleen maar Italiaanse maatconfectie, sorry.
Waarom geen Vistaprint?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:20 schreef Anne het volgende:
Jullie (muv densmee) doen trouwens niet mee dus?
Win een T-shirt van QuoteShirts.nl
Ja, een bedrijf/AT-liefhebber, die checkt meteen alles wat hij in zijn handjes krijgt, dus straks issie weer 110%.. ik blijf niet aan de gang met blokken swappen, plus dat alles straks gewoon zeker weten goed is, ipv een gokje op de blauwe ogen van de vorige eigenaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:53 schreef L0we het volgende:
[..]
Goed bezig! Je laat de revisie / reparatie dus doen door een bedrijf?
Alles staat al in de startblokkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:05 schreef Anne het volgende:
[..]
En koken. Ik ben pas rond kwart voor 6 thuis denk ik.
Hij is wel met 2 vingers in je neus op te bokken in deze staatquote:
Ik mag nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:20 schreef Anne het volgende:
Omdat die het niet vroegenquote:
Dan weten we wat te doen met de Alpquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:23 schreef Sounddragon het volgende:
Hij is wel met 2 vingers in je neus op te bokken in deze staat
Ik ben niet zo fan van Vistaprint, gezien de drukkwaliteit van hun visitekaartjesquote:
Ik hoorde iets over gratis acties, zie KLB.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van Vistaprint, gezien de drukkwaliteit van hun visitekaartjes.
Jaja, hoe meer je betaalt, hoe beter het is waarschijnlijk.
Die hebben ze immer, toch? Zolang je de verzendkosten maar betaalt ofzo?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over gratis acties, zie KLB.
Stramien was dat je uiteindelijk alsnog duurder uit was met korting en gratis actiesquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Die hebben ze immer, toch? Zolang je de verzendkosten maar betaalt ofzo?
Duurder dan normaal bestellen of wat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Stramien was dat je uiteindelijk alsnog duurder uit was met korting en gratis acties
Ja, weer ophogen tot originele hoogtequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan weten we wat te doen met de Alp.
Voor even. Totdat ik weer kan brommerenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, weer ophogen tot originele hoogte
Zonder te botsen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Sounddragon het volgende:
Rondje Nordschleife in een Cat S Benz Evo II tegen een Ruf pletkevert; eens zien of ik hem de baas kan
"Maneuvreer je tussen de langzamere deelnemers door"quote:
Countach. Die kan namelijk ook zwemmen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
"Maneuvreer je tussen de langzamere deelnemers door"![]()
Niet dusssss![]()
Wel een nieuwe auto uitzoeken; Ferrari GTO of een Lambo Countach... tough choice![]()
Is je poot zo vertyft?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor even. Totdat ik weer kan brommeren. Volgend jaar dus
![]()
.
Nee, valt wel mee, op zich. Scheurtje in de meniscus waarschijnlijkquote:
Hoe toepasselijk voor je lichamelijke toestand.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:47 schreef Anne het volgende:
Ik ga vanavond Footloose kijken voor de eerste keer.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk voor je lichamelijke toestand.
Rest van de week wordt het 18 graden. Als je dat al kutweer vind...quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee, op zich. Scheurtje in de meniscus waarschijnlijk. 14e een kijk- (en repareer) operatie.
Maar het wordt ook weer kutweer. Dan ga ik ook niet rijden.
.
Jamaaarrrr. Tot en met de 14e (en ik ga er vanuit ook nog wel een paar extra dagen na de 14e) kan ik toch niet motorrijden. En daarna wordt het gewoon kutweerquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Rest van de week wordt het 18 graden. Als je dat al kutweer vind...
Dat wordt wel eens tijd idd, in de States sneeuwt het al!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaaarrrr. Tot en met de 14e (en ik ga er vanuit ook nog wel een paar extra dagen na de 14e) kan ik toch niet motorrijden. En daarna wordt het gewoon kutweer.
Wat zoek je?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
KUT mooi setje velgen op eBay gemister is gelukkig niet op geboden dus straks die kerel maar mailen om te vragen of ze er nog zijn.
Na zo'n operatie zal je ook wel ff moeten revalideren... Hoe kom je hier aan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee, op zich. Scheurtje in de meniscus waarschijnlijk. 14e een kijk- (en repareer) operatie.
Maar het wordt ook weer kutweer. Dan ga ik ook niet rijden.
Nou dit is een set wielen die ik al heb, maar deze zijn reeds gepolijst. Scheelt mij weer werkquote:
Ze gaven aan dat ik de volgende dag al kan en mag lopen (maar voor het vertrouwen wel ff krukken erbij voor een paar dagen), dus ik denk dat het wel meevalt dan? (vrijdag hoor ik trouwens sowieso meer, dan moet ik weer ff terug voor zo'n gesprek van tevoren).quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Na zo'n operatie zal je ook wel ff moeten revalideren... Hoe kom je hier aan?
Fijne geschiedenis. En daarvoor zit je aan de pillen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze gaven aan dat ik de volgende dag al kan en mag lopen (maar voor het vertrouwen wel ff krukken erbij voor een paar dagen).
Ik heb in mei een keer mijn (oude gele) motor om laten kiepen, wilde ik tegenhouden en toen verdraaide ik mijn knie. In die tijd tot aan een paar weken geleden, toen ik ging sporten, ging het wel. Ene dag erger dan de andere dag. Maar dat sporten had ik niet moeten doen.. Daarna was het echt auwa.
Ach so.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zijn BMW-wielen, ideaal vanwege de lage ET-waarde (12).
Yeah, na dat sporten trok ik het echt ff niet meer. Kon er vooral niet door slapen ook.. En da's best vermoeiend op een gegeven momentquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Fijne geschiedenis. En daarvoor zit je aan de pillen?
Wat fijn, nog twee weken...quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Zolang ik niet teveel autorij, trap op en af ga en niet al teveel loop valt het wel mee.
Mja.. ik vind het bijna een beetje eng eigenlijk... vrijdag de laatste pil en ik voel het nu nog..quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat fijn, nog twee weken...
Ik heb die pillen ooit meegekregen, maar niet geslikt. Had al een prik gekregen bij de dokter die me knetterstoned maakte.
Het is eng spul. Een collega van me vertelde dat ie er zo ongeveer verslaafd aan was geraakt. Een dag geen pil en hij ging flippen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Mja.. ik vind het bijna een beetje eng eigenlijk... vrijdag de laatste pil en ik voel het nu nog..
Ik hoop dat dat normaal is.
Hehe, een mannetje van de bewaking vroeg laatst naar mijn pillen en of ik daar niet verslaafd aan was. Nou... Ik blijf er idd maar ff vanaf... Kunnen we dat meteen ook even testenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is eng spul. Een collega van me vertelde dat ie er zo ongeveer verslaafd aan was geraakt. Een dag geen pil en hij ging flippen.
Ik heb ook nog een eigen risico helaasquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:54 schreef densmee het volgende:
het is in elk geval goedkoper dan andere pillen waar je waus van wordt en verslaafd aan raakt, deze worden toch wel vergoed?
da is gvd een eind weg, is dat altijd bij jullie half NL door voor een paar gloeilampjes te vervangen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
'avond, de N201 krijgt nieuwe lampjes vannacht
Doe je een beetje stil? * Alfisti woont op een km of 2 van de N201quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
'avond, de N201 krijgt nieuwe lampjes vannacht
daar waar de stuitermuziek uit de bus knaltquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doe je een beetje stil? * Alfisti woont op een km of 2 van de N201
Welk stuk zijn jullie bezig?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:20 schreef Anne het volgende:
echt niet, je spamt de hele crewtopics er onderquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:11 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik spam het trouwens bijna altijd alleen in de SC hier, die prijsvraagjes. Lief hè?
"bijna altijd alleen"quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt niet, je spamt de hele crewtopics er onder
Wat zagen zie. Wij zagen bomenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou ik ga mijn beste Duits uit de kast trekken om iemand een berichtje te sturen
ich habe es nicht gewusst?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou ik ga mijn beste Duits uit de kast trekken om iemand een berichtje te sturen
de jappen zijn echt een heel tijd bezig geweest met alleen maar fotos te maken overalquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Anne het volgende:
[..]
"bijna altijd alleen"
En ik mis de grap van de foto.
Coming Out kennen ze ook in het Duitsquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou ik ga mijn beste Duits uit de kast trekken komen om iemand een berichtje te sturen
zeker, mag iemand anders dan alle prijsvragen voor BB hier spammen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:11 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik spam het trouwens bijna altijd alleen in de SC hier, die prijsvraagjes. Lief hè?
als ondertitel bij een rapport, wat geschreven moest worden voor een duitse leraar was dat niet echt een succesquote:
Hebben die prijsvragen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef lipje het volgende:
[..]
zeker, mag iemand anders dan alle prijsvragen voor BB hier spammen?
met nieuwjaar, de grote forumquiz oidquote:
Kennen ze ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker outside the box denken dan in Duitsland.
ich möchte meine Fahrrad zurückquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
[..]
als ondertitel bij een rapport, wat geschreven moest worden voor een duitse leraar was dat niet echt een succes.
"Wir haben es nicht gewusst"
Das verkaufen sie wel op ebay.de hohrquote:
Sinds wanneer is lipje een vrouwtje?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Das verkaufen sie wel op ebay.de hohr
quote:Geachte heer ,
We hebben een onderzoek over 'koffie'.
hij verwart me met Lipsquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Sinds wanneer is lipje een vrouwtje?
Of je bedoelt iemand anders met sie.
eindejaarsquiz iddquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
[..]
met nieuwjaar, de grote forumquiz oid
na 2 vragen:quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Neuwp. Ik drink geen koffie. Dat weten ze.
quote:Helaas behoort u niet tot de doelgroep voor dit onderzoek.
Zoals?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, meerdere.. met dikkere prijzen dan op fok vaak
fotoshoot met Alexxxxx?quote:
wat voor koffie drink je:quote:
Ik bedoelde de prijzen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eindejaarsquiz, wie is de mol gebeuren. Mooiste truck van het jaar verkiezing. Puzzelrit.
Op het mbo een keer gedaan, bij een onderwerp over tuinstijlen en dat moest natuurlijk duitse stijl zijn.quote:
hoe was het babysitten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was vandaag iig ook weer leuk
Hier op fok krijg je een vishengel pakket zonder ja je raadt het al een vishengelquote:
Tja... kan FOK! weinig aan doen, behalve achteraan blijven gaan. En je weet dat ze dat doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef densmee het volgende:
[..]
Hier op fok krijg je een vishengel pakket zonder ja je raadt het al een vishengel.
fritsen hebben hem alweer bijna verstuurd
komt ook wel goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja... kan FOK! weinig aan doen, behalve achteraan blijven gaan. En je weet dat ze dat doen.
Shit happens.
Oke, nouja, ieder zijn interesse zeg maarquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=279&t=27719
vraag dan de trackentrace codequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:33 schreef densmee het volgende:
[..]
komt ook wel goed.
Wel grappig als je belt dan hebben ze hem elke keer al verstuurd. Vandaag weer eens gebeld, nu zou hij afgelopen donderdag weer verzonden zijn
die hebben ze dan niet bij de handquote:
een paar?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:54 schreef densmee het volgende:
[..]
da is gvd een eind weg, is dat altijd bij jullie half NL door voor een paar gloeilampjes te vervangen?
t is toch nog geen visweerquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef densmee het volgende:
[..]
die hebben ze dan niet bij de handmaar het komt wel goed zeggen ze
ja meer dan ééntje.quote:
55.8 nuquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doe je een beetje stil? * Alfisti woont op een km of 2 van de N201
Welk stuk zijn jullie bezig?
bedankt ik was weer even vergeten hoe fanatiek de familie Broshuis isquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=279&t=27719
Kokos is echt te smerig inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft ook kokoskoeken meegenomen. Wie verzint dat.
gadver, neem dan pindakoeken meequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft ook kokoskoeken meegenomen. Wie verzint dat.
Die met zo'n laagje eropquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:59 schreef lipje het volgende:
[..]
gadver, neem dan pindakoeken mee
* lipje pakt likkaakjes
quote:
Roken is goed voor de spijsvertering. Ik heb begrepen dat sommige mensen met darmproblemen het niet-officiële advies krijgen om (weer) te gaan roken. En 2 glazen rode wijn per dag is schijnbaar weer goed voor hart en bloedvaten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie liever dat mensen die hun eigen gezondheid verneuken door te roken te zuipen en al die andere ongein meer moeten betalen.
Zelfde met donor zijn. Waarom kan ik niet kiezen dan mijn longen bijvoorbeeld niet naar een roker gaan? Ik heb liever dat iemand die 2e op de lijst staat die niet rookt. Kan gewoon niet
Schattig!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef Anne het volgende:
Duvel: Win een T-shirt van QuoteShirts.nl
1 keer 80kg ook genoeg ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:02 schreef Paladijn het volgende:
Mensen die twee keer de helft op een weegschaal drukken krijgen mijn organen in ieder geval niet!
Zomzzz welquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:48 schreef lipje het volgende:
[..]
ja meer dan ééntje.
Of mag jij ook al voor ééntje het halve land door
gelukkig is jouw reistijd op kosten van de baas (klant)quote:
Geen idee hoe ze dat fiksen, volgens mij wordt er geld zat aan verdiendquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:25 schreef lipje het volgende:
[..]
gelukkig is jouw reistijd op kosten van de baas (klant)
slaapze/succes met de Panda,quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat fiksen, volgens mij wordt er geld zat aan verdiend
Werk ze, slapen gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:38 schreef lipje het volgende:
[..]
slaapze/succes met de Panda,
ik ben werken![]()
Beetje laatquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Das een eind verder! * Alfisti geeft toestemming om lawaai te maken
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Broodjes met hagelslag, en n soepkom Brinta.
En toch over n uur weer honger hebben....
Leuk hè flexplekkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:39 schreef Anne het volgende:
Ik heb sinds 10 uur vanochtend een nieuwe werkplek, maar elke keer als ik ff wegloop, en weer terug kom loop ik naar mijn oude plek.
Zodra ik het door heb, begin ik te giechelen en dan staat de rest me hier aan te kijken van "waar heb jij last van?".
wat een feest, en dat allemaal met de citroen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag naar Zolder geweest, morgen Nürburg in de planning
quote:
Alleen bedoelde SD daar niet dinsdagochtend, maar woensdagochtend dusquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:40 schreef Sounddragon het volgende:
Morgenmiddag even de ZX ruilen met zijn Panda met het blok achterin (gaat niet zo goed passen in de Z), en dan dinsdagochtend het blok afgooien in Vlijmen bij de toko die het spul uit elkaar gaat trekken.
Wat een avonturen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:41 schreef Anne het volgende:
Zeuw, ik dacht ff dat mijn Seat was afgefikt ofzo.
[...]
Okaaaaaaaaaai. Ik laat hem nog lekker even staan.
is dat zo'n Panda waar je iedereen mee uitlacht?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
Whehe, Fiat Panda + donker + regen + snelweg = een hele ervaring
Dat eerstequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:57 schreef lipje het volgende:
[..]
is dat zo'n Panda waar je iedereen mee uitlacht?
of een nieuwe
Oh nee! Die nieuwe is op zich nou ja, hm hè, maar die oude!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
ze moeten niets meer aan die Peugeotneus doen
![]()
ik vind hem stiekem wel grappig, alleen is dat ding niet gemaakt om met maat 42 werkschoenen in te rijden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh nee! Die nieuwe is op zich nou ja, hm hè, maar die oude!
ik kan niet echt lekker op de koppeling met mijn voet, niet alleen met mijn werkschoenen, verder is het wel een lekker hokkiequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Anne het volgende:
Ik vind hem zelfs best fijn rijden, behalve op de snelweg. Dat waait gewoon naar binnen.
Je mag maar 110!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik kan niet echt lekker op de koppeling met mijn voet, niet alleen met mijn werkschoenen, verder is het wel een lekker hokkie
Niet echt een snelheidskarretje, maar 110 -120 op de snelweg is prima te doen
heb ik ook braaf gedaan op een enkele inhaalaktie na. Bij 110 rijdt hij ook het lekkerstquote:
ja, alhoewel we ook wel wat regioverkeer in de Corsa doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef densmee het volgende:
[..]
wat een feest, en dat allemaal met de citroen?
ook goedemorgen.quote:
Een lekke brabo?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:34 schreef daNpy het volgende:
Grmbl, mistig vandaag. Mn vizier weer flink aangeslagen; zag geen ruk meer.
En nadat er gisteren op 3 vd 5 rotondes brandstof sporen lagen, was er nu een oliespoor van Eindhoven tot in Nuenen :|
Eentje uit Schijndel zeker.quote:
De letters staan er al voor je ze getypt hebt?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:38 schreef Anne het volgende:
Godver wat is dat nieuwe Gmail snel zeg!
't Is wel mooi. Lekker strak.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:38 schreef Anne het volgende:
Godver wat is dat nieuwe Gmail snel zeg!
Bijna.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
De letters staan er al voor je ze getypt hebt?
Ik vind het nog onoverzichtelijker dan de oude eigenlijk.quote:
Oh, ik vind het juist overzichtelijker, omdat je nu juist minder knoppen hebt (tenzij je iets aanklikt).quote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het nog onoverzichtelijker dan de oude eigenlijk.
nee eenquote:
Rechts op dat tandwieltje klikken trouwens.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker strak, alleen de balken zijn te groot.,
Dan kies je toch een ander thema?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:44 schreef Paladijn het volgende:
nieuwe gmail is best gaar trouwens, er zit veel te veel wit in
Oh, moet ik daar nou ook al een thema kiezen?quote:
eten jullie vanavond paardenvlees?quote:
Dat kon voorheen ook al. Niks nieuwsquote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, moet ik daar nou ook al een thema kiezen?
Dudequote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef densmee het volgende:
[..]
eten jullie vanavond paardenvlees?
zo lelijk was ze toch nietquote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat kon voorheen ook al. Niks nieuws.
[..]
Dude. Ik ging bijna over mijn nek!
Volgens mij was ze ook niet bijster knap. Maar vind je het heel raar dat ik daar niet eens op heb gelet? Volgens mij was die knul wel oké, hihi, maar ook daar heb ik niet bijzonder goed op gelet.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij was ze ook niet bijster knap. Maar vind je het heel raar dat ik daar niet eens op heb gelet? Volgens mij was die knul wel oké, hihi, maar ook daar heb ik niet bijzonder goed op gelet.!
ach ja reeën zien er ook zo uit voordat ze op wintersport gaan, het enige verschil is dat ik daar niet in ga liggenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Vrouw (21) poseert naakt in een dood paard (shocking!!)
Er zit inderdaad een steekje los bij die tweequote:Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef densmee het volgende:
[..]
ach ja reeën zien er ook zo uit voordat ze op wintersport gaan, het enige verschil is dat ik daar niet in ga liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |