Dan weten we wat te doen met de Alpquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:23 schreef Sounddragon het volgende:
Hij is wel met 2 vingers in je neus op te bokken in deze staat
Ik ben niet zo fan van Vistaprint, gezien de drukkwaliteit van hun visitekaartjesquote:
Ik hoorde iets over gratis acties, zie KLB.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van Vistaprint, gezien de drukkwaliteit van hun visitekaartjes.
Jaja, hoe meer je betaalt, hoe beter het is waarschijnlijk.
Die hebben ze immer, toch? Zolang je de verzendkosten maar betaalt ofzo?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over gratis acties, zie KLB.
Stramien was dat je uiteindelijk alsnog duurder uit was met korting en gratis actiesquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Die hebben ze immer, toch? Zolang je de verzendkosten maar betaalt ofzo?
Duurder dan normaal bestellen of wat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Stramien was dat je uiteindelijk alsnog duurder uit was met korting en gratis acties
Ja, weer ophogen tot originele hoogtequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan weten we wat te doen met de Alp.
Voor even. Totdat ik weer kan brommerenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, weer ophogen tot originele hoogte
Zonder te botsen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Sounddragon het volgende:
Rondje Nordschleife in een Cat S Benz Evo II tegen een Ruf pletkevert; eens zien of ik hem de baas kan
"Maneuvreer je tussen de langzamere deelnemers door"quote:
Countach. Die kan namelijk ook zwemmen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
"Maneuvreer je tussen de langzamere deelnemers door"![]()
Niet dusssss![]()
Wel een nieuwe auto uitzoeken; Ferrari GTO of een Lambo Countach... tough choice![]()
Is je poot zo vertyft?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor even. Totdat ik weer kan brommeren. Volgend jaar dus
![]()
.
Nee, valt wel mee, op zich. Scheurtje in de meniscus waarschijnlijkquote:
Hoe toepasselijk voor je lichamelijke toestand.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:47 schreef Anne het volgende:
Ik ga vanavond Footloose kijken voor de eerste keer.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk voor je lichamelijke toestand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |