ja, alhoewel we ook wel wat regioverkeer in de Corsa doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef densmee het volgende:
[..]
wat een feest, en dat allemaal met de citroen?
ook goedemorgen.quote:
Een lekke brabo?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:34 schreef daNpy het volgende:
Grmbl, mistig vandaag. Mn vizier weer flink aangeslagen; zag geen ruk meer.
En nadat er gisteren op 3 vd 5 rotondes brandstof sporen lagen, was er nu een oliespoor van Eindhoven tot in Nuenen :|
Eentje uit Schijndel zeker.quote:
De letters staan er al voor je ze getypt hebt?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:38 schreef Anne het volgende:
Godver wat is dat nieuwe Gmail snel zeg!
't Is wel mooi. Lekker strak.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:38 schreef Anne het volgende:
Godver wat is dat nieuwe Gmail snel zeg!
Bijna.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
De letters staan er al voor je ze getypt hebt?
Ik vind het nog onoverzichtelijker dan de oude eigenlijk.quote:
Oh, ik vind het juist overzichtelijker, omdat je nu juist minder knoppen hebt (tenzij je iets aanklikt).quote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het nog onoverzichtelijker dan de oude eigenlijk.
nee eenquote:
Rechts op dat tandwieltje klikken trouwens.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker strak, alleen de balken zijn te groot.,
Dan kies je toch een ander thema?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:44 schreef Paladijn het volgende:
nieuwe gmail is best gaar trouwens, er zit veel te veel wit in
Oh, moet ik daar nou ook al een thema kiezen?quote:
eten jullie vanavond paardenvlees?quote:
Dat kon voorheen ook al. Niks nieuwsquote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, moet ik daar nou ook al een thema kiezen?
Dudequote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef densmee het volgende:
[..]
eten jullie vanavond paardenvlees?
zo lelijk was ze toch nietquote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat kon voorheen ook al. Niks nieuws.
[..]
Dude. Ik ging bijna over mijn nek!
Volgens mij was ze ook niet bijster knap. Maar vind je het heel raar dat ik daar niet eens op heb gelet? Volgens mij was die knul wel oké, hihi, maar ook daar heb ik niet bijzonder goed op gelet.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij was ze ook niet bijster knap. Maar vind je het heel raar dat ik daar niet eens op heb gelet? Volgens mij was die knul wel oké, hihi, maar ook daar heb ik niet bijzonder goed op gelet.!
ach ja reeën zien er ook zo uit voordat ze op wintersport gaan, het enige verschil is dat ik daar niet in ga liggenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Vrouw (21) poseert naakt in een dood paard (shocking!!)
Er zit inderdaad een steekje los bij die tweequote:Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef densmee het volgende:
[..]
ach ja reeën zien er ook zo uit voordat ze op wintersport gaan, het enige verschil is dat ik daar niet in ga liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |