Doe je een beetje stil? * Alfisti woont op een km of 2 van de N201quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
'avond, de N201 krijgt nieuwe lampjes vannacht
daar waar de stuitermuziek uit de bus knaltquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doe je een beetje stil? * Alfisti woont op een km of 2 van de N201
Welk stuk zijn jullie bezig?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:20 schreef Anne het volgende:
Jullie (muv densmee) doen trouwens niet mee dus?
Win een T-shirt van QuoteShirts.nl
echt niet, je spamt de hele crewtopics er onderquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:11 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik spam het trouwens bijna altijd alleen in de SC hier, die prijsvraagjes. Lief hè?
"bijna altijd alleen"quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt niet, je spamt de hele crewtopics er onder
Wat zagen zie. Wij zagen bomenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou ik ga mijn beste Duits uit de kast trekken om iemand een berichtje te sturen
ich habe es nicht gewusst?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou ik ga mijn beste Duits uit de kast trekken om iemand een berichtje te sturen
de jappen zijn echt een heel tijd bezig geweest met alleen maar fotos te maken overalquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Anne het volgende:
[..]
"bijna altijd alleen"
En ik mis de grap van de foto.
Coming Out kennen ze ook in het Duitsquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou ik ga mijn beste Duits uit de kast trekken komen om iemand een berichtje te sturen
zeker, mag iemand anders dan alle prijsvragen voor BB hier spammen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:11 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik spam het trouwens bijna altijd alleen in de SC hier, die prijsvraagjes. Lief hè?
als ondertitel bij een rapport, wat geschreven moest worden voor een duitse leraar was dat niet echt een succesquote:
Hebben die prijsvragen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef lipje het volgende:
[..]
zeker, mag iemand anders dan alle prijsvragen voor BB hier spammen?
met nieuwjaar, de grote forumquiz oidquote:
Kennen ze ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lekker outside the box denken dan in Duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |