Zomzzz welquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:48 schreef lipje het volgende:
[..]
ja meer dan ééntje.
Of mag jij ook al voor ééntje het halve land door
gelukkig is jouw reistijd op kosten van de baas (klant)quote:
Geen idee hoe ze dat fiksen, volgens mij wordt er geld zat aan verdiendquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:25 schreef lipje het volgende:
[..]
gelukkig is jouw reistijd op kosten van de baas (klant)
slaapze/succes met de Panda,quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat fiksen, volgens mij wordt er geld zat aan verdiend
Werk ze, slapen gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:38 schreef lipje het volgende:
[..]
slaapze/succes met de Panda,
ik ben werken![]()
Beetje laatquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Das een eind verder! * Alfisti geeft toestemming om lawaai te maken
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Broodjes met hagelslag, en n soepkom Brinta.
En toch over n uur weer honger hebben....
Leuk hè flexplekkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:39 schreef Anne het volgende:
Ik heb sinds 10 uur vanochtend een nieuwe werkplek, maar elke keer als ik ff wegloop, en weer terug kom loop ik naar mijn oude plek.
Zodra ik het door heb, begin ik te giechelen en dan staat de rest me hier aan te kijken van "waar heb jij last van?".
wat een feest, en dat allemaal met de citroen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag naar Zolder geweest, morgen Nürburg in de planning
quote:
Alleen bedoelde SD daar niet dinsdagochtend, maar woensdagochtend dusquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:40 schreef Sounddragon het volgende:
Morgenmiddag even de ZX ruilen met zijn Panda met het blok achterin (gaat niet zo goed passen in de Z), en dan dinsdagochtend het blok afgooien in Vlijmen bij de toko die het spul uit elkaar gaat trekken.
Wat een avonturen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:41 schreef Anne het volgende:
Zeuw, ik dacht ff dat mijn Seat was afgefikt ofzo.
[...]
Okaaaaaaaaaai. Ik laat hem nog lekker even staan.
is dat zo'n Panda waar je iedereen mee uitlacht?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
Whehe, Fiat Panda + donker + regen + snelweg = een hele ervaring
Dat eerstequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:57 schreef lipje het volgende:
[..]
is dat zo'n Panda waar je iedereen mee uitlacht?
of een nieuwe
Oh nee! Die nieuwe is op zich nou ja, hm hè, maar die oude!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
ze moeten niets meer aan die Peugeotneus doen
![]()
ik vind hem stiekem wel grappig, alleen is dat ding niet gemaakt om met maat 42 werkschoenen in te rijden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh nee! Die nieuwe is op zich nou ja, hm hè, maar die oude!
ik kan niet echt lekker op de koppeling met mijn voet, niet alleen met mijn werkschoenen, verder is het wel een lekker hokkiequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Anne het volgende:
Ik vind hem zelfs best fijn rijden, behalve op de snelweg. Dat waait gewoon naar binnen.
Je mag maar 110!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik kan niet echt lekker op de koppeling met mijn voet, niet alleen met mijn werkschoenen, verder is het wel een lekker hokkie
Niet echt een snelheidskarretje, maar 110 -120 op de snelweg is prima te doen
heb ik ook braaf gedaan op een enkele inhaalaktie na. Bij 110 rijdt hij ook het lekkerstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |