komt ook wel goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja... kan FOK! weinig aan doen, behalve achteraan blijven gaan. En je weet dat ze dat doen.
Shit happens.
Oke, nouja, ieder zijn interesse zeg maarquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=279&t=27719
vraag dan de trackentrace codequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:33 schreef densmee het volgende:
[..]
komt ook wel goed.
Wel grappig als je belt dan hebben ze hem elke keer al verstuurd. Vandaag weer eens gebeld, nu zou hij afgelopen donderdag weer verzonden zijn
die hebben ze dan niet bij de handquote:
een paar?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:54 schreef densmee het volgende:
[..]
da is gvd een eind weg, is dat altijd bij jullie half NL door voor een paar gloeilampjes te vervangen?
t is toch nog geen visweerquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef densmee het volgende:
[..]
die hebben ze dan niet bij de handmaar het komt wel goed zeggen ze
ja meer dan ééntje.quote:
55.8 nuquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doe je een beetje stil? * Alfisti woont op een km of 2 van de N201
Welk stuk zijn jullie bezig?
bedankt ik was weer even vergeten hoe fanatiek de familie Broshuis isquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=279&t=27719
Kokos is echt te smerig inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft ook kokoskoeken meegenomen. Wie verzint dat.
gadver, neem dan pindakoeken meequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft ook kokoskoeken meegenomen. Wie verzint dat.
Die met zo'n laagje eropquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:59 schreef lipje het volgende:
[..]
gadver, neem dan pindakoeken mee
* lipje pakt likkaakjes
quote:
Roken is goed voor de spijsvertering. Ik heb begrepen dat sommige mensen met darmproblemen het niet-officiële advies krijgen om (weer) te gaan roken. En 2 glazen rode wijn per dag is schijnbaar weer goed voor hart en bloedvaten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie liever dat mensen die hun eigen gezondheid verneuken door te roken te zuipen en al die andere ongein meer moeten betalen.
Zelfde met donor zijn. Waarom kan ik niet kiezen dan mijn longen bijvoorbeeld niet naar een roker gaan? Ik heb liever dat iemand die 2e op de lijst staat die niet rookt. Kan gewoon niet
Schattig!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef Anne het volgende:
Duvel: Win een T-shirt van QuoteShirts.nl
1 keer 80kg ook genoeg ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:02 schreef Paladijn het volgende:
Mensen die twee keer de helft op een weegschaal drukken krijgen mijn organen in ieder geval niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |