quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Motorweer!quote:
Hee hier ook. Misschien zijn we collega's.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:01 schreef Duvel het volgende:
Ik zit op mijn werk. We hebben hier ook lampen.
Hier ook al! Misschien zijn we gewoon 1 grote familie...quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hee hier ook. Misschien zijn we collega's.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hee hier ook. Misschien zijn we collega's.
Nee, wij hebben geen stroopwafels.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo even bakkie halen voor bij de stroopwafel.
Wutquote:
Chocomel!quote:
Voedzaam ontbijt!quote:
Ik ook. En een leuke ook nog!quote:[..]
Ik dacht dat het een sneer was richting SD![]()
.
Nee, als ontbijt had ik een banaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voedzaam ontbijt!
[..]
Ik ook. En een leuke ook nog!
Neen, ben zelf met de motor vandaag!quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:57 schreef Anne het volgende:
Ik dacht dat het een sneer was richting SD![]()
.
Met de motor is toch al niet duurquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:27 schreef Anne het volgende:
Ja, ik had ook wel met de motor willen gaan, maar ik rij deze week weer met mijn mama mee.
Scheelt wel in de kosten ook, want ze hoeft er niks voor te hebben.
Nee, dat niet. Maar gratis is nog altijd goedkoper dan "niet duur".quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met de motor is toch al niet duur
Of zuipt die van jou zoveel?
Gisteren hierlangs gereden:
http://www.omroepbrabant.(...)op+A2+bij+Vught.aspx
Flink fikkie, nog nooit een autobrand in het echt gezien
Echt een volkomen debiel hè...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:37 schreef L0we het volgende:
http://www.blikopnieuws.n(...)meters_file_A12.html
Wat een fucker... Ik ben er ook langsgereden vanmorgen, uur vertraging
Ja, dat is wel een beetje vreemd idd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:47 schreef Anne het volgende:
Ik snap niet dat ie mag weigeren überhaupt?
En dan stuurt SD een berichtje dat ie aan de chinees zitquote:
Hij zit aan de chinees... Kan me voorstellen dat je trek dan aardig weg is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:40 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan stuurt SD een berichtje dat ie aan de chinees zit. Daar gaan de boterhammen een stuk minder van smaken, van dat soort berichtjes.
Ik het hele jaar nog niet...quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb nog geen pepernoot gegeten vandaag.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:06 schreef Anne het volgende:
[..]. Volgens mij hebben we nog een zak liggen thuis.
Goed bezig! Je laat de revisie / reparatie dus doen door een bedrijf?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:40 schreef Sounddragon het volgende:
Kwart over 8 begonnen vanmorgen samen met schoonpa Ger, en om 12.30 lag het blok van de twin ernaast![]()
[ afbeelding ]
Morgenmiddag even de ZX ruilen met zijn Panda met het blok achterin (gaat niet zo goed passen in de Z), en dan dinsdagochtend het blok afgooien in Vlijmen bij de toko die het spul uit elkaar gaat trekken.
Als hij erin net zo vlot gaat als eruit ben ik dik tevreden
En kokenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, best wel![]()
Zometeen nog effe de Alp opschroeven, en dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag.
Als je rond kwart voor zes thuis bent, kun je toch nog prima koken?quote:
Dat wordt wel erg krapjes. SD moet rond half 7 gaan werken. Da's 3 kwartier om te koken en eten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je rond kwart voor zes thuis bent, kun je toch nog prima koken?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bedankt Anne, het is al opgelost.
Oh ja, deel twee was onduidelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg krapjes. SD moet rond half 7 gaan werken. Da's 3 kwartier om te koken en eten.
Kakker.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:22 schreef Duvel het volgende:
Ik draag alleen maar Italiaanse maatconfectie, sorry.
Waarom geen Vistaprint?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:20 schreef Anne het volgende:
Jullie (muv densmee) doen trouwens niet mee dus?
Win een T-shirt van QuoteShirts.nl
Ja, een bedrijf/AT-liefhebber, die checkt meteen alles wat hij in zijn handjes krijgt, dus straks issie weer 110%.. ik blijf niet aan de gang met blokken swappen, plus dat alles straks gewoon zeker weten goed is, ipv een gokje op de blauwe ogen van de vorige eigenaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:53 schreef L0we het volgende:
[..]
Goed bezig! Je laat de revisie / reparatie dus doen door een bedrijf?
Alles staat al in de startblokkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:05 schreef Anne het volgende:
[..]
En koken. Ik ben pas rond kwart voor 6 thuis denk ik.
Hij is wel met 2 vingers in je neus op te bokken in deze staatquote:
Ik mag nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:20 schreef Anne het volgende:
Jullie (muv densmee) doen trouwens niet mee dus?
Win een T-shirt van QuoteShirts.nl
Omdat die het niet vroegenquote:
Dan weten we wat te doen met de Alpquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:23 schreef Sounddragon het volgende:
Hij is wel met 2 vingers in je neus op te bokken in deze staat
Ik ben niet zo fan van Vistaprint, gezien de drukkwaliteit van hun visitekaartjesquote:
Ik hoorde iets over gratis acties, zie KLB.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van Vistaprint, gezien de drukkwaliteit van hun visitekaartjes.
Jaja, hoe meer je betaalt, hoe beter het is waarschijnlijk.
Die hebben ze immer, toch? Zolang je de verzendkosten maar betaalt ofzo?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over gratis acties, zie KLB.
Stramien was dat je uiteindelijk alsnog duurder uit was met korting en gratis actiesquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Die hebben ze immer, toch? Zolang je de verzendkosten maar betaalt ofzo?
Duurder dan normaal bestellen of wat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Stramien was dat je uiteindelijk alsnog duurder uit was met korting en gratis acties
Ja, weer ophogen tot originele hoogtequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan weten we wat te doen met de Alp.
Voor even. Totdat ik weer kan brommerenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, weer ophogen tot originele hoogte
Zonder te botsen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Sounddragon het volgende:
Rondje Nordschleife in een Cat S Benz Evo II tegen een Ruf pletkevert; eens zien of ik hem de baas kan
"Maneuvreer je tussen de langzamere deelnemers door"quote:
Countach. Die kan namelijk ook zwemmen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
"Maneuvreer je tussen de langzamere deelnemers door"![]()
Niet dusssss![]()
Wel een nieuwe auto uitzoeken; Ferrari GTO of een Lambo Countach... tough choice![]()
Is je poot zo vertyft?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor even. Totdat ik weer kan brommeren. Volgend jaar dus
![]()
.
Nee, valt wel mee, op zich. Scheurtje in de meniscus waarschijnlijkquote:
Hoe toepasselijk voor je lichamelijke toestand.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:47 schreef Anne het volgende:
Ik ga vanavond Footloose kijken voor de eerste keer.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk voor je lichamelijke toestand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |