SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierVoor vrienden is het kortweg Wauw
Dat is dan ook niet erg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das logisch, maar soms wordt het allemaal gewoon eventjes te veel
Ik heb vandaag gewoon niks om over te janken.quote:
Oke, nou ik hoop met je mee dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor een hoop andere medicijnen geprobeerd. Dat is ook wel gangbaar want vaak pas als je al dat andere geprobeerd hebt, mag je met de medicijnen beginnen die ik nu gebruik. Maar het is nog niet duidelijk of dit een blijvend effect heeft, het is een kuur. Dus wie weet ben ik hierna weer terug bij af, dat is me al eerder gebeurd.
Achja, aan de andere kant moet ik een huidprobleem niet mijn leven laten beheersen natuurlijk.
Wil je er over praten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik kan ook wel janken...
[ afbeelding ]
Als je keer op keer terugvalt in de put, ga je na verloop van keren jezelf wel dingen afvragen...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet erg.
Als je er maar niet in blijft hangen.
Kom in mijn armen skatje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook huilen. Gewoon. Omdat het kan.
Mijn opmerking ookquote:
Ik wil graag ff janken omdat mn bier op is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja mn jong, gooi het in de groep!!1
Ach, ik ben behoorlijk deterministisch ingesteld (geloof ook niet in een ziel oid). Mensen zijn grotendeels een product van hun genen en omgeving, zeker als je nog jong bent. Dus het is niet raar om dan bijvoorbeeld invloeden van je ouders aan te wijzen als een van de oorzaken dat je geworden bent zoals je bent. Geheel los van het feit dat als je eenmaal volwassen bent je zelfstandig keuzes kan maken voor je leven en alsnog de goede richting op kan sturen, natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb het al gelezen, dm ook. Ik wijs je alleen maar af nu.
Nee, ik vind het niet kloppen om te zeggen dat jij geen sociaal leven hebt omdat jouw ouders die niet hebben/hadden. Mijn ouders waren er nooit en als ze er wel waren was 't mis (ruzie, mishandeling), ik ben zowaar opgevoed door 'n nanny maar no way dat ik die dingen zelf later ook ga doen. Het ligt allemaal aan jezelf.
Ik zit echt nu al half te slapen, eigenlijk al vanaf het moment dat ik thuis kwam. Maar gelukkig ben ik morgen vrij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
Ik moet echt na Spuiten en Slikken gaan slapen.
Ik ben gewoon helemaal naar de kloten.
Alwees joe enne mie skatjequote:
Ja dat magquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wil graag ff janken omdat mn bier op is.
Mag dat?
Daar is een benaming voor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, ik ben behoorlijk deterministisch ingesteld (geloof ook niet in een ziel oid). Mensen zijn grotendeels een product van hun genen en omgeving, zeker als je nog jong bent. Dus het is niet raar om dan bijvoorbeeld invloeden van je ouders aan te wijzen als een van de oorzaken dat je geworden bent zoals je bent. Geheel los van het feit dat als je eenmaal volwassen bent je zelfstandig keuzes kan maken voor je leven en alsnog de goede richting op kan sturen, natuurlijk.
Ja, wat wil je als je bijna elke dag tot 5u zit te fokken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Juist ja...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ook genen kunnen veranderen gedurende een leven.
Als je daar dan ook eens mee ophield...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
Hoho gisteren was een ongelukje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, wat wil je als je bijna elke dag tot 5u zit te fokken.
Ik ben ook wel een beetje zo, maar volgens mij kan je er ook wel zelf voor kiezen in wat voor omgeving je terecht komt. Je kan je inschrijven bij een studentenvereniging, kiezen wat je studeert, waar je aan meedoet en waar je naartoegaat, waar je woont. Dus je hebt zelf zeker wel invloed.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, ik ben behoorlijk deterministisch ingesteld (geloof ook niet in een ziel oid). Mensen zijn grotendeels een product van hun genen en omgeving, zeker als je nog jong bent. Dus het is niet raar om dan bijvoorbeeld invloeden van je ouders aan te wijzen als een van de oorzaken dat je geworden bent zoals je bent. Geheel los van het feit dat als je eenmaal volwassen bent je zelfstandig keuzes kan maken voor je leven en alsnog de goede richting op kan sturen, natuurlijk.
Das een geintje toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar is een benaming voor.
Dat noemt men 'de schuld (en oplossing) buiten jezelf plaatsen'
Nature/nurture zijn van gelijke delen. Ook genen kunnen veranderen gedurende een leven.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Daar is voldoende wetenschappelijk onderzoek over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
De enige manier om te veranderen wie je bent geworden door genen en omgeving/ervaringen, is door nieuwe ervaringen op te doen. Het is niet dat je maar bij de pakken neer moet gaan zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar is een benaming voor.
Dat noemt men 'de schuld (en oplossing) buiten jezelf plaatsen'
Nature/nurture zijn van gelijke delen. Ook genen kunnen veranderen gedurende een leven.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar is voldoende wetenschappelijk onderzoek over.
Nog eentje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar is voldoende wetenschappelijk onderzoek over.
Nog eentje danIk vond de vorige beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Genen kunnen in- en uitgeschakeld worden, dat is waarquote:
Wie zegt dat hier dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef mrk.n het volgende:
Natuurlijk word je beïnvloed door je omgeving en je opvoeding, logisch ook als je jong bent. Dat is ook bewezen, toch.
Maar ik vind het echt triest om te zeggen dat omdat jouw ouders geen sociaal leven hebben gehad, jij die nu ook niet hebt. Dat heb je namelijk 100% in je eigen handen en dat ligt totaal aan jezelf. Niet aan een ander.
Daar zijn we het over eens. Het gaat er ook niet om hoeveel je hebt meegemaakt, maar wat je er in de toekomst in positieve zin mee gaat doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De enige manier om te veranderen wie je bent geworden door genen en omgeving/ervaringen, is door nieuwe ervaringen op te doen. Het is niet dat je maar bij de pakken neer moet gaan zitten.
Het DNA waar we het over hebben kan beschadigd worden tijdens het leven, maar ook van een andere samenstelling worden. Dat kan dus het knopje 'agressief' bij jou uitzetten, versimpelt uitgelegd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Genen kunnen in- en uitgeschakeld worden, dat is waarje genen op zich veranderen dan niet, maar het is het wel hetzelfde idee.
Klopt, tenzij je gelooft dat de keuzes die je maakt ook al vast staan op basis van hoe je gevormd bent door de jaren heen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje zo, maar volgens mij kan je er ook wel zelf voor kiezen in wat voor omgeving je terecht komt. Je kan je inschrijven bij een studentenvereniging, kiezen wat je studeert, waar je aan meedoet en waar je naartoegaat, waar je woont. Dus je hebt zelf zeker wel invloed.
Zeiksnor.quote:
Toch is het waar, zeker tot een bepaalde leeftijd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, tenzij je gelooft dat de keuzes die je maakt ook al vast staan op basis van hoe je gevormd bent door de jaren heen.Maar dat is niet echt een prettige gedachte, het idee nergens echt invloed op te hebben.
Heeft ze zelf ook toegegeven, lieve schatquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef mrk.n het volgende:
Magnetronkoffie geeft daar z'n ouders deels de schuld van en nog iemand, wie o wie?
Eens, maar waarom de ene persoon er wel in positieve zin wat mee doet en de ander niet heeft ook zo z'n oorzaken, zou je kunnen stellen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eens. Het gaat er ook niet om hoeveel je hebt meegemaakt, maar wat je er in de toekomst in positieve zin mee gaat doen.
Er zitten altijd positieve kanten aan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb een paar jaar terug een online een training gevolgd(KOPP kinderen van ouders met psysische problemen) en daar was een vraag bij. Wat is het positieve aan deze ervaring?
Ik moest mijn inhouden om niet te zeggen dat er niets positiefs aan was
De mens denkt niet graag over zichzelf als enkel een product.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch is het waar, zeker tot een bepaalde leeftijd.
Nouja, het moet geen excuus worden om te zeggen van: "Ja kijk, nu ben ik verneukt door mijn ouders, nu hoed ik geen moeite meer te doen om iets van mijn leven te maken."quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft ze zelf ook toegegeven, lieve schat
Ik lul niet zomaar wat uit m'n nek, kan jouw vooroordeel nu weer de ijskast in? dank U!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zeiksnor.Ik mag mijn voorkeur toch hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook deels. Voorbeeldje. Verjaardagen vieren. Dat doen mijn ouders nooit en er wordt eigenlijk nooit veel aandacht aanbesteed. Mijn ouders hebben bijna geen vrienden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef mrk.n het volgende:
Magnetronkoffie geeft daar z'n ouders deels de schuld van en nog iemand, wie o wie?14 SHADES OF GREY
Daar ben ik het niet mee eens. Je kunt maar 1 iemand in je leven veranderen en dat ben jezelf.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens, maar waarom de ene persoon er wel in positieve zin wat mee doet en de ander niet heeft ook zo z'n oorzaken, zou je kunnen stellen.
Je kunt overal wel wat van leren. Vraag is, of je dat ook doetquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef debeterebob het volgende:
Ik wordt juist zo misselijk van mensen die zeggen dat je overal wat van kan leren. Nee, soms kan je fucking nergens wat van leren.
ik zie het nu nog steeds nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zitten altijd positieve kanten aan.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt overal wel wat van leren. Vraag is, of je dat ook doet
Dit soort discussiesquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef debeterebob het volgende:
Ik wordt juist zo misselijk van mensen die zeggen dat je overal wat van kan leren. Nee, soms kan je ergens fucking niets van leren.
Zolang je dat niet ziet zul je altijd blijven hangen op hetzelfde punt.quote:
Dat mag jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En ik mag je een zeiksnor vinden.
Ja DUUUUUUUUUHHquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, het moet geen excuus worden om te zeggen van: "Ja kijk, nu ben ik verneukt door mijn ouders, nu hoed ik geen moeite meer te doen om iets van mijn leven te maken."
Nee, je kent me niet. Je hebt dus geen reden mij niet op m'n woord te geloven. Als je dat niet wilt doen, prima, moet je zelf weten. Maar bedenk dat ik hier niet zit om je een lulverhaal te gaan zitten voorliegen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef minibeer het volgende:
Ik zeg niet dat je dat niet doet of dat je het als excuus gebruikt, ik ken je verder niet, maar bij sommige mensen werkt dat nou eenmaal zo.
Lief dagboek, ik ben vandaag verkracht. Het was niet zo leuk, maarja, heb ik dat toch ook een keer meegemaaktquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie in alles wat ik heb meegemaakt, ergens een positieve kant.
lol, probeer nu eens een post te maken zonder je vriendin te noemen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef mrk.n het volgende:
Onzin, magnetronkoffie, dan moet je d'r wat voor doen. Ik ga m'n vriendin toch ook niet slaan omdat dit vroeger bij mij thuis aan de orde was? Ik houd juist helemaal niet van geweld en ik kan daar ook echt totaal niet tegen door mijn verleden.
Ik blijf erbij: het ligt volledig bij jezelf, en hoe oud ben jij ook alweer? Bijna dertig toch? Als je nou twaalf was, was 't weer een ander verhaal.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lief dagboek, ik ben vandaag verkracht. Het was niet zo leuk, maarja, heb ik dat toch ook een keer meegemaakt!
tsja ik niet. Maar ik heb het verleden wel afgeslotenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je dat niet ziet zul je altijd blijven hangen op hetzelfde punt.
Ja kinderenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Soms is de positieve kant dat je weet wat je niet wil.
In ieder geval ben ik nog in trek, dagboek.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lief dagboek, ik ben vandaag verkracht. Het was niet zo leuk, maarja, heb ik dat toch ook een keer meegemaakt!
33. Als jij me niet wilt geloven, moet je zelf weten. Heb er toevallig VAN-DAAG nog met m'n moeder over gehad.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef mrk.n het volgende:
Onzin, magnetronkoffie, dan moet je d'r wat voor doen. Ik ga m'n vriendin toch ook niet slaan omdat dit vroeger bij mij thuis aan de orde was? Ik houd juist helemaal niet van geweld en ik kan daar ook echt totaal niet tegen door mijn verleden.
Ik blijf erbij: het ligt volledig bij jezelf, en hoe oud ben jij ook alweer? Bijna dertig toch? Als je nou twaalf was, was 't weer een ander verhaal.
Heb je wel meegewerkt wat dan kan je er nog van genietenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nou dat is toch positief. Je hebt duidelijk gekregen dat jij geen behoefte aan kinderen hebt. Sommige mensen twijfelen er jaren over, voor jou is het al duidelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja kinderendie wil ik mede daardoor niet
Ja maar denk ook juist dat dat belangrijk is om te overleven, want dan heb je wilskracht. Ik denk dat wilskracht en positiviteit een van de belangrijkste dingen is weten dat hoe kut het ook is er heus wel weer betere tijden aan zullen breken en als je die eigenschap mist is dat best gevaarlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je dat niet ziet zul je altijd blijven hangen op hetzelfde punt.
Wie zegt dat ik je niet geloof? Ik zeg alleen dat je de verantwoordelijkheid voor dingen als een sociaal leven niet moet afschuiven, en het staat er los van of jij dat doet of nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, je kent me niet. Je hebt dus geen reden mij niet op m'n woord te geloven. Als je dat niet wilt doen, prima, moet je zelf weten. Maar bedenk dat ik hier niet zit om je een lulverhaal te gaan zitten voorliegen.
Dat ligt eraan hoe ze eruitziet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef mrk.n het volgende:
Lol, Sinji, dan moet je maar teruglezen. En wie moet ik anders als voorbeeld geven bij deze situatie, de buurvrouw?
I rest my case, ik ben toch echt HEEL duidelijk geweestquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je niet geloof? Ik zeg alleen dat je de verantwoordelijkheid voor dingen als een sociaal leven niet moet afschuiven, en het staat er los van of jij dat doet of niet
Ja leuk. Als ik dat zeg dan krijg je altijd die kutopmerking dat komt nog wel enzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nou dat is toch positief. Je hebt duidelijk gekregen dat jij geen behoefte aan kinderen hebt. Sommige mensen twijfelen er jaren over, voor jou is het al duidelijk.
Viel me alleen op. Ik snap dat je verliefd bent. kusquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef mrk.n het volgende:
Lol, Sinji, dan moet je maar teruglezen. En wie moet ik anders als voorbeeld geven bij deze situatie, de buurvrouw?
Ach ik roep al sinds mijn dertiende dat ik geen kinderwens heb. Nu ben ik de dertig gepasseerd en roepen mensen het nog. Ach als ik me de hele dag met dat soort geneuzel bezig moest houden, kwam ik niet meer zelf aan leven toe.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja leuk. Als ik dat zeg dan krijg je altijd die kutopmerking dat komt nog wel enzo.Ik krijg moordneigingen van dat soort opmerkingen
Grappig zal ik je een ding vertellen ik ben iemand die juist dat heeft meegemaakt en nee was niet leuk maar later heb ik door die ervaring meer mijn lichaam leren waarderen en ook trots op mijn lichaam te zijn en dat was een moeilijke weg maar ik ben blij dat ik juist die ervaring kon gebruiken om weer trots te worden op mijn eigen vrouwelijkheid.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Grappig zal ik je een ding vertellen ik ben iemand die juist dat heeft meegemaakt en nee was niet leuk maar later heb ik door die ervaring meer mijn lichaam leren waarderen en ook trots op mijn lichaam te zijn en dat was een moeilijke weg maar ik ben blij dat ik juist die ervaring kon gebruiken om weer trots te worden op mijn eigen vrouwelijkheid.
Vandaag werd er in mijn bek gepoept, nu heb ik geleerd dat het vies is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ook, dacht ik. Ik wist niet of je je nou aangevallen voelde of niet, dus ik dacht ik benadruk nog even dat het niet bedoeld is als aanval op jou.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
I rest my case, ik ben toch echt HEEL duidelijk geweest
Mijne...niet echt aantrekkelijk ahem!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe ze eruitziet.
Net andersom hier, ik zou wel heel graag kleintjes willen. Maar ja, in je eentje is dat nog wat lastigquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja leuk. Als ik dat zeg dan krijg je altijd die kutopmerking dat komt nog wel enzo.Ik krijg moordneigingen van dat soort opmerkingen
wtf.....quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Grappig zal ik je een ding vertellen ik ben iemand die juist dat heeft meegemaakt en nee was niet leuk maar later heb ik door die ervaring meer mijn lichaam leren waarderen en ook trots op mijn lichaam te zijn en dat was een moeilijke weg maar ik ben blij dat ik juist die ervaring kon gebruiken om weer trots te worden op mijn eigen vrouwelijkheid.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef mrk.n het volgende:
Ik haat niemand, ik zeg simpelweg wat ik vind. Je bent al 33 jaar en dan geef je je ouders de schuld van je gebrekkige sociale leven? Tja, iemand moet de schuld hebben natuurlijk.
Mijn moeder heeft toegegeven deels schuld te hebben aan mijn huidige situatie. Als iemand mij vervolgens niet wilt gaan geloven, best. Val dan maar doodquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ook, dacht ik. Ik wist niet of je je nou aangevallen voelde of niet, dus ik dacht ik benadruk nog even dat het niet bedoeld is als aanval op jou.
Gelukkig is het nu ook minder erg. Maar ik heb er wel moeite mee gehad. Maar dat had eigenlijk ook andere redenenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach ik roep al sinds mijn dertiende dat ik geen kinderwens heb. Nu ben ik de dertig gepasseerd en roepen mensen het nog. Ach als ik me de hele dag met dat soort geneuzel bezig moest houden, kwam ik niet meer zelf aan leven toe.
Sorryquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als er iemand met rammelende eierstokken langs komt weet ik je te vindenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Net andersom hier, ik zou wel heel graag kleintjes willen. Maar ja, in je eentje is dat nog wat lastig
Die smiley helpt je woorden niet te verzachten, volgens mij meen je het hehequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder heeft toegegeven deels schuld te hebben aan mijn huidige situatie. Als iemand mij vervolgens niet wilt gaan geloven, best. Val dan maar dood
Nee kon je niet weten en achteraf heb ik meer zoiets van ok is vervelend maar eigenlijk heeft die me wel een dienst bewezen want ik ben er zoveel sterker door geworden en daarom denk ik dus wel degelijk dat je van een vervelende ervaring iets positiefs uit kan halen.quote:
Tsja, ik weet niet zo goed wat ik ervan vind eigenlijk. Zo net vond ik het onzin maar zoals je het nu verwoordt al minder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vandaag werd er in mijn bek gepoept, nu heb ik geleerd dat het vies is.
Nee serieus, waar gaat het over, ik zeg nergens dat dingen alleen maar positief zijn. Zelfs over verkrachting zou je nog kunnen zeggen dat het je sterker heeft gemaakt tegenover mannen, dat het je naïviteit weghaalt en zelfs als je door een ervaring eerst een jaar enorm in de knoop raakt, kom je er alleen maar wijzer en sterker uit.
Dat mag ik toch lekker zelf weten? waar bemoei je je mee?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Myraela het volgende:
Magnetron, zit je niet constant zo aangevallen te voelen. Tering he. Je hebt het halve topic nu al gehad.
Dayumm.. lol. Als je altijd zo gepikeerd bent.. ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom dan naar de meet en zeg 't in m;n face
Helaas denk ik niet dat hij daar veel aan kan doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Myraela het volgende:
Magnetron, zit je niet constant zo aangevallen te voelen. Tering he. Je hebt het halve topic nu al gehad.
Ja maar dat is het verschil, voor mij is dat iets wat gewoon gebeurd , en ik kan wel begrijpen dat het schokkend is voor een ander maar voor mij is dat gewoon iets wat gebeurd is en ik ook weer uitgekomen ben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je zegt net dat je ooit verkracht bent. ehh hallo?
Dat mag ik toch lekker zelf weten? Waar bemoei jij je mee?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat mag ik toch lekker zelf weten? waar bemoei je je mee?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga eens 5 minuutjes achter fok weg, ff ademhalen. Dan nog een keer teruglezen. Dan zie je dat het wel meevalt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha dit is toch wel het dieptepuntquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat mag ik toch lekker zelf weten? Waar bemoei jij je mee?
Haal adem ventquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Luister, als ik iets zeg, zeker als het betrekking heeft op m'n ouders, dan bedoel ik dat meestal letterlijk.
Maar wat als 1 van je ouders tegen je zegt dat ze juist wel schuld heeft aan je huidige situatie? Wat dan???quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben verliefd, ze is perfect.Maar nee, die post heeft weinig met liefde te maken. Het was meer een voorbeeld dat ik mijn ouders niet de schuld geef van iets uit mijn verleden en er juist van heb geleerd.
Magnetron, je wilde de post duidelijk laten overkomen neem ik aan, eigenlijk had je die smiley weg moeten laten. Jammer, maakt het effect namelijk minder erg.
Heb je wel gelezen wat ik postte?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[...]
Mijn moeder heeft toegegeven deels schuld te hebben aan mijn huidige situatie. Als iemand mij vervolgens niet wilt gaan geloven, best. Val dan maar dood
Nee hoor het kan nog ergerquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef Westerling het volgende:
[..]
Haha dit is toch wel het dieptepunt
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij gelezen wat ik postte?
Je beledigt me, doe eens niet. TR! BAN! EINZ!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef Westerling het volgende:
[..]
Haha dit is toch wel het dieptepunt
Als er een smiley was voor "1 wenkbrouw ophalen", had ik die nu gespamtquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je beledigt me, doe eens niet. TR! BAN! EINZ!
Je beledigt me, doe eens niet. TR! BAN! EINZ!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je beledigt me, doe eens niet. TR! BAN! EINZ!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat mag ik toch lekker zelf weten? Waar bemoei jij je mee?
bedankt voor je kundige inbrengquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het niveau van discussieren van de Nederlandse politiek is weer eens bereikt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef debeterebob het volgende:
Ja sorrie hoor, maar als ik zeg dat 1 van mijn ouders dat notabene heeft toegegeven, zal ik geen millimeter met jullie meegaan dat dat niet zo is lolquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:27 schreef minibeer het volgende:
[..]Ik vrees eigenlijk dat we daar al onder zitten. Ik ben van mening dat 'doe eens normaal' best kan, mits met enige onderbouwing
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als er een smiley was voor "1 wenkbrouw ophalen", had ik die nu gespamt
Zo desperate ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als er iemand met rammelende eierstokken langs komt weet ik je te vinden
Ik doe maar een beetje trollen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Want zo ja, dan zullen we simpelweg het met elkaar eens moeten zijn dat we het totaal niet met elkaar eens zijn. Case closedquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef mrk.n het volgende:
Kan niet, want ik mep niemand dus dan zou ik 1 van mijn ouders aanraden om hulp te zoeken aangezien hij/zij spoken ziet.
Hoe kom jij zo duf?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe maar een beetje trollen.Ik ben te duf voor een discussie.
Ik zeg nergens dat het niet zo is. Nou ben ik het daarover waarschijnlijk ook niet met je eens, maar aangezien jij al aangeeft geen millimeter mee te gaan hou ik er maar over op ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja sorrie hoor, maar als ik zeg dat 1 van mijn ouders dat notabene heeft toegegeven, zal ik geen millimeter met jullie meegaan dat dat niet zo is lol
En, allemaal gehaald?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel deadlines achter de rug, maar nog niet de kans gehad eens goed te slapen.
Ik heb alleen gezegd dat m'n moeder heeft toegegeven dat (heel verhaal). Ik heb nooit beweert dat ik daar nog steeds over zit te zeiken, dat heb je op de 1 of andere manier zelf je hersenen in gefabriceertquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Om d'r serieus op in te gaan: ik vind inderdaad dat je op je 33e die dingen in je eigen handen hebt en er allang wat aan had kunnen doen. We zijn het dus niet met elkaar eens op dit gebied.
Aha. De kans niet gehad omdat uitgeweest?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel deadlines achter de rug, maar nog niet de kans gehad eens goed te slapen.
Ik speel nog ouderwets scrabblequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook een slechte jeugdquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder voelt zich zo schuldig dat ze een jaar lang toen ze het doorkreeg allemaal mooie dingen voor me kocht. Dankjewel voor mijn iMac, iPhone, tekentablet en spiegelreflex camera.
Maar ik neem haar niets kwalijk.
Ik weet nog niet, waarschijnlijk 1 herkansing omdat we dat 5 weken geleden moest inleveren en ik dacht dat dat gewoon een tussetijdse beoordeling was, maar dat was dus meer dan de helft van je definitieve beoordeling.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik speel nog ouderwets scrabbleWacht, ik zet hier ook een scrabblebord neer en dan kunnen we via webcam alsnog wordfeuden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of niet danquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, ik zet hier ook een scrabblebord neer en dan kunnen we via webcam alsnog wordfeuden.
Ik wil mijn moeder graag bedanken voor mijn Playstation 3.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder voelt zich zo schuldig dat ze een jaar lang toen ze het doorkreeg allemaal mooie dingen voor me kocht. Dankjewel voor mijn iMac, iPhone, tekentablet en spiegelreflex camera.
Mijn moeder heeft zelf ook autisme, en helpt m'n zus met de opvoeding van m'n nichtje en neefje mede uit schuldgevoelquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef mrk.n het volgende:
Ik wist niet dat jij autisme hebt, maar ik weet inderdaad de impact van autisme niet bij jou aangezien dat ook bij iedereen weer verschillend is.
En sowieso, nog vreemder dat jouw ouders zichzelf de schuld geven van jouw huidige situatie terwijl jij dus autisme hebt.
Oepsquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet nog niet, waarschijnlijk 1 herkansing omdat we dat 5 weken geleden moest inleveren en ik dacht dat dat gewoon een tussetijdse beoordeling was, maar dat was dus meer dan de helft van je definitieve beoordeling.
Niet echt wezen stappen, maar vrijdag was Faye hier en hoewel ik toen wel heb geslapen ookal was zij nog klaarwakker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef Westerling het volgende:
[..]
Aha. De kans niet gehad omdat uitgeweest?
Ga ik wel met haar Wordfeuden. Is ze wel knap?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef Sinji het volgende:
Helaas ligt die scrabble game bij een vriendin van me
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil mijn moeder graag bedanken voor mijn Playstation 3.
kuch kuch *verwende nesten* kuch kuchquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
mag je zelf beoordelenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga ik wel met haar Wordfeuden. Is ze wel knap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij alleen om met vrouwen ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef Sinji het volgende:
Helaas ligt die scrabble game bij een vriendin van me
50/50quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ga jij alleen om met vrouwen ofzo?
Werken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt wezen stappen, maar vrijdag was Faye hier en hoewel ik toen wel heb geslapen ookal was zij nog klaarwakker.En vanochtend moest ik te vroeg opstaan.
Ik, verwend?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
[..]
kuch kuch *verwende nesten* kuch kuch
Valt wel mee, die iMac was eigenlijk voor der vriend, maar die wilde geen Mac hebben, dus toen kreeg ik hem. De iPhone was voor zichzelf, maar ze kreeg een HTC van der werk die ze verplicht moest gebruiken. Tablet en camera waren kerstcadeautjes en meteen gericht op mijn studie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
[..]
kuch kuch *verwende nesten* kuch kuck
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
mag je zelf beoordelenIk vind 'r mooi hoor. En jij bent dan die jongen neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeahquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'r mooi hoor. En jij bent dan die jongen neem ik aan?
Dat is dus het hele probleem, niet dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat te installeren op een blackberry? Ik hoor zoveel mensen over dat spel.
Helaas niet, alleen Apple en Android. Ik had zo graag met je willen Wordfeudenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat te installeren op een blackberry? Ik hoor zoveel mensen over dat spel.
Ik doe communicatie en multimedia design. Eind van het kwartaal betekend gewoon alles inleveren en dat zijn gewoon opdrachten die tijd kosten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:39 schreef Westerling het volgende:
[..]
Werken?
Wat doe je eigenlijk voor opleiding, dat je zoveel deadlines hebt?
Dat is volgens mij niet eens zo raar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, als je een playstation 3 krijgt.
Dan ben je toch niet meteen verwend?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, als je een playstation 3 krijgt.
Oh, dat wist ik op de een of andere manier alquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe communicatie en multimedia design. Eind van het kwartaal betekend gewoon alles inleveren en dat zijn gewoon opdrachten die tijd kosten.
Hij vroeg om het uiterlijk van die vriendinquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:42 schreef mrk.n het volgende:
Sinji, wat is dat toch met jou dat je constant foto's plaatst van jezelf met vrouwen of van je schoenen.
De meeste mensen die ik ken krijgen niet zomaar een playstation oid. En sommigen wel, die noem ik verwendquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet eens zo raar.
Ik heb er ook nog 2 jaar voor moeten bedelen.
Ik heb geen bezwaar tegen die dames hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:42 schreef mrk.n het volgende:
Sinji, wat is dat toch met jou dat je constant foto's plaatst van jezelf met vrouwen of van je schoenen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem, niet dus.
En ik niet tegen hem en de schoenen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen die dames hoor
Ik kreeg hem niet zo maar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken krijgen niet zomaar een playstation oid. En sommigen wel, die noem ik verwend.
*Minibeer kijkt nostalgisch naar het kleurloze speelgoedautootje met vastzittend voorwieltje dat hij voor zijn 9e verjaardag kreeg. De hele familie had er een jaar lang voor gespaard.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken krijgen niet zomaar een playstation oid. En sommigen wel, die noem ik verwend.
Programmeren niet echt hoor, alleen wat front end.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef Westerling het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik op de een of andere manier al. En je kon ook her en der wat programmeren
Jij zou nog jaloers raken om het feit dat Faye vandaag hier was.quote:
* Minibeer zegt de kleine dingen in het leven meer te waarderen om de pijn te verzachtenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
*Minibeer kijkt nostalgisch naar het kleurloze speelgoedautootje met vastzittend voorwieltje dat hij voor zijn 9e verjaardag kreeg. De hele familie had er een jaar lang voor gespaard.
Ok (dat dacht ik even omdat je zei dat je erom moest bedelenquote:
Ja, ik wil ook vrienden, vooral zo'n beste vriendin zou ik erg leuk vindenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij zou nog jaloers raken om het feit dat Faye vandaag hier was.
Wat zieligquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
* Minibeer zegt de kleine dingen in het leven meer te waarderen om de pijn te verzachten
Zo te zien wedden z'n ouders gewoon op zo veel mogelijk paarden tegelijk dat hij zich ergens dood rijdt/vaart/vliegt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:47 schreef Myraela het volgende:
Ik haat verwende mensen, maar dan denk ik toch echt aan bijv mijn buurjongen die een speedboot kreeg terwijl die van havo naar vmbo zakte, 3 auto's had en nog niet eens 18 was. Een quad had, sportmotor en weet ik veel wat allemaal.
En dan afkeurend naar je tweedehands fiets kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:47 schreef Myraela het volgende:
Ik haat verwende mensen, maar dan denk ik toch echt aan bijv mijn buurjongen die een speedboot kreeg terwijl die van havo naar vmbo zakte, 3 auto's had en nog niet eens 18 was. Een quad had, sportmotor en weet ik veel wat allemaal.
Word ik nou belachelijk gemaakt omdat ik geen spelcomputer voor mijn verjaardag kreeg?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
*Minibeer kijkt nostalgisch naar het kleurloze speelgoedautootje met vastzittend voorwieltje dat hij voor zijn 9e verjaardag kreeg. De hele familie had er een jaar lang voor gespaard.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo te zien wedden z'n ouders gewoon op zo veel mogelijk paarden tegelijk dat hij zich ergens dood rijdt/vaart/vliegt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
mag je zelf beoordelenGrappig, normaal zijn duckfaces voorbehouden aan vrouwen. Net als meer dan 20 paar schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, grappig dat je dat front end noemt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Programmeren niet echt hoor, alleen wat front end.
Moah een beetje maarquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Word ik nou belachelijk gemaakt omdat ik geen spelcomputer voor mijn verjaardag kreeg?
Ouchquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grappig, normaal zijn duckfaces voorbehouden aan vrouwen. Net als meer dan 20 paar schoenen.
Oh ok, just checkingquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah een beetje maarMaar op een liefdevolle manier.
LOLquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo te zien wedden z'n ouders gewoon op zo veel mogelijk paarden tegelijk dat hij zich ergens dood rijdt/vaart/vliegt.
Echt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef Westerling het volgende:
[..]
Haha, grappig dat je dat front end noemt.
Wij noemen front end juist datgene wat zo ver mogelijk van de interface afzit, tegen de elektronica aan. Verschillende invalshoeken.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grappig, normaal zijn duckfaces voorbehouden aan vrouwen. Net als meer dan 20 paar schoenen.
Nee erger nog, mijn fiets die na een aanrijding op de aanhangwagen lag voor de stort komen vragen of je die mag hebben, fixxen en zijn moeder rijd er nog op rond.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dan afkeurend naar je tweedehands fiets kijken.
Als je elektrotechniek doet zijn de in- en outputs van je circuit inderdaad je front-end.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef Westerling het volgende:
[..]
Haha, grappig dat je dat front end noemt.
Wij noemen front end juist datgene wat zo ver mogelijk van de interface afzit, tegen de elektronica aan. Verschillende invalshoeken.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee erger nog, mijn fiets die na een aanrijding op de aanhangwagen lag voor de stort komen vragen of je die mag hebben, fixxen en zijn moeder rijd er nog op rond.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef Sinji het volgende:
Ik las ergens ook een keer dat iemand een creditcard mee kreeg naar London en 2500+ euro had gebruikt![]()
Doe mij ook maar zulke ouders
Ja. Maar moet zeggen dat ik geen echte ICT doe hoor. Een technische studie waarbij dit soort dingen wel vaak komen kijken. Dus misschien doen wij het wel helemaal foutquote:
Pluk ze van FOK! jongen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook vrienden, vooral zo'n beste vriendin zou ik erg leuk vinden
Frond end development.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja. Maar moet zeggen dat ik geen echte ICT doe hoor. Een technische studie waarbij dit soort dingen wel vaak komen kijken. Dus misschien doen wij het wel helemaal fout
Maar moet je nou kijken waar wij he hier over hebben, front end electronics
Kom naar de bios meet amattie! Info volgtquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook vrienden, vooral zo'n beste vriendin zou ik erg leuk vinden
Ja, hallo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar waar moet ik ze op Fok! vinden dan? Jij bent wat dat betreft echt een baas volgens mij.
Heloef hosselt ze inderdaad allemaal.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar waar moet ik ze op Fok! vinden dan? Jij bent wat dat betreft echt een baas volgens mij.
Ik vind het zo leuk dat hij denkt dat ik een sociaal en leuk persoon ben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo kom je wel over.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat hij denkt dat ik een sociaal en leuk persoon ben.
Leuke Twitter, hoewel ik de indruk krijg dat je in augustus meer in vorm wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een verlegen stil meisje, heloef kan dit bevestigen.
ook niet om zomaar, istwelquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Phuhh, en ik maar denken dat je een Yummy, Chummy, Funny, Lucky Gummy Bear wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat heloef gewoon veel leuker is dan hij zelf denkt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Internet he, hier zijn we of heel leuk, of onuitstaanbaar.
Ik dacht meer aan dramaqueenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Phuhh, en ik maar denken dat je een Yummy, Chummy, Funny, Lucky Gummy Bear was
Ik krijg ook wel de indruk dat hij een sympathieke jongen is ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat heloef gewoon veel leuker is dan hij zelf denkt.
Sinds die tijd zit ik weer meer op FB.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuke Twitter, hoewel ik de indruk krijg dat je in augustus meer in vorm was
*Gaat liedje luisterenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Phuhh, en ik maar denken dat je een Yummy, Chummy, Funny, Lucky Gummy Bear was
Oh ja, gevonden!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sinds die tijd zit ik weer meer op FB.
Toch wel ja?quote:
Kijk deze man snapt het.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:
als heloef ze niet fixt dan zijn ze pot, en definitief ook
Valt mee hoor schat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mezelf verdomd leuk en anders.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij er geen moeite mee dat alles van je op internet staat? Zo te zien niet iigquote:
Trouwens Myra doe dit even bevestigen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Das ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zou ik me voor moeten schamen dan? Dat mensen hier weten wie ik ben? Of dat ik te open ben en irl mensen straks dingen lezen? Ik maak me der niet zoveel zorgen over.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Heb jij er geen moeite mee dat alles van je op internet staat? Zo te zien niet iig
Heloef is tof. Maar dat weet die ook wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geef ook vrij makkelijk m'n Twitter of Facebook aan mensen hoor. Wij zijn gewoon zo cool dat het alleen maar in ons voordeel kan werken als mensen meer van ons weten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar zou ik me voor moeten schamen dan? Dat mensen hier weten wie ik ben? Of dat ik te open ben en irl mensen straks dingen lezen? Ik maak me der niet zoveel zorgen over.
Nee niet dat je je ergens voor zou moeten schamen, maar ik weet niet, ik wil gewoon niet alles op internet zetten eigenlijk. Niet dat daar echt een reden voor is, maar het voelt beter als ik het niet doe ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar zou ik me voor moeten schamen dan? Dat mensen hier weten wie ik ben? Of dat ik te open ben en irl mensen straks dingen lezen? Ik maak me der niet zoveel zorgen over.
Maar ik denk niet zo heel negatief meer over mezelf hoor.quote:
Ah, dan is dat het.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef ook vrij makkelijk m'n Twitter of Facebook aan mensen hoor. Wij zijn gewoon zo cool dat het alleen maar in ons voordeel kan werken als mensen meer van ons weten.
In het begin was ik voorzichtiger, maar na een aantal meets etc heeft dat toch geen nut meer. En voor sociale media opzich ben ik sowieso niet bang, dat is gewoon enorm belangrijk in mijn richting.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee niet dat je je ergens voor zou moeten schamen, maar ik weet niet, ik wil gewoon niet alles op internet zetten eigenlijk. Niet dat daar echt een reden voor is, maar het voelt beter als ik het niet doe ofzo
Je bent op de goede weg inderdaad. Ik was gewoon even cynisch. Is dat goed heloefquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik denk niet zo heel negatief meer over mezelf hoor.
Dan moet ie niet zulke gekke dingen zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heloef is tof. Maar dat weet die ook wel.
quote:Ik vind het zo leuk dat hij denkt dat ik een sociaal en leuk persoon ben.
Ik ben zelf wel bang dat mijn digitale leven in de toekomst makkelijk aan elkaar te koppelen valt door krachtigere zoekmachines/software... mogelijk kan deze informatie tegen me gebruikt worden wanneer er weer eens een dictator ergens aan de macht komt die graag bepaalde bevolkingsgroepen uit de weg wil ruimen. Easy target wanneer je veel info achterlaat op internet...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
In het begin was ik voorzichtiger, maar na een aantal meets etc heeft dat toch geen nut meer. En voor sociale media opzich ben ik sowieso niet bang, dat is gewoon enorm belangrijk in mijn richting.
Waarom zou een dictator het op jou als bevolkingsgroep (welke?) gemund hebben dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel bang dat mijn digitale leven in de toekomst makkelijk aan elkaar te koppelen valt door krachtigere zoekmachines/software... mogelijk kan deze informatie tegen me gebruikt worden wanneer er weer eens een dictator ergens aan de macht komt die graag bepaalde bevolkingsgroepen uit de weg wil ruimen. Easy target wanneer je veel info achterlaat op internet...
Hallo hallo, hier spreekt de politie, wil je die wietplantjes even snel van je zolder verwijderenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel bang dat mijn digitale leven in de toekomst makkelijk aan elkaar te koppelen valt door krachtigere zoekmachines/software... mogelijk kan deze informatie tegen me gebruikt worden wanneer er weer eens een dictator ergens aan de macht komt die graag bepaalde bevolkingsgroepen uit de weg wil ruimen. Easy target wanneer je veel info achterlaat op internet...
Zo moeilijk kan het nooit zijn om een 23-jarige Axel op de TU Eindhoven te vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Alexander heet en dat het een verkapt anagram is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het nooit zijn om een 23-jarige Axel op de TU Eindhoven te vinden.
Waar het om gaat is dat je nooit weet hoe de wereld er in de toekomst uit gaat zien. Tevens weet je dat informatie op internet praktisch onuitwisbaar is. Je weet nooit waar het nog ooit allemaal voor gebruikt kan worden. Better safe than sorry.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou een dictator het op jou als bevolkingsgroep (welke?) gemund hebben dan?
Wie zegt dat ik 23 jaar ben; wie zegt dat ik Axel heet en wie zegt dat ik aan de TU/e studeer?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het nooit zijn om een 23-jarige Axel op de TU Eindhoven te vinden.
In zo'n situatie zou ik een kogel door mijn kop jagen voordat ze de kans zouden krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja dat mag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent op de goede weg inderdaad. Ik was gewoon even cynisch. Is dat goed heloef?
oooooh noooooooeees, nu hopen dat het mij niet gebeurd....quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Exact! En nu maar hopen dat die dictator die over 50 jaar het vizier op mij heeft gericht ook dit verband legt.
Die arme Axel Ganzeboom over 50 jaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Exact! En nu maar hopen dat die dictator die over 50 jaar het vizier op mij heeft gericht ook dit verband legt.
Echt hè; heb hem ff gegoogled; maar hij is echt all over the place. Als hij een keer enemy of the state wordt dan is hij echt zwaar de lul.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Die arme Axel Ganzeboom over 50 jaar
Zo eentje heb ik er ook, maar das wel een volledige naamgenoot.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Echt hè; heb hem ff gegoogled; maar hij is echt all over the place. Als hij een keer enemy of the state wordt dan is hij echt zwaar de lul.
Weet ik, maar tenzij je van een bepaald ras bent of iets anders wat de tand des tijds overleeft, kan iets wat je nu online schrijft moeilijk door een dictator jaren later tegen je worden gebruikt. Althans in veel gevallen, als je begrijpt wat ik bedoel. Als ik nu schrijf dat ik een hekel heb aan kapitalisten (puur theoretisch) en dat wordt strafbaar in de toekomst, dan kan het alsnog zijn dat ik rond de tijd dat het strafbaar is er al lang niet meer zo over denk. Kan niet bewezen worden dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat je nooit weet hoe de wereld er in de toekomst uit gaat zien. Tevens weet je dat informatie op internet praktisch onuitwisbaar is. Je weet nooit waar het nog ooit allemaal voor gebruikt kan worden. Better safe than sorry.
En ik vond moneyfornothing zo'n unieke naam....quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik er ook, maar das wel een volledige naamgenoot.![]()
Vet handig!
and your chicks for freequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En ik vond moneyfornothing zo'n unieke naam....
Nee joh, daar zijn zelfs hele liedjes over geschreven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En ik vond moneyfornothing zo'n unieke naam....
Sinds wanneer zijn genocides berust op enige vorm van rationaliteit.... altijd als ik een genocide pleeg, ga ik ook te werk als een olifant in een porceleinkast hoor. Beter eentje te veel uit de weg ruimen, dan het risico lopen dat er restjes overblijven...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ik nu schrijf dat ik een hekel heb aan kapitalisten (puur theoretisch) en dat wordt strafbaar in de toekomst, dan kan het alsnog zijn dat ik rond de tijd dat het strafbaar is er al lang niet meer zo over denk. Kan niet bewezen worden dus.
waarom niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:46 schreef debeterebob het volgende:
Maar zeg Axel, je moet ook geen Amstel drinken he
Dat is nou juist de grap. Over t algemeen hoeven dictators niets bewijzen en vinden ze het zelfs voor zichzelf niet nodig om iets zeker te weten. Waarmee je erop uitkomt dat je liever niet hebt dat mensen (in dit geval mensen in de toekomst) al te veel over je gedachten weten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik, maar tenzij je van een bepaald ras bent of iets anders wat de tand des tijds overleeft, kan iets wat je nu online schrijft moeilijk door een dictator jaren later tegen je worden gebruikt. Althans in veel gevallen, als je begrijpt wat ik bedoel. Als ik nu schrijf dat ik een hekel heb aan kapitalisten (puur theoretisch) en dat wordt strafbaar in de toekomst, dan kan het alsnog zijn dat ik rond de tijd dat het strafbaar is er al lang niet meer zo over denk. Kan niet bewezen worden dus.
Nu wordt je inderdaad gezocht door de VNquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn genocides berust op enige vorm van rationaliteit.... altijd als ik een genocide pleeg, ga ik ook te werk als een olifant in een porceleinkast hoor. Beter eentje te veel uit de weg ruimen, dan het risico lopen dat er restjes overblijven...
13 minuten te vroeg snol.quote:
Omdat Grolsch en Hertog-Janquote:
Je mag het stokje aan me overdragen, maar je mag ook nog ff blijven hangenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Oh noes, en ik was nog wel van plan op tijd te gaan slapen.
Nog heel eventjes dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je mag het stokje aan me overdragen, maar je mag ook nog ff blijven hangen
Het is hem nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat Grolsch en Hertog-Jan
maar in geval je het echt bent; je ziet er niet uit alsof je compleet kansloos bent; integendeel.
Dat zou ik maar doen ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik kom zo terug, trek ik vast mijn werk-outfit aan
Gelukkig maak ik een goede scheiding tussen mijn linkedin/facebook en fok account; waardoor ze me nog altijd niet getraceerd hebben. Ik heb wel een sterk vermoeden dat het interpol is die steeds die trojans probeert te installeren op mijn pc....quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nu wordt je inderdaad gezocht door de VN.
Hallo nachtploeg, niet te hard posten, anders moet ik morgen zo lang bijlezenquote:
Heet je toevallig gewoon Peter?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik een goede scheiding tussen mijn linkedin/facebook en fok account; waardoor ze me nog altijd niet getraceerd hebben. Ik heb wel een sterk vermoeden dat het interpol is die steeds die trojans probeert te installeren op mijn pc....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |