Dat is volgens mij niet eens zo raar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, als je een playstation 3 krijgt.
Dan ben je toch niet meteen verwend?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, als je een playstation 3 krijgt.
Oh, dat wist ik op de een of andere manier alquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe communicatie en multimedia design. Eind van het kwartaal betekend gewoon alles inleveren en dat zijn gewoon opdrachten die tijd kosten.
Hij vroeg om het uiterlijk van die vriendinquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:42 schreef mrk.n het volgende:
Sinji, wat is dat toch met jou dat je constant foto's plaatst van jezelf met vrouwen of van je schoenen.
De meeste mensen die ik ken krijgen niet zomaar een playstation oid. En sommigen wel, die noem ik verwendquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet eens zo raar.
Ik heb er ook nog 2 jaar voor moeten bedelen.
Ik heb geen bezwaar tegen die dames hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:42 schreef mrk.n het volgende:
Sinji, wat is dat toch met jou dat je constant foto's plaatst van jezelf met vrouwen of van je schoenen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem, niet dus.
En ik niet tegen hem en de schoenen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen die dames hoor
Ik kreeg hem niet zo maar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken krijgen niet zomaar een playstation oid. En sommigen wel, die noem ik verwend.
*Minibeer kijkt nostalgisch naar het kleurloze speelgoedautootje met vastzittend voorwieltje dat hij voor zijn 9e verjaardag kreeg. De hele familie had er een jaar lang voor gespaard.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken krijgen niet zomaar een playstation oid. En sommigen wel, die noem ik verwend.
Programmeren niet echt hoor, alleen wat front end.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef Westerling het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik op de een of andere manier al. En je kon ook her en der wat programmeren
Jij zou nog jaloers raken om het feit dat Faye vandaag hier was.quote:
* Minibeer zegt de kleine dingen in het leven meer te waarderen om de pijn te verzachtenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
*Minibeer kijkt nostalgisch naar het kleurloze speelgoedautootje met vastzittend voorwieltje dat hij voor zijn 9e verjaardag kreeg. De hele familie had er een jaar lang voor gespaard.
Ok (dat dacht ik even omdat je zei dat je erom moest bedelenquote:
Ja, ik wil ook vrienden, vooral zo'n beste vriendin zou ik erg leuk vindenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij zou nog jaloers raken om het feit dat Faye vandaag hier was.
Wat zieligquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
* Minibeer zegt de kleine dingen in het leven meer te waarderen om de pijn te verzachten
Zo te zien wedden z'n ouders gewoon op zo veel mogelijk paarden tegelijk dat hij zich ergens dood rijdt/vaart/vliegt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:47 schreef Myraela het volgende:
Ik haat verwende mensen, maar dan denk ik toch echt aan bijv mijn buurjongen die een speedboot kreeg terwijl die van havo naar vmbo zakte, 3 auto's had en nog niet eens 18 was. Een quad had, sportmotor en weet ik veel wat allemaal.
En dan afkeurend naar je tweedehands fiets kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:47 schreef Myraela het volgende:
Ik haat verwende mensen, maar dan denk ik toch echt aan bijv mijn buurjongen die een speedboot kreeg terwijl die van havo naar vmbo zakte, 3 auto's had en nog niet eens 18 was. Een quad had, sportmotor en weet ik veel wat allemaal.
Word ik nou belachelijk gemaakt omdat ik geen spelcomputer voor mijn verjaardag kreeg?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
*Minibeer kijkt nostalgisch naar het kleurloze speelgoedautootje met vastzittend voorwieltje dat hij voor zijn 9e verjaardag kreeg. De hele familie had er een jaar lang voor gespaard.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo te zien wedden z'n ouders gewoon op zo veel mogelijk paarden tegelijk dat hij zich ergens dood rijdt/vaart/vliegt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
mag je zelf beoordelenGrappig, normaal zijn duckfaces voorbehouden aan vrouwen. Net als meer dan 20 paar schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |