SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierVoor vrienden is het kortweg Wauw
Dat is dan ook niet erg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das logisch, maar soms wordt het allemaal gewoon eventjes te veel
Ik heb vandaag gewoon niks om over te janken.quote:
Oke, nou ik hoop met je mee dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor een hoop andere medicijnen geprobeerd. Dat is ook wel gangbaar want vaak pas als je al dat andere geprobeerd hebt, mag je met de medicijnen beginnen die ik nu gebruik. Maar het is nog niet duidelijk of dit een blijvend effect heeft, het is een kuur. Dus wie weet ben ik hierna weer terug bij af, dat is me al eerder gebeurd.
Achja, aan de andere kant moet ik een huidprobleem niet mijn leven laten beheersen natuurlijk.
Wil je er over praten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik kan ook wel janken...
[ afbeelding ]
Als je keer op keer terugvalt in de put, ga je na verloop van keren jezelf wel dingen afvragen...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet erg.
Als je er maar niet in blijft hangen.
Kom in mijn armen skatje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook huilen. Gewoon. Omdat het kan.
Mijn opmerking ookquote:
Ik wil graag ff janken omdat mn bier op is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja mn jong, gooi het in de groep!!1
Ach, ik ben behoorlijk deterministisch ingesteld (geloof ook niet in een ziel oid). Mensen zijn grotendeels een product van hun genen en omgeving, zeker als je nog jong bent. Dus het is niet raar om dan bijvoorbeeld invloeden van je ouders aan te wijzen als een van de oorzaken dat je geworden bent zoals je bent. Geheel los van het feit dat als je eenmaal volwassen bent je zelfstandig keuzes kan maken voor je leven en alsnog de goede richting op kan sturen, natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb het al gelezen, dm ook. Ik wijs je alleen maar af nu.
Nee, ik vind het niet kloppen om te zeggen dat jij geen sociaal leven hebt omdat jouw ouders die niet hebben/hadden. Mijn ouders waren er nooit en als ze er wel waren was 't mis (ruzie, mishandeling), ik ben zowaar opgevoed door 'n nanny maar no way dat ik die dingen zelf later ook ga doen. Het ligt allemaal aan jezelf.
Ik zit echt nu al half te slapen, eigenlijk al vanaf het moment dat ik thuis kwam. Maar gelukkig ben ik morgen vrij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
Ik moet echt na Spuiten en Slikken gaan slapen.
Ik ben gewoon helemaal naar de kloten.
Alwees joe enne mie skatjequote:
Ja dat magquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wil graag ff janken omdat mn bier op is.
Mag dat?
Daar is een benaming voor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, ik ben behoorlijk deterministisch ingesteld (geloof ook niet in een ziel oid). Mensen zijn grotendeels een product van hun genen en omgeving, zeker als je nog jong bent. Dus het is niet raar om dan bijvoorbeeld invloeden van je ouders aan te wijzen als een van de oorzaken dat je geworden bent zoals je bent. Geheel los van het feit dat als je eenmaal volwassen bent je zelfstandig keuzes kan maken voor je leven en alsnog de goede richting op kan sturen, natuurlijk.
Ja, wat wil je als je bijna elke dag tot 5u zit te fokken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Juist ja...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ook genen kunnen veranderen gedurende een leven.
Als je daar dan ook eens mee ophield...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
Hoho gisteren was een ongelukje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, wat wil je als je bijna elke dag tot 5u zit te fokken.
Ik ben ook wel een beetje zo, maar volgens mij kan je er ook wel zelf voor kiezen in wat voor omgeving je terecht komt. Je kan je inschrijven bij een studentenvereniging, kiezen wat je studeert, waar je aan meedoet en waar je naartoegaat, waar je woont. Dus je hebt zelf zeker wel invloed.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, ik ben behoorlijk deterministisch ingesteld (geloof ook niet in een ziel oid). Mensen zijn grotendeels een product van hun genen en omgeving, zeker als je nog jong bent. Dus het is niet raar om dan bijvoorbeeld invloeden van je ouders aan te wijzen als een van de oorzaken dat je geworden bent zoals je bent. Geheel los van het feit dat als je eenmaal volwassen bent je zelfstandig keuzes kan maken voor je leven en alsnog de goede richting op kan sturen, natuurlijk.
Das een geintje toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar is een benaming voor.
Dat noemt men 'de schuld (en oplossing) buiten jezelf plaatsen'
Nature/nurture zijn van gelijke delen. Ook genen kunnen veranderen gedurende een leven.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Daar is voldoende wetenschappelijk onderzoek over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
De enige manier om te veranderen wie je bent geworden door genen en omgeving/ervaringen, is door nieuwe ervaringen op te doen. Het is niet dat je maar bij de pakken neer moet gaan zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar is een benaming voor.
Dat noemt men 'de schuld (en oplossing) buiten jezelf plaatsen'
Nature/nurture zijn van gelijke delen. Ook genen kunnen veranderen gedurende een leven.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar is voldoende wetenschappelijk onderzoek over.
Nog eentje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar is voldoende wetenschappelijk onderzoek over.
Nog eentje danIk vond de vorige beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Genen kunnen in- en uitgeschakeld worden, dat is waarquote:
Wie zegt dat hier dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef mrk.n het volgende:
Natuurlijk word je beïnvloed door je omgeving en je opvoeding, logisch ook als je jong bent. Dat is ook bewezen, toch.
Maar ik vind het echt triest om te zeggen dat omdat jouw ouders geen sociaal leven hebben gehad, jij die nu ook niet hebt. Dat heb je namelijk 100% in je eigen handen en dat ligt totaal aan jezelf. Niet aan een ander.
Daar zijn we het over eens. Het gaat er ook niet om hoeveel je hebt meegemaakt, maar wat je er in de toekomst in positieve zin mee gaat doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De enige manier om te veranderen wie je bent geworden door genen en omgeving/ervaringen, is door nieuwe ervaringen op te doen. Het is niet dat je maar bij de pakken neer moet gaan zitten.
Het DNA waar we het over hebben kan beschadigd worden tijdens het leven, maar ook van een andere samenstelling worden. Dat kan dus het knopje 'agressief' bij jou uitzetten, versimpelt uitgelegd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Genen kunnen in- en uitgeschakeld worden, dat is waarje genen op zich veranderen dan niet, maar het is het wel hetzelfde idee.
Klopt, tenzij je gelooft dat de keuzes die je maakt ook al vast staan op basis van hoe je gevormd bent door de jaren heen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje zo, maar volgens mij kan je er ook wel zelf voor kiezen in wat voor omgeving je terecht komt. Je kan je inschrijven bij een studentenvereniging, kiezen wat je studeert, waar je aan meedoet en waar je naartoegaat, waar je woont. Dus je hebt zelf zeker wel invloed.
Zeiksnor.quote:
Toch is het waar, zeker tot een bepaalde leeftijd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, tenzij je gelooft dat de keuzes die je maakt ook al vast staan op basis van hoe je gevormd bent door de jaren heen.Maar dat is niet echt een prettige gedachte, het idee nergens echt invloed op te hebben.
Heeft ze zelf ook toegegeven, lieve schatquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef mrk.n het volgende:
Magnetronkoffie geeft daar z'n ouders deels de schuld van en nog iemand, wie o wie?
Eens, maar waarom de ene persoon er wel in positieve zin wat mee doet en de ander niet heeft ook zo z'n oorzaken, zou je kunnen stellen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eens. Het gaat er ook niet om hoeveel je hebt meegemaakt, maar wat je er in de toekomst in positieve zin mee gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |