Haha, grappig dat je dat front end noemt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Programmeren niet echt hoor, alleen wat front end.
Moah een beetje maarquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Word ik nou belachelijk gemaakt omdat ik geen spelcomputer voor mijn verjaardag kreeg?
Ouchquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grappig, normaal zijn duckfaces voorbehouden aan vrouwen. Net als meer dan 20 paar schoenen.
Oh ok, just checkingquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah een beetje maarMaar op een liefdevolle manier.
LOLquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo te zien wedden z'n ouders gewoon op zo veel mogelijk paarden tegelijk dat hij zich ergens dood rijdt/vaart/vliegt.
Echt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef Westerling het volgende:
[..]
Haha, grappig dat je dat front end noemt.
Wij noemen front end juist datgene wat zo ver mogelijk van de interface afzit, tegen de elektronica aan. Verschillende invalshoeken.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grappig, normaal zijn duckfaces voorbehouden aan vrouwen. Net als meer dan 20 paar schoenen.
Nee erger nog, mijn fiets die na een aanrijding op de aanhangwagen lag voor de stort komen vragen of je die mag hebben, fixxen en zijn moeder rijd er nog op rond.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dan afkeurend naar je tweedehands fiets kijken.
Als je elektrotechniek doet zijn de in- en outputs van je circuit inderdaad je front-end.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef Westerling het volgende:
[..]
Haha, grappig dat je dat front end noemt.
Wij noemen front end juist datgene wat zo ver mogelijk van de interface afzit, tegen de elektronica aan. Verschillende invalshoeken.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee erger nog, mijn fiets die na een aanrijding op de aanhangwagen lag voor de stort komen vragen of je die mag hebben, fixxen en zijn moeder rijd er nog op rond.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef Sinji het volgende:
Ik las ergens ook een keer dat iemand een creditcard mee kreeg naar London en 2500+ euro had gebruikt![]()
Doe mij ook maar zulke ouders
Ja. Maar moet zeggen dat ik geen echte ICT doe hoor. Een technische studie waarbij dit soort dingen wel vaak komen kijken. Dus misschien doen wij het wel helemaal foutquote:
Pluk ze van FOK! jongen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook vrienden, vooral zo'n beste vriendin zou ik erg leuk vinden
Frond end development.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja. Maar moet zeggen dat ik geen echte ICT doe hoor. Een technische studie waarbij dit soort dingen wel vaak komen kijken. Dus misschien doen wij het wel helemaal fout
Maar moet je nou kijken waar wij he hier over hebben, front end electronics
Kom naar de bios meet amattie! Info volgtquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook vrienden, vooral zo'n beste vriendin zou ik erg leuk vinden
Ja, hallo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar waar moet ik ze op Fok! vinden dan? Jij bent wat dat betreft echt een baas volgens mij.
Heloef hosselt ze inderdaad allemaal.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar waar moet ik ze op Fok! vinden dan? Jij bent wat dat betreft echt een baas volgens mij.
Ik vind het zo leuk dat hij denkt dat ik een sociaal en leuk persoon ben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo kom je wel over.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat hij denkt dat ik een sociaal en leuk persoon ben.
Leuke Twitter, hoewel ik de indruk krijg dat je in augustus meer in vorm wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een verlegen stil meisje, heloef kan dit bevestigen.
ook niet om zomaar, istwelquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Phuhh, en ik maar denken dat je een Yummy, Chummy, Funny, Lucky Gummy Bear wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat heloef gewoon veel leuker is dan hij zelf denkt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Internet he, hier zijn we of heel leuk, of onuitstaanbaar.
Ik dacht meer aan dramaqueenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Phuhh, en ik maar denken dat je een Yummy, Chummy, Funny, Lucky Gummy Bear was
Ik krijg ook wel de indruk dat hij een sympathieke jongen is ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat heloef gewoon veel leuker is dan hij zelf denkt.
Sinds die tijd zit ik weer meer op FB.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuke Twitter, hoewel ik de indruk krijg dat je in augustus meer in vorm was
*Gaat liedje luisterenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Phuhh, en ik maar denken dat je een Yummy, Chummy, Funny, Lucky Gummy Bear was
Oh ja, gevonden!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sinds die tijd zit ik weer meer op FB.
Toch wel ja?quote:
Kijk deze man snapt het.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:
als heloef ze niet fixt dan zijn ze pot, en definitief ook
Valt mee hoor schat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mezelf verdomd leuk en anders.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij er geen moeite mee dat alles van je op internet staat? Zo te zien niet iigquote:
Trouwens Myra doe dit even bevestigen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Das ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zou ik me voor moeten schamen dan? Dat mensen hier weten wie ik ben? Of dat ik te open ben en irl mensen straks dingen lezen? Ik maak me der niet zoveel zorgen over.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Heb jij er geen moeite mee dat alles van je op internet staat? Zo te zien niet iig
Heloef is tof. Maar dat weet die ook wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geef ook vrij makkelijk m'n Twitter of Facebook aan mensen hoor. Wij zijn gewoon zo cool dat het alleen maar in ons voordeel kan werken als mensen meer van ons weten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar zou ik me voor moeten schamen dan? Dat mensen hier weten wie ik ben? Of dat ik te open ben en irl mensen straks dingen lezen? Ik maak me der niet zoveel zorgen over.
Nee niet dat je je ergens voor zou moeten schamen, maar ik weet niet, ik wil gewoon niet alles op internet zetten eigenlijk. Niet dat daar echt een reden voor is, maar het voelt beter als ik het niet doe ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar zou ik me voor moeten schamen dan? Dat mensen hier weten wie ik ben? Of dat ik te open ben en irl mensen straks dingen lezen? Ik maak me der niet zoveel zorgen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |