Er zitten altijd positieve kanten aan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb een paar jaar terug een online een training gevolgd(KOPP kinderen van ouders met psysische problemen) en daar was een vraag bij. Wat is het positieve aan deze ervaring?
Ik moest mijn inhouden om niet te zeggen dat er niets positiefs aan was
De mens denkt niet graag over zichzelf als enkel een product.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch is het waar, zeker tot een bepaalde leeftijd.
Nouja, het moet geen excuus worden om te zeggen van: "Ja kijk, nu ben ik verneukt door mijn ouders, nu hoed ik geen moeite meer te doen om iets van mijn leven te maken."quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft ze zelf ook toegegeven, lieve schat
Ik lul niet zomaar wat uit m'n nek, kan jouw vooroordeel nu weer de ijskast in? dank U!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zeiksnor.Ik mag mijn voorkeur toch hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook deels. Voorbeeldje. Verjaardagen vieren. Dat doen mijn ouders nooit en er wordt eigenlijk nooit veel aandacht aanbesteed. Mijn ouders hebben bijna geen vrienden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef mrk.n het volgende:
Magnetronkoffie geeft daar z'n ouders deels de schuld van en nog iemand, wie o wie?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Daar ben ik het niet mee eens. Je kunt maar 1 iemand in je leven veranderen en dat ben jezelf.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens, maar waarom de ene persoon er wel in positieve zin wat mee doet en de ander niet heeft ook zo z'n oorzaken, zou je kunnen stellen.
Je kunt overal wel wat van leren. Vraag is, of je dat ook doetquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef debeterebob het volgende:
Ik wordt juist zo misselijk van mensen die zeggen dat je overal wat van kan leren. Nee, soms kan je fucking nergens wat van leren.
ik zie het nu nog steeds nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zitten altijd positieve kanten aan.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt overal wel wat van leren. Vraag is, of je dat ook doet
Dit soort discussiesquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef debeterebob het volgende:
Ik wordt juist zo misselijk van mensen die zeggen dat je overal wat van kan leren. Nee, soms kan je ergens fucking niets van leren.
Zolang je dat niet ziet zul je altijd blijven hangen op hetzelfde punt.quote:
Dat mag jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En ik mag je een zeiksnor vinden.
Ja DUUUUUUUUUHHquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, het moet geen excuus worden om te zeggen van: "Ja kijk, nu ben ik verneukt door mijn ouders, nu hoed ik geen moeite meer te doen om iets van mijn leven te maken."
Nee, je kent me niet. Je hebt dus geen reden mij niet op m'n woord te geloven. Als je dat niet wilt doen, prima, moet je zelf weten. Maar bedenk dat ik hier niet zit om je een lulverhaal te gaan zitten voorliegen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef minibeer het volgende:
Ik zeg niet dat je dat niet doet of dat je het als excuus gebruikt, ik ken je verder niet, maar bij sommige mensen werkt dat nou eenmaal zo.
Lief dagboek, ik ben vandaag verkracht. Het was niet zo leuk, maarja, heb ik dat toch ook een keer meegemaaktquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie in alles wat ik heb meegemaakt, ergens een positieve kant.
lol, probeer nu eens een post te maken zonder je vriendin te noemen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef mrk.n het volgende:
Onzin, magnetronkoffie, dan moet je d'r wat voor doen. Ik ga m'n vriendin toch ook niet slaan omdat dit vroeger bij mij thuis aan de orde was? Ik houd juist helemaal niet van geweld en ik kan daar ook echt totaal niet tegen door mijn verleden.
Ik blijf erbij: het ligt volledig bij jezelf, en hoe oud ben jij ook alweer? Bijna dertig toch? Als je nou twaalf was, was 't weer een ander verhaal.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lief dagboek, ik ben vandaag verkracht. Het was niet zo leuk, maarja, heb ik dat toch ook een keer meegemaakt!
tsja ik niet. Maar ik heb het verleden wel afgeslotenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je dat niet ziet zul je altijd blijven hangen op hetzelfde punt.
Ja kinderenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Soms is de positieve kant dat je weet wat je niet wil.
In ieder geval ben ik nog in trek, dagboek.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lief dagboek, ik ben vandaag verkracht. Het was niet zo leuk, maarja, heb ik dat toch ook een keer meegemaakt!
33. Als jij me niet wilt geloven, moet je zelf weten. Heb er toevallig VAN-DAAG nog met m'n moeder over gehad.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef mrk.n het volgende:
Onzin, magnetronkoffie, dan moet je d'r wat voor doen. Ik ga m'n vriendin toch ook niet slaan omdat dit vroeger bij mij thuis aan de orde was? Ik houd juist helemaal niet van geweld en ik kan daar ook echt totaal niet tegen door mijn verleden.
Ik blijf erbij: het ligt volledig bij jezelf, en hoe oud ben jij ook alweer? Bijna dertig toch? Als je nou twaalf was, was 't weer een ander verhaal.
Heb je wel meegewerkt wat dan kan je er nog van genietenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nou dat is toch positief. Je hebt duidelijk gekregen dat jij geen behoefte aan kinderen hebt. Sommige mensen twijfelen er jaren over, voor jou is het al duidelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja kinderendie wil ik mede daardoor niet
Ja maar denk ook juist dat dat belangrijk is om te overleven, want dan heb je wilskracht. Ik denk dat wilskracht en positiviteit een van de belangrijkste dingen is weten dat hoe kut het ook is er heus wel weer betere tijden aan zullen breken en als je die eigenschap mist is dat best gevaarlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je dat niet ziet zul je altijd blijven hangen op hetzelfde punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |