Heb jij er geen moeite mee dat alles van je op internet staat? Zo te zien niet iigquote:
Trouwens Myra doe dit even bevestigen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat heloef gewoon veel leuker is dan hij zelf denkt.
Das ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zou ik me voor moeten schamen dan? Dat mensen hier weten wie ik ben? Of dat ik te open ben en irl mensen straks dingen lezen? Ik maak me der niet zoveel zorgen over.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Heb jij er geen moeite mee dat alles van je op internet staat? Zo te zien niet iig
Heloef is tof. Maar dat weet die ook wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geef ook vrij makkelijk m'n Twitter of Facebook aan mensen hoor. Wij zijn gewoon zo cool dat het alleen maar in ons voordeel kan werken als mensen meer van ons weten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar zou ik me voor moeten schamen dan? Dat mensen hier weten wie ik ben? Of dat ik te open ben en irl mensen straks dingen lezen? Ik maak me der niet zoveel zorgen over.
Nee niet dat je je ergens voor zou moeten schamen, maar ik weet niet, ik wil gewoon niet alles op internet zetten eigenlijk. Niet dat daar echt een reden voor is, maar het voelt beter als ik het niet doe ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar zou ik me voor moeten schamen dan? Dat mensen hier weten wie ik ben? Of dat ik te open ben en irl mensen straks dingen lezen? Ik maak me der niet zoveel zorgen over.
Maar ik denk niet zo heel negatief meer over mezelf hoor.quote:
Ah, dan is dat het.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef ook vrij makkelijk m'n Twitter of Facebook aan mensen hoor. Wij zijn gewoon zo cool dat het alleen maar in ons voordeel kan werken als mensen meer van ons weten.
In het begin was ik voorzichtiger, maar na een aantal meets etc heeft dat toch geen nut meer. En voor sociale media opzich ben ik sowieso niet bang, dat is gewoon enorm belangrijk in mijn richting.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee niet dat je je ergens voor zou moeten schamen, maar ik weet niet, ik wil gewoon niet alles op internet zetten eigenlijk. Niet dat daar echt een reden voor is, maar het voelt beter als ik het niet doe ofzo
Je bent op de goede weg inderdaad. Ik was gewoon even cynisch. Is dat goed heloefquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik denk niet zo heel negatief meer over mezelf hoor.
Dan moet ie niet zulke gekke dingen zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heloef is tof. Maar dat weet die ook wel.
quote:Ik vind het zo leuk dat hij denkt dat ik een sociaal en leuk persoon ben.
Ik ben zelf wel bang dat mijn digitale leven in de toekomst makkelijk aan elkaar te koppelen valt door krachtigere zoekmachines/software... mogelijk kan deze informatie tegen me gebruikt worden wanneer er weer eens een dictator ergens aan de macht komt die graag bepaalde bevolkingsgroepen uit de weg wil ruimen. Easy target wanneer je veel info achterlaat op internet...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
In het begin was ik voorzichtiger, maar na een aantal meets etc heeft dat toch geen nut meer. En voor sociale media opzich ben ik sowieso niet bang, dat is gewoon enorm belangrijk in mijn richting.
Waarom zou een dictator het op jou als bevolkingsgroep (welke?) gemund hebben dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel bang dat mijn digitale leven in de toekomst makkelijk aan elkaar te koppelen valt door krachtigere zoekmachines/software... mogelijk kan deze informatie tegen me gebruikt worden wanneer er weer eens een dictator ergens aan de macht komt die graag bepaalde bevolkingsgroepen uit de weg wil ruimen. Easy target wanneer je veel info achterlaat op internet...
Hallo hallo, hier spreekt de politie, wil je die wietplantjes even snel van je zolder verwijderenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel bang dat mijn digitale leven in de toekomst makkelijk aan elkaar te koppelen valt door krachtigere zoekmachines/software... mogelijk kan deze informatie tegen me gebruikt worden wanneer er weer eens een dictator ergens aan de macht komt die graag bepaalde bevolkingsgroepen uit de weg wil ruimen. Easy target wanneer je veel info achterlaat op internet...
Zo moeilijk kan het nooit zijn om een 23-jarige Axel op de TU Eindhoven te vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Alexander heet en dat het een verkapt anagram is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het nooit zijn om een 23-jarige Axel op de TU Eindhoven te vinden.
Waar het om gaat is dat je nooit weet hoe de wereld er in de toekomst uit gaat zien. Tevens weet je dat informatie op internet praktisch onuitwisbaar is. Je weet nooit waar het nog ooit allemaal voor gebruikt kan worden. Better safe than sorry.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou een dictator het op jou als bevolkingsgroep (welke?) gemund hebben dan?
Wie zegt dat ik 23 jaar ben; wie zegt dat ik Axel heet en wie zegt dat ik aan de TU/e studeer?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het nooit zijn om een 23-jarige Axel op de TU Eindhoven te vinden.
In zo'n situatie zou ik een kogel door mijn kop jagen voordat ze de kans zouden krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja dat mag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent op de goede weg inderdaad. Ik was gewoon even cynisch. Is dat goed heloef?
oooooh noooooooeees, nu hopen dat het mij niet gebeurd....quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Exact! En nu maar hopen dat die dictator die over 50 jaar het vizier op mij heeft gericht ook dit verband legt.
Die arme Axel Ganzeboom over 50 jaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Exact! En nu maar hopen dat die dictator die over 50 jaar het vizier op mij heeft gericht ook dit verband legt.
Echt hè; heb hem ff gegoogled; maar hij is echt all over the place. Als hij een keer enemy of the state wordt dan is hij echt zwaar de lul.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Die arme Axel Ganzeboom over 50 jaar
Zo eentje heb ik er ook, maar das wel een volledige naamgenoot.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Echt hè; heb hem ff gegoogled; maar hij is echt all over the place. Als hij een keer enemy of the state wordt dan is hij echt zwaar de lul.
Weet ik, maar tenzij je van een bepaald ras bent of iets anders wat de tand des tijds overleeft, kan iets wat je nu online schrijft moeilijk door een dictator jaren later tegen je worden gebruikt. Althans in veel gevallen, als je begrijpt wat ik bedoel. Als ik nu schrijf dat ik een hekel heb aan kapitalisten (puur theoretisch) en dat wordt strafbaar in de toekomst, dan kan het alsnog zijn dat ik rond de tijd dat het strafbaar is er al lang niet meer zo over denk. Kan niet bewezen worden dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat je nooit weet hoe de wereld er in de toekomst uit gaat zien. Tevens weet je dat informatie op internet praktisch onuitwisbaar is. Je weet nooit waar het nog ooit allemaal voor gebruikt kan worden. Better safe than sorry.
En ik vond moneyfornothing zo'n unieke naam....quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik er ook, maar das wel een volledige naamgenoot.![]()
Vet handig!
and your chicks for freequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En ik vond moneyfornothing zo'n unieke naam....
Nee joh, daar zijn zelfs hele liedjes over geschreven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En ik vond moneyfornothing zo'n unieke naam....
Sinds wanneer zijn genocides berust op enige vorm van rationaliteit.... altijd als ik een genocide pleeg, ga ik ook te werk als een olifant in een porceleinkast hoor. Beter eentje te veel uit de weg ruimen, dan het risico lopen dat er restjes overblijven...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ik nu schrijf dat ik een hekel heb aan kapitalisten (puur theoretisch) en dat wordt strafbaar in de toekomst, dan kan het alsnog zijn dat ik rond de tijd dat het strafbaar is er al lang niet meer zo over denk. Kan niet bewezen worden dus.
waarom niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:46 schreef debeterebob het volgende:
Maar zeg Axel, je moet ook geen Amstel drinken he
Dat is nou juist de grap. Over t algemeen hoeven dictators niets bewijzen en vinden ze het zelfs voor zichzelf niet nodig om iets zeker te weten. Waarmee je erop uitkomt dat je liever niet hebt dat mensen (in dit geval mensen in de toekomst) al te veel over je gedachten weten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik, maar tenzij je van een bepaald ras bent of iets anders wat de tand des tijds overleeft, kan iets wat je nu online schrijft moeilijk door een dictator jaren later tegen je worden gebruikt. Althans in veel gevallen, als je begrijpt wat ik bedoel. Als ik nu schrijf dat ik een hekel heb aan kapitalisten (puur theoretisch) en dat wordt strafbaar in de toekomst, dan kan het alsnog zijn dat ik rond de tijd dat het strafbaar is er al lang niet meer zo over denk. Kan niet bewezen worden dus.
Nu wordt je inderdaad gezocht door de VNquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn genocides berust op enige vorm van rationaliteit.... altijd als ik een genocide pleeg, ga ik ook te werk als een olifant in een porceleinkast hoor. Beter eentje te veel uit de weg ruimen, dan het risico lopen dat er restjes overblijven...
13 minuten te vroeg snol.quote:
Omdat Grolsch en Hertog-Janquote:
Je mag het stokje aan me overdragen, maar je mag ook nog ff blijven hangenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Oh noes, en ik was nog wel van plan op tijd te gaan slapen.
Nog heel eventjes dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je mag het stokje aan me overdragen, maar je mag ook nog ff blijven hangen
Het is hem nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat Grolsch en Hertog-Jan
maar in geval je het echt bent; je ziet er niet uit alsof je compleet kansloos bent; integendeel.
Dat zou ik maar doen ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik kom zo terug, trek ik vast mijn werk-outfit aan
Gelukkig maak ik een goede scheiding tussen mijn linkedin/facebook en fok account; waardoor ze me nog altijd niet getraceerd hebben. Ik heb wel een sterk vermoeden dat het interpol is die steeds die trojans probeert te installeren op mijn pc....quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nu wordt je inderdaad gezocht door de VN.
Hallo nachtploeg, niet te hard posten, anders moet ik morgen zo lang bijlezenquote:
Heet je toevallig gewoon Peter?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik een goede scheiding tussen mijn linkedin/facebook en fok account; waardoor ze me nog altijd niet getraceerd hebben. Ik heb wel een sterk vermoeden dat het interpol is die steeds die trojans probeert te installeren op mijn pc....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |