and your chicks for freequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En ik vond moneyfornothing zo'n unieke naam....
Nee joh, daar zijn zelfs hele liedjes over geschreven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En ik vond moneyfornothing zo'n unieke naam....
Sinds wanneer zijn genocides berust op enige vorm van rationaliteit.... altijd als ik een genocide pleeg, ga ik ook te werk als een olifant in een porceleinkast hoor. Beter eentje te veel uit de weg ruimen, dan het risico lopen dat er restjes overblijven...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ik nu schrijf dat ik een hekel heb aan kapitalisten (puur theoretisch) en dat wordt strafbaar in de toekomst, dan kan het alsnog zijn dat ik rond de tijd dat het strafbaar is er al lang niet meer zo over denk. Kan niet bewezen worden dus.
waarom niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:46 schreef debeterebob het volgende:
Maar zeg Axel, je moet ook geen Amstel drinken he
Dat is nou juist de grap. Over t algemeen hoeven dictators niets bewijzen en vinden ze het zelfs voor zichzelf niet nodig om iets zeker te weten. Waarmee je erop uitkomt dat je liever niet hebt dat mensen (in dit geval mensen in de toekomst) al te veel over je gedachten weten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik, maar tenzij je van een bepaald ras bent of iets anders wat de tand des tijds overleeft, kan iets wat je nu online schrijft moeilijk door een dictator jaren later tegen je worden gebruikt. Althans in veel gevallen, als je begrijpt wat ik bedoel. Als ik nu schrijf dat ik een hekel heb aan kapitalisten (puur theoretisch) en dat wordt strafbaar in de toekomst, dan kan het alsnog zijn dat ik rond de tijd dat het strafbaar is er al lang niet meer zo over denk. Kan niet bewezen worden dus.
Nu wordt je inderdaad gezocht door de VNquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn genocides berust op enige vorm van rationaliteit.... altijd als ik een genocide pleeg, ga ik ook te werk als een olifant in een porceleinkast hoor. Beter eentje te veel uit de weg ruimen, dan het risico lopen dat er restjes overblijven...
13 minuten te vroeg snol.quote:
Omdat Grolsch en Hertog-Janquote:
Je mag het stokje aan me overdragen, maar je mag ook nog ff blijven hangenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Oh noes, en ik was nog wel van plan op tijd te gaan slapen.
Nog heel eventjes dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je mag het stokje aan me overdragen, maar je mag ook nog ff blijven hangen
Het is hem nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat Grolsch en Hertog-Jan
maar in geval je het echt bent; je ziet er niet uit alsof je compleet kansloos bent; integendeel.
Dat zou ik maar doen ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik kom zo terug, trek ik vast mijn werk-outfit aan
Gelukkig maak ik een goede scheiding tussen mijn linkedin/facebook en fok account; waardoor ze me nog altijd niet getraceerd hebben. Ik heb wel een sterk vermoeden dat het interpol is die steeds die trojans probeert te installeren op mijn pc....quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nu wordt je inderdaad gezocht door de VN.
Hallo nachtploeg, niet te hard posten, anders moet ik morgen zo lang bijlezenquote:
Heet je toevallig gewoon Peter?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik een goede scheiding tussen mijn linkedin/facebook en fok account; waardoor ze me nog altijd niet getraceerd hebben. Ik heb wel een sterk vermoeden dat het interpol is die steeds die trojans probeert te installeren op mijn pc....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |