SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
Hahahahaha. Te grappig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:10 schreef Sinji het volgende:
Maar ik dacht dat benzin al een keer op een meet was geweest
Ik ga doorhalen en dat duurt voor mij 2 uur langer. En ik lig nu al bijna te slapenquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo. Midnight topic. Iemand een leuk onderwerp?
Versieren onder het mom van occupy Amsterdam. Samen in een klein tentje elkaar warm houdenquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo. Midnight topic. Iemand een leuk onderwerp?
Maar gaat dat niet heel erg stinken? Liep van middag langs het beursplein en was blij dat ik daar niet tussen hoeft te zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Versieren onder het mom van occupy Amsterdam. Samen in een klein tentje elkaar warm houden.
Vind uitgaan sowieso al niet prettig, maar daarnaast ben ik bang voor meisjes. Het zou daarom niet echt logisch zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet durven. Je hebt je al behoorlijk ontbloot hier. Nothing to worry about
Dat willen vrouwen !quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:12 schreef Sinji het volgende:
Om 1 uur gaat mijn groep de club in, heb helemaal geen zin eigenlijk. Met teveel wodka op dans ik als een epileptische eekhoorn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
Ja. Was net op een verjaardagsfeestje, een paar zitten nu hier te gamen. Fifa 2012.. wat een spel allemaal niet teweeg kan brengen phuhh. Onder genot van loempia's natuurlijk:Je blijft Aziaat natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dezelfde . Het was een beetje bizarre rare ontmoeting. Ik reed op de fiets , en zag langs de zaan een jongen en meisje zoenen dus ik zei al fietsend goh even minder plekje opzoeken. Toen bleek het dus mijn ex te zijn, en hij stopte dus met zoenen van haar en ik heb gewoon een poosjequote:Op zondag 30 oktober 2011 00:25 schreef Sinji het volgende:
Heh, hoeveel exen heb jij? Of is het dezelfde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik opende toevallig net het vorige topic en zag dat ie bijna vol was, big deal.quote:
Iedereenquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:12 schreef Sinji het volgende:
Om 1 uur gaat mijn groep de club in, heb helemaal geen zin eigenlijk. Met teveel wodka op dans ik als een epileptische eekhoorn
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:36 schreef Sinji het volgende:
Waarom stuur jij je ex nog tekeningen. En waarom praat je tegen je ex als hij staat te zoenen met een meisje?
En wat bedoel je met 'kan hij beslissen wat hij er mee doet'. Wtf moet een ex met een tekening van je?
I'm confusedWe zijn daarnaast nog gewoon vrienden en gaan gewoon met elkaar ook om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ik iemand zie die ik even niet gezien heb een poosje praat ik er gewoon mee. Nou ik stuur het gewoon via de hyves inbox en dan kan hij kiezen of die hem wil hebben of deleten.
Ja maar evengoed we zijn beiden gewoon altijd daarna op vriendschappelijke voet verdergegaan ook al omdat ik bevriend ben met zijn vrienden dus als we elkaar tegenkomen praten we altijd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:43 schreef Sinji het volgende:
Ik heb het gevoel dat jij nog gevoelens voor hem hebt.
Als je nog gevoelens voor hem hebt dan kan het niet meer 'vriendschappelijk' verder gaan. Je hebt er alleen jezelf mee. Zoals de rendezvous van vandaag met hem en dat meisje waardoor jij prikkelbaar gaat doen. Anyway. Je bent oud genoeg om voor jezelf te beslissen wat goed voor je is me dunkt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar evengoed we zijn beiden gewoon altijd daarna op vriendschappelijke voet verdergegaan ook al omdat ik bevriend ben met zijn vrienden dus als we elkaar tegenkomen praten we altijd.
Dat kan gerust en ik deed niet prikkelbaar we praten gewoon , en ik heb er ook geen moeite mee omdat het al een poosje verder is en ik ook verderga . Mijn prikkelbaarheid was meer gebrek slaap dan dat van hem. Ik heb maar 4 uurtjes geslapen door het kroegen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je nog gevoelens voor hem hebt dan kan het niet meer 'vriendschappelijk' verder gaan. Je hebt er alleen jezelf mee. Zoals de rendezvous van vandaag met hem en dat meisje waardoor jij prikkelbaar gaat doen. Anyway. Je bent oud genoeg om voor jezelf te beslissen wat goed voor je is me dunkt.
Ik eet mijn laatste loempia en ga drvandeurrr
Go to sleep dearquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan gerust en ik deed niet prikkelbaar we praten gewoon , en ik heb er ook geen moeite mee omdat het al een poosje verder is en ik ook verderga . Mijn prikkelbaarheid was meer gebrek slaap dan dat van hem. Ik heb maar 4 uurtjes geslapen door het kroegen.
Je bent nooit "gewoon vrienden" met je ex.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:41 schreef formerjellybean het volgende:
We zijn daarnaast nog gewoon vrienden en gaan gewoon met elkaar ook om.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
Ja. Was net op een verjaardagsfeestje, een paar zitten nu hier te gamen. Fifa 2012.. wat een spel allemaal niet teweeg kan brengen phuhh. Onder genot van loempia's natuurlijk:FIFA met vrienden is sowieso mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker als je dronken bent.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Heloefje drinkt al bier?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
FIFA met vrienden is sowieso mooi.
Zeker als je dronken bent.
Ja, hoezo?quote:
Alweerquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Net terug van onverwacht besloten feestje met vrienden![]()
Ik heb me misschien een klein beetje misdragen maar dat is niet zo erg voor een keertje
Wil wel effe wat meer over dat misdragen weten eigenlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Net terug van onverwacht besloten feestje met vrienden![]()
Ik heb me misschien een klein beetje misdragen maar dat is niet zo erg voor een keertje
Wel kut dat ik zo vroeg thuis moest zijn
Voor een keertje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Geen flauw idee.quote:
Niks bijzonders, met een telefoon van een vriend rare sms'jes verstuurd naar iemand die toen dacht dat die vriend bezopen was, een epische missie de harde schijf te stelen van een andere vriend die dreigde met een horrorfilm. Ik heb hem ook nog bijna verslagen met armpje drukkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
Wil wel effe wat meer over dat misdragen weten eigenlijk
Wat lief.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar niet helemaal, dat zou zijn ego breken
Ik noem dat lol hebben. Ik lees er niks in wat enigszins op misdragen lijkt, dus wees gerustquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
Niks bijzonders, met een telefoon van een vriend rare sms'jes verstuurd naar iemand die toen dacht dat die vriend bezopen was, een epische missie de harde schijf te stelen van een andere vriend die dreigde met een horrorfilm. Ik heb hem ook nog bijna verslagen met armpje drukken![]()
O, ik dacht dat je weer helemaal losgeslagen was en dingen gedaan had die newbie erg zou vindenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niks bijzonders, met een telefoon van een vriend rare sms'jes verstuurd naar iemand die toen dacht dat die vriend bezopen was, een epische missie de harde schijf te stelen van een andere vriend die dreigde met een horrorfilm. Ik heb hem ook nog bijna verslagen met armpje drukken![]()
Ach, het was nogal kinderachtig allemaalquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je weer helemaal losgeslagen was en dingen gedaan had die newbie erg zou vinden
Dit. Waarom ben je al terug trouwensquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe was het stappen met Fire & Flupke? Konden ze een beetje hosselen?
Ze werden de club uitgegooid omdat Fire en Flupke zomaar uit het niets meisjes bij de tieten grepen en hun gingen vingeren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit. Waarom ben je al terug trouwens
Sorry, mijn concentratie is nu echt baggerquote:
Gerechtigheidquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze werden de club uitgegooid omdat Fire en Flupke zomaar uit het niets meisjes bij de tieten grepen en hun gingen vingeren.
Directe approachquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
Ze werden de club uitgegooid omdat Fire en Flupke zomaar uit het niets meisjes bij de tieten grepen en hun gingen vingeren.
Ik kom hier te weinig volgens mij.quote:
Flepke kwam uiteindelijk niet, was wel vet met fireflyquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe was het stappen met Fire & Flupke? Konden ze een beetje hosselen?
quote:
Het was een grapje op "waarom ben je zo vroeg al terug".quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Directe approachJammer dat handtastjes en rugzakjes weer uit zijn
Klinkt leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Flepke kwam uiteindelijk niet, was wel vet met firefly. Firefly heeft al een vriendin, dus echt gehosseld heeft ie niet. Hij heeft me wel aangespoord om wat meer meiden aan te spreken.
Ah de troll kwam niet opdagen, surprise surprise.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Flepke kwam uiteindelijk niet, was wel vet met firefly. Firefly heeft al een vriendin, dus echt gehosseld heeft ie niet. Hij heeft me wel aangespoord om wat meer meiden aan te spreken.
Was het dat ook? En wat voor indruk maakte hij? Of zit je nu ook in het complot en ben je omgekocht voor een avond gratis bier om zijn Fokreputatie te redden?quote:
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat Flepke zijn stoere woorden niet kan waarmaken en daarom niet bekend wil wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:39 schreef minibeer het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
Ah de troll kwam niet opdagen, surprise surprise.
GMTAquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat Flepke zijn stoere woorden niet kan waarmaken en daarom niet bekend wil worden![]()
Ik snap het nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was het dat ook? En wat voor indruk maakte hij? Of zit je nu ook in het complot en ben je omgekocht voor een avond gratis bier om zijn Fokreputatie te redden?
Ik snap niet dat je deze zin niet snapt, snap je dat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Ben ik nu vreselijk onhelder of dom of slaat deze reactie net zo als een tang op een varken als in mijn op dit moment zeer wazige brein
Ik snap jou ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je deze zin niet snapt, snap je dat?
Misschien denkt Loka dat de zin voor haar bedoeld is ipv KleineBeerquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:43 schreef heloef het volgende:
Ik snap niet dat je deze zin niet snapt, snap je dat?
Dat je zo gek als een deur bent.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap jou ook niet
Deze smiley is tevens raar:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar staat hij nu precies voor??
Dat zeg ik en dan noem je mij een helder licht, als in WAT BEN JIJ EEN ACHTERLIJKE DOMME KUTHOERquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:45 schreef debeterebob het volgende:
Nou dat Flepke misschien toch niet zo'n hosselaar is als ie doet voorkomen...
Oh oke.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou dat Flepke misschien toch niet zo'n hosselaar is als ie doet voorkomen...
Eventjes. Maar ik wil daar niet bij horen, ik begrijp het liever welquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
Hoor je bij het Verbond van de Niet Begrijpende Mensen?
VNBM klinkt best goed
Het lag er nogal dik bovenop jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik en dan noem je mij een helder licht, als in WAT BEN JIJ EEN ACHTERLIJKE DOMME KUTHOER
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was het dat ook? En wat voor indruk maakte hij? Of zit je nu ook in het complot en ben je omgekocht voor een avond gratis bier om zijn Fokreputatie te redden?
Ik kan niet anders dan het hier mee eens zijn een mezelf een array van gekke deur smileys geven:quote:
Ja tuuk. Algemene indruk kan je wel zeggen, maar meer ook niet nee. Maar wel een gladde jongen dus? En lagen jullie elkaar een beetje en wat heb je zoal gedaan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eh, hij kwam over als iemand die het allemaal goed voor elkaar heeft. En hij kan leuk lullen. Maar ik weet niet, ik vind het een beetje raar om over hem te praten, het is toch een beetje private. (Niet dat ik niet begrijp dat je nieuwsgierig bent; dat heb ik ook altijd)
Ik vrees dat het aan jou ligtquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Ben ik nu vreselijk onhelder of dom of slaat deze reactie net zo als een tang op een varken als in mijn op dit moment zeer wazige brein
Vind je? Dan is er wel gruwelijk wat mis met mijn mensenkennis, want ik zag hem niet aan voor een trollquote:
Vertel dan maar over jouw ervaringen en het praten met meisjes.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:46 schreef minibeer het volgende:
Eh, hij kwam over als iemand die het allemaal goed voor elkaar heeft. En hij kan leuk lullen. Maar ik weet niet, ik vind het een beetje raar om over hem te praten, het is toch een beetje private. (Niet dat ik niet begrijp dat je nieuwsgierig bent; dat heb ik ook altijd)
Matrix, array,quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
Wacht nu wordt het een 3 x 3 matrix kutsmileys
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol
Nouja, drinken en langs (dans)kroegen. Een gladde jongen zou ik niet zeggen. Maar nu hou ik verder op, als je hem wil zien moet je maar een keer iets met hem proberen af te sprekenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja tuuk. Algemene indruk kan je wel zeggen, maar meer ook niet nee. Maar wel een gladde jongen dus? En lagen jullie elkaar een beetje en wat heb je zoal gedaan?
Hou op over matrices, reminds me of de 5 tentamens die ik over twee weken henquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
Wacht nu wordt het een 3 x 3 matrix kutsmileys
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol
Waar haal je vandaan dat iemand een gladde jongen is als hij dingen goed voor elkaar heeft en makkelijk kan pratenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:48 schreef debeterebob het volgende:
Ja tuuk. Algemene indruk kan je wel zeggen, maar meer ook niet nee. Maar wel een gladde jongen dus? En lagen jullie elkaar een beetje en wat heb je zoal gedaan?
Iedereen kan toch netjes matrices vegen? Eitjequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hou op over matrices, reminds me of de 5 tentamens die ik over twee weken hen
vooroordeel, lieve schatquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iedereen kan toch netjes matrices vegen? Eitje
Met smileys wordt alles beterquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Matrix, array,
hmmmmmm klinkt als vervelend stuk studie...
Dat hij een keer niet komt hoeft niet te betekenen dat hij een troll is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind je? Dan is er wel gruwelijk wat mis met mijn mensenkennis, want ik zag hem niet aan voor een trollAan de andere kant snap ik niet dat iemand die zo goed kan versieren etc altijd met versierfilmpjes ed komt. Waarom zou je daar in godsnaam naar kijken/zoeken als je er zelf nooit problemen mee hebt?
Ja lineaire algebra snap ik wel, maar de andere 4 vakken nog nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iedereen kan toch netjes matrices vegen? Eitje
Ik ja, ik HAAT zequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
Is er nog iemand bang voor clowns hier, hoe heet dat ook alweer, dat fobie?
Dat zijn wel eigenschappen die een gladde jongen heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat iemand een gladde jongen is als hij dingen goed voor elkaar heeft en makkelijk kan praten
Dan ben ik namelijk een heel glad meisje
Wat een onzin. Omdat je je zaakjes op orde hebt en gewoon sociaal vaardig bent, ben je een glad typequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
Dat zijn wel eigenschappen die een gladde jongen heeft.
Lineaire algebraquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja lineaire algebra snap ik wel, maar de andere 4 vakken nog niet
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Omdat je je zaakjes op orde hebt en gewoon sociaal vaardig bent, ben je een glad type
Coulrofobiequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil nu weten hoe het heet
Wanneer in je jeugd manifesteerde zich dat vreselijke ongemak?
Ik denk dat ze met haar 4e kinkhoest kreeg en dat er zo'n kutclown aan haar bed rare dansjes stond te doen. En toen ze weer naar huis mocht ging ze dat vieren bij de Mac en toen schrok ze zich daar weer lam bij de ingangquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil nu weten hoe het heet
Wanneer in je jeugd manifesteerde zich dat vreselijke ongemak?
Nee, dat is de boel omdraaien, aapjequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:54 schreef heloef het volgende:
Dat zeg ik niet.
Ik zeg dat zijn eigenschappen die een gladde jongen heeft.
Heb jij ooit een gladde jongen gezien die stottert?
Ik draai niks om.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dat is de boel omdraaien, aapje
Wat vind jij dan glad?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Omdat je je zaakjes op orde hebt en gewoon sociaal vaardig bent, ben je een glad type
Waarom lig ik hierom dubbelquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met haar 4e kinkhoest kreeg en dat er zo'n kutclown aan haar bed rare dansjes stond te doen. En toen ze weer naar huis mocht ging ze dat vieren bij de Mac en toen schrok ze zich daar weer lam bij de ingang
Heul nie, jij mengde je in een discussie tussen DeBB en mij en ging aan de haal met de termquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
Ik draai niks om.
Jij interpreteert mij verkeerd.
Wat heb je nou voor gekke drug geprobeerdquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom lig ik hierom dubbel
Deze smiley is ook al zo raar, waarom zijn alle foksmileys zo vreemd geworden vanavond![]()
![]()
Ik voeg alleen wat toe.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heul nie, jij mengde je in een discussie tussen DeBB en mij en ging aan de haal met de term
Echt he.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat heb je nou voor gekke drug geprobeerd![]()
![]()
?
Ik moet heloef gelijk geven in deze discussiequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heul nie, jij mengde je in een discussie tussen DeBB en mij en ging aan de haal met de term
Ik gok trouwens op GHB of anders gewoon XTC.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
![]()
?
Ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik moet heloef gelijk geven in deze discussie
Jij gebruikt de sarcastische smiley ook in triploquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
![]()
?
Ja ik zag het.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Krokodildrug is niet zo slim he, zie google...
Dit is het precies. Ik kan mannen ook glad vinden (en nee ben dan natuurlijk niet jaloers) maar dat zijn voor mij mannen die uit de hoogte doen, lopen te patsen, neerkijken op anderen, met geld smijten, zich zelf continu naar voren schuiven als betere, alles wel 'ff' regelen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:56 schreef minibeer het volgende:
Wat vind jij dan glad?
Ik denk dat mannen snel jaloers zijn op mannen die het goed doen bij de vrouwen en ze daarom maar af doen als glad. Dat doe ik zelf overigens ook hoor.
Dat was iets psychologisch, je wordt snel jaloers op mannen die eigenschappen hebben die je zelf niet hebt maar wel wil hebben
Zo'n vriend van me gebruikte ook altijd drugs waarvan ik nog nooit had gehoord. gewoon een hele verzameling letters waarvan je dan nog nooit had gehoordquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gok trouwens op GHB of anders gewoon XTC.
En wij mannen van fok! maar hopen van nietquote:
Je hebt gelijk. Maar daar ging het niet om.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:00 schreef heloef het volgende:
Maar ik weet niet wat er zo moeilijk te begrijpen valt.
Een gladde jongen kan goed praten en heeft het meestal goed voor elkaar.
Maar zeg ik dat iedereen die goed kan praten en het vooral elkaar heeft een gladde jongen is?
Nee.
Ik bewaar mijn piemel toch maar voor Myra.quote:
Dat ik al in discussie was met DeBBquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:00 schreef minibeer het volgende:
En wij mannen van fok! maar hopen van niet
Maar even serieus, waar slaat deze post op?
Niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar daar ging het niet om.
Waarom heb je 'm er gister niet ingestopt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
Ik bewaar mijn piemel toch maar voor Myra.
Mijn beste vriendin was er ook bij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm er gister niet ingestopt?
En ik ben niet meer de enige die zich afvraagt waar de posts op slaan nuquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
En wij mannen van fok! maar hopen van niet
Maar even serieus, waar slaat deze post op?
WTF! WTF heb ik gemist!!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok, maar volgens mij betekent glad eigenlijk alleen maar dat iemand goed is met vrouwen, of er goed uitziet of goed kan praten ofzo. Eigenlijk alleen maar goede eigenschappen dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is het precies. Ik kan mannen ook glad vinden (en nee ben dan natuurlijk niet jaloers) maar dat zijn voor mij mannen die uit de hoogte doen, lopen te patsen, neerkijken op anderen, met geld smijten, zich zelf continu naar voren schuiven als betere, alles wel 'ff' regelen.
Alles ok? Haal even 3x ademquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
WTF! WTF heb ik gemist!!!
nee dit vind ik echt zonde.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik ben niet meer de enige die zich afvraagt waar de posts op slaan nu![]()
![]()
![]()
Tevens triplo gebruik van jouw naar ik me herinner favoriete foksmiley
Oh, ik vind glad geen positief ietsquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef minibeer het volgende:
Ok, maar volgens mij betekent glad eigenlijk alleen maar dat iemand goed is met vrouwen, of er goed uitziet of goed kan praten ofzo. Eigenlijk alleen maar goede eigenschappen dus
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dit vind ik echt zonde voor mezelf. zo leerzaam, zo leerzaam had het kunnen zijn voor me.
mijn helden.
Ik ga graag nog wel een keerquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dit vind ik echt zonde voor mezelf. zo leerzaam, zo leerzaam had het kunnen zijn voor me.
mijn helden.
Ik moet zo lachen nu.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mijn helden.
wauw en het was met jouw.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
18 november.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Terecht argument! Wanneer is de volgende keer dat je haar ziet?
Het is dus wel goed voor je om het topic bij te houden blijkbaar, dan had ik ongelijk toen ik dat zei pas. Anders was je nu misschien uitgeweest gisterenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mijn helden.
Dus je hoeft je piemel niet voor haar te bewarenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:05 schreef heloef het volgende:
18 november.
Maar we zijn gewoon vrienden hoor.
Het is ook een grapje he.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je hoeft je piemel niet voor haar te bewaren
Ik mag toch hopen dat MLiG het ook sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:05 schreef debeterebob het volgende:
Die post van MLiG had mijne kunnen zijn, maar dan vooral sarcastisch bedoeld...
Nee maar volgens mij is het 'officieel' wel zo dat het alleen die eigenschappen inhoudt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh, ik vind glad geen positief iets
Glad vind ik veel mooie woorden, weinig inhoud. Met daarbij een zelfvoldane houding.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij is het 'officieel' wel zo dat het alleen die eigenschappen inhoudt.
Hmm, en toch doet een gladde jongen het niet bij mij, dus dat zou haaks staan op dat hij goed ik bij de vrouwen. Nou ben ik ook niet het golddigger, domme bimbo type.. misschien is dat hetquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef minibeer het volgende:
Nee maar volgens mij is het 'officieel' wel zo dat het alleen die eigenschappen inhoudt.
Die grap van mij en Myra is een running gag van al meer dan een maand.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eén van je minst leuke danBen beter van je gewend
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
jij die ik altijd onterecht hebt betuttelt eerder op fok omdat ik dacht dat je 16 was.
Niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm, en toch doet een gladde jongen het niet bij mij, dus dat zou haaks staan op dat hij goed ik bij de vrouwen. Nou ben ik ook niet het golddigger, domme bimbo type.. misschien is dat het
Bedtijd, meisjequote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen beterebob wil de smileys blij maken, waarom zijn jullie zo gemeen![]()
![]()
nee hoor niet sarcastisch. ah dit vind ik echt jammer voor mezelf.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat MLiG het ook sarcastisch bedoeld
Steek je energie en tijd in een meisje bij wie je echt misschien je piemel er een keer mag instoppenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
Die grap van mij en Myra is een running gag van al meer dan een maand.
Kijk hoeveel tijd ik er in steek joh.
Hij is serieus. 100% zeker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Robin.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Steek je energie en tijd in een meisje bij wie je echt misschien je piemel er een keer mag instoppenVeel leuker!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mijn helden.
Denk jij, voor haar is het serious businessquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Die grap van mij en Myra is een running gag van al meer dan een maand.
Kijk hoeveel tijd ik er in steek joh.
Was het maar zo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag jij me uitleggen waarom ik gisteren niet meer dan een knuffel kreeg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Denk jij, voor haar is het serious business
Nee.quote:
Zou ook een beetje awkward zijn, jullie 3en samen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hoor niet sarcastisch. ah dit vind ik echt jammer voor mezelf.
was het die meet van eindhoven met newbie en edarrawen ook. dan weer een voordeel dat ik geen openbare klefheid heb moeten aanschouwen
Bij meer dan een knuffel wordt het nat daaronder, en je beste vriendin was erbijquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag jij me uitleggen waarom ik gisteren niet meer dan een knuffel kreeg.
Ik haat niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet haten allemaal![]()
![]()
![]()
Dat vind ik zielig
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee hoor niet sarcastisch. ah dit vind ik echt jammer voor mezelf.
Ik ben overtuigd, nu even lachen...quote:
Kom op, als je firefly en flepke helden noemt dan verdien je het gewoon om belachelijk gemaakt te worden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet haten allemaal![]()
![]()
![]()
Dat vind ik zielig
Een vrouw die nat van mij word.quote:
Degene waar Flepke steeds naar vraagt? Of is dat volleybalmeisje 1? En wat is het verschil tussen 1 en 2?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
Nee.![]()
Iedereen hier kent haar als volleybalmeisje 2.
Ben je blond?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Aan jou om het tegendeel te bewijzen
Ik haat het getal 4 ineens ik weet niet waaromquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haat niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het alleen heel grappig.![]()
![]()
![]()
firefly is best wel een heldquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kom op, als je firefly en flepke helden noemt dan verdien je het gewoon om belachelijk gemaakt te worden.
1 daar dacht ik van ik van dat ze mij leuk vond.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Degene waar Flepke steeds naar vraagt? Of is dat volleybalmeisje 1? En wat is het verschil tussen 1 en 2?
Tevens drie kleuren, het is nu perfectquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik haat het getal 4 ineens ik weet niet waarom![]()
![]()
![]()
Het is een teken van Drie Enigheid ofzo dit![]()
![]()
![]()
Het is dus eigenlijk als je nadenkt heiligschennis, daar was een mooi woord voor.
O ja, blasfemie![]()
![]()
Ik vind het ook een prima gozer, maar held..come on. Het zijn ook maar gewone mensen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef minibeer het volgende:
firefly is best wel een held
Maak me nu maar best wel belachelijk
Morgen ga je je wat minder goed voelen, vermoed ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik haat het getal 4 ineens ik weet niet waarom![]()
![]()
![]()
Het is een teken van Drie Enigheid ofzo dit![]()
![]()
![]()
Het is dus eigenlijk als je nadenkt heiligschennis, daar was een mooi woord voor.
O ja, blasfemie![]()
![]()
En jij hebt geen interesse in V1? Wis die dan eens en dan hebben we het alleen nog over Robin. Is zij degene die een vriend heeft?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef heloef het volgende:
1 daar dacht ik van ik van dat ze mij leuk vond.
2 is gewoon![]()
Anders kan ik het niet beschrijven.
Held = toffe gastquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prima gozer, maar held..come on. Het zijn ook maar gewone mensen hoor
oh nee ik ken newbie niet. onbekende mensen enzo...quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou ook een beetje awkward zijn, jullie 3en samen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:12 schreef Sinji het volgende:
Lok, beetje fout. Je hebt de schijn nogal tegen. Ik snap dat je soms een schouder nodig hebt om op te huilen. But common sistah.. not with the ex
betekent dit dat ik haar ex ben en een vriendin heb gehad en dat het daarom ongemakkelijk is?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hou jezelf voor de gekSchat, ik rol iets langer mee en ik ben hier ook doorheen gegaan, het idee alleen al dat mijn vriend zou weten dat ik bij mijn ex slaap, terwijl ik daar een verleden mee heb... dat zou ik hem niet aan kunnen doen.
Hier valt hij best mee, dan is Flepke inderdaad erger. Maar door zijn ene topic over mij blijft het gewoon een enorme debiel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
firefly is best wel een held
Maak me nu maar best wel belachelijk
Ah ok, ik zag even een heel hoog voetstuk voor me toen je dat schreefquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:16 schreef minibeer het volgende:
Held = toffe gast
Tenminste, dat bedoelde ik er mee
Maar ik ben volkomen nuchter had ik toch gezegdquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Morgen ga je je wat minder goed voelen, vermoed ik
Ja nou en? Dan zou het nog wel raar zijn om hun twee samen te meeten, door wat er tussen jou en haar is voorgevallen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh nee ik ken newbie niet. onbekende mensen enzo...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef minibeer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de tijd? Het is nu 2:16 op de computer en op fok, is die nou al teruggezet?
Bij mlig is het wel een voetstuk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ah ok, ik zag even een heel hoog voetstuk voor me toen je dat schreefAl die nieuwe taal ook. Ik word oud
1 had een vriend vond ik wel redelijk interessant.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En jij hebt geen interesse in V1? Wis die dan eens en dan hebben we het alleen nog over Robin. Is zij degene die een vriend heeft?
Dat is om drie uur, ik ben steeds overtuigder, maar 3:00 komt slechts twee keer voor, dat is wel zonde.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef minibeer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de tijd? Het is nu 2:16 op de computer en op fok, is die nou al teruggezet?
Om 3u naar 2 uur.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef minibeer het volgende:
ja dat moet vind ik zeer zeker als het dwingend mag klinken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ga graag nog wel een keer
Hoewel ik binnenkort dus tentamens heb.
Omdat ze allemaal meisjes versieren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? En kan iemand hem een zaag geven dan ofzo
Ah ok, maar die is nu afgeschreven nu V2 in beeld is gekomen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:18 schreef heloef het volgende:
1 had een vriend vond ik wel redelijk interessant.
Die was al afgeschreven nadat ik er achter kwam dat ze een vriend had.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ah ok, maar die is nu afgeschreven nu V2 in beeld is gekomen?
Ik kan ook zeggen dat ik de prinses van Noorwegen ben. Geloof je me dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
Omdat ze allemaal meisjes versieren.
Dan ben je al snel een held bij hem.
Welke knop was zo erg gesmolten dat je er hard op moest drukken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat moet vind ik zeer zeker als het dwingend mag klinken.
ik ga je binnenkort dmen over mijn muis-verhaal. en dan zou ik dat van nog een keer graag horen hoor, echt wel.
ps.
en heb ik een vriendin gehad omdat iedereen het over 'ex' had?
Ik zou MLiG geen zaag durven gevenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? En kan iemand hem een zaag geven dan ofzo
Wie zegt dat ik ze geloof?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen dat ik de princes van Noorwegen ben. Geloof je me dan?
Good! Maar nu heb je dus een nog leukere gevonden. Zit ze bij jou op volleybal of hoe vaak zie je dr en hebben jullie al gekletst?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
Die was al afgeschreven nadat ik er achter kwam dat ze een vriend had.
nee maar dat wat op fok staat over handelingen dat is nog voor hun relatie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja nou en? Dan zou het nog wel raar zijn om hun twee samen te meeten, door wat er tussen jou en haar is voorgevallen.
Ja, hoe vaak weet ik niet maar sowieso dinsdag tijdens de volleyballes en in de kantine vanaf een afstand en nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Good! Maar nu heb je dus een nog leukere gevonden. Zit ze bij jou op volleybal of hoe vaak zie je dr en hebben jullie al gekletst?
Je moet er niet meer over praten, dat vind ik naarquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee maar dat wat op fok staat over handelingen dat is nog voor hun relatie.
Wow, op de een of andere manier las ik alleen de laatste regel van deze post de vorige keer dat is m zagquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat moet vind ik zeer zeker als het dwingend mag klinken.
ik ga je binnenkort dmen over mijn muis-verhaal. en dan zou ik dat van nog een keer graag horen hoor, echt wel.
ps.
en heb ik een vriendin gehad omdat iedereen het over 'ex' had?
Wat vind je van MLiG eigenlijk Lokasenna?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke knop was zo erg gesmolten dat je er hard op moest drukken?
Rechts?
Rechts klinkt wel mooier dan links, hoewel ik geen politieke bijbedoelingen heb hiermee als iemand dat denkt. Het is puur woordestetisch als opmerking![]()
![]()
Zoent ze lekker?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Gluren is ook leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
Ja, hoe vaak weet ik niet maar sowieso dinsdag tijdens de volleyballes en in de kantine vanaf een afstand en nee.
Beetje pervquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gluren is ook leukDraagt ze tijdens de training ook haar korte broekje?
Hij is leuk om mee te praten en hij heeft interesse in aparte dingen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat vind je van MLiG eigenlijk Lokasenna?
Ik ben echt de hele tijd rustig en dan zie ik haar en dan word ik nerveus en kan ik niks anders doen dan staren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gluren is ook leukDraagt ze tijdens de training ook haar korte broekje?
rechts doet het als ik heel hard erop druk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke knop was zo erg gesmolten dat je er hard op moest drukken?
Rechts?
Rechts klinkt wel mooier dan links, hoewel ik geen politieke bijbedoelingen heb hiermee als iemand dat denkt. Het is puur woordestetisch als opmerking![]()
![]()
Ik moet gewoon drie keer rechts zeggen nu.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rechts doet het als ik heel hard erop druk.
en links doet het helemaal niet meer.
Ga naar haar wedstrijd kijken als ze thuis speeltquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:27 schreef heloef het volgende:
Ik ben echt de hele tijd rustig en dan zie ik haar en dan word ik nerveus en kan ik niks anders doen dan staren.![]()
Dat niet helaas.
Strawberry heeft gelijk en die kent MLiG nog veel langer dan mij (van FOK)quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deze is valsIk denk dat ik MLiG nog niet zo goed ken.
Dat is echt creepy, als je haar verder niet goed kentquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga naar haar wedstrijd kijken als ze thuis speelt
Het is een verplichte clinic.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga naar haar wedstrijd kijken als ze thuis speelt
Aangepastquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Strawberry heeft gelijk en die kent MLiG nog veel langer dan mij ik (van FOK)
En ze is nu wel helemaal klaar met hem, dus reageert ze alleen maar bot.
Ik Ik Ik Ikquote:
Houdt die smiley een vork vast of een neptunusdrietand?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
AangepastTevens QED van mijn niet domheid
Jajajaja, toch wat je wil horenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
AangepastTevens QED van mijn niet domheid
Ik heb nu 4 keer een hekel aan jouw post omdat dat het getal van de Haat isquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik Ik Ik Ik
Doe Doe Doe Doe
Alles Alles Alles Alles
Gewoon Gewoon Gewoon Gewoon
4 4 4 4
Keer Keer Keer Keer
Daar heb ik laatst nog over gepost in een topic genaamd "Welke smiley begrijp jij niet?"quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Houdt die smiley een vork vast of een neptunusdrietand?
En wat betekent hij precies?
Hahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 keer een hekel aan jouw post omdat dat het getal van de Haat is![]()
![]()
![]()
Ik ben raar geworden vanavond denk ik, en ik leerde hier dat je dan dit moet zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:32 schreef debeterebob het volgende:
Serieus, wat heb je vandaag gedaan Lokasenna?
Alcohol?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben raar geworden vanavond denk ik, en ik leerde hier dat je dan dit moet zeggen
![]()
![]()
Nee je was al raar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben raar geworden vanavond denk ik, en ik leerde hier dat je dan dit moet zeggen
![]()
![]()
Nee hoor, het is mijn pure persoonlijkheidquote:
Ik wacht tot het 2 uur wordtquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:35 schreef minibeer het volgende:
jongens en meisjes. het is al lang bedtijd geweest!
als je over een half uur naar bed gaat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:35 schreef minibeer het volgende:
jongens en meisjes. het is al lang bedtijd geweest!
Wat een onwetendheid!quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, het is mijn pure persoonlijkheid![]()
![]()
![]()
Ik moet mijn tanden nog poetsen denk ik nu ik deze smiley zie tandblinken. Is dat een woord, tandblinken?
ja maar wiskundig gezien. is dat van 2 uur niet een limit?quote:
Volleybal is best cool.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
Het is een verplichte clinic.
We doen het niet voor ons plezier.
Een vork en ik bedoel ermee te zeggen: 'bring it on'quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
Houdt die smiley een vork vast of een neptunusdrietand?
En wat betekent hij precies?
Het is een tijdstip met twee toegekende tijden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar wiskundig gezien. is dat van 2 uur niet een limit?
dat het opzich nooit 2 uur wordt maar lim 2 uur?
Wat breng je waarop aan dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volleybal is best cool.
[..]
Een vork en ik bedoel ermee te zeggen: 'bring it on'
Hangt zowel af van de definitie van limiet die je gebruikt, als van de regel voor de tijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar wiskundig gezien. is dat van 2 uur niet een limit?
dat het opzich nooit 2 uur wordt maar lim 2 uur?
als dat zo is dan wordt het dus binnenkort niet 2 uur, maar wel 'even na 2en'.
een vork om een geweldadig gevecht met een hooivork uit te lokken met " bring it on" ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volleybal is best cool.
[..]
Een vork en ik bedoel ermee te zeggen: 'bring it on'
Niet als het in het zand is.quote:
Dit jongen.quote:
Haha, nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Zand valt wel zachterquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
Niet als het in het zand is.![]()
En ik vind het ook niet echt een leuke sport.
Als je die regel van tijd hanteert kan je inderdaad niet spreken van een limiet, omdat er dan geen functie is die de tijd bepaalt. Die functie zou dan soms twee waarden moeten opleveren, en dat kan nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een tijdstip met twee toegekende tijden.
De bestekvork klinkt beter, maar hij is voor beide niet op de goede schaal getekend denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een hooivork om een geweldadig gevecht uit te lokken met " bring it on" ?
of een hooivork om een voedselgevecht met een bestekvork uit te lokken met "bring it on"?
Eens, hij is te groot voor een bestekvork.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De bestekvork klinkt beter, maar hij is voor beide niet op de goede schaal getekend denk ik.
Het is meer zo'n ding dat je bij de barbecue gebruikt maar dan met drie tanden, want dat is mooi.
Uhhu.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is leuk om mee te praten en hij heeft interesse in aparte dingen.
Dit over 3 enzo vindt hij niet te raar, dat weet ik gewoon.
Maar we zijn gewoon vrienden nu, verder helemaal niets, dat willen we allebei niet meer.
Op een kalender weergegeven tijd is in ons systeem geen logisch begrip met een beschrijvende functie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je die regel van tijd hanteert kan je inderdaad niet spreken van een limiet, omdat er dan geen functie is die de tijd bepaalt. Die functie zou dan soms twee waarden moeten opleveren, en dat kan niet
Het meisje waarmee ik voor mijn eerste keer gezoend heb ik dus achteraf ook helemaal op die manier ondervraagd door een vriend van mequote:
Ach dat valt ook wel weer mee. Dat tweede dan, ik 'ken' hem nu langer dan een jaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Strawberry heeft gelijk en die kent MLiG nog veel langer dan mij (van FOK)
En ze is nu wel helemaal klaar met hem, dus reageert ze alleen maar bot.
Is verplicht gesteld door de school.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zand valt wel zachterMaar waarom verplicht?
touchequote:Op zondag 30 oktober 2011 02:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je die regel van tijd hanteert kan je inderdaad niet spreken van een limiet, omdat er dan geen functie is die de tijd bepaalt. Die functie zou dan soms twee waarden moeten opleveren, en dat kan niet
Ik wil gewoon rebels zijn en precies het tegenovergesteld doen van wat zij wil.quote:
Dat is wel de laatste opmerking die ik verwachtte op die postquote:
Nou je houdt er wel leuke meisjes aan over om naar te kijken. Ga je nog actie ondernemen of blijf je gewoon verlegen staren?quote:
ja oke. Op zich verlaag je je niet, maar zeg je waar het op staat. Dat is wel positief.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach dat valt ook wel weer mee. Dat tweede dan, ik 'ken' hem nu langer dan een jaar.
Nu ineens is er geen vonk meer?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik niet dus en hij respecteert dat.
Jij bent gemeen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil gewoon rebels zijn en precies het tegenovergesteld doen van wat zij wil.
Twee aparte mensen in ontkenningsfase.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ja oke. Op zich verlaag je je niet, maar zeg je waar het op staat. Dat is wel positief.
Maar MLiG en Lokasenna zijn 2 aparte mensen
Het is voor mij ook wat onoverzichtelijk gewordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Twee aparte mensen in ontkenningsfase.
Nouja, give it a rest zou ik zeggen. Het is hun leven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Twee aparte mensen in ontkenningsfase.
Ik wil het tweede doen maar heb mezelf verplicht het eerste te doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou je houdt er wel leuke meisjes aan over om naar te kijken. Ga je nog actie ondernemen of blijf je gewoon verlegen staren?
Ok licht ff toe? Want ik ben het spoor bijster. Jij en MLiG hebben iets gehad en nu is hij jouw ex en Newbie je vriend?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, ik niet dus en hij respecteert dat.
Het maakt dingen sowieso te verwarrend zodat gewoon praten over leuke dingen dan te vreemd wordt, dus zelfs als ik nog niet bezet was was er verder niets in die richting uit gekomen denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ineens is er geen vonk meer?
Nee was een ongelukje en ik heb beloofd dat ik het nooit meer doe, want ik ben sinds de dag erna echt helemaal verliefd op Newbie gewordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok licht ff toe? Want ik ben het spoor bijster. Jij en MLiG hebben iets gehad en nu is hij jouw ex en Newbie je vriend?
Waarom zegt niemand dat nou over mij?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
is de leukste en liefste persoon die ik ooit ontmoet heb namelijk![]()
![]()
Ik rakelde niets op hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, give it a rest zou ik zeggen. Het is hun leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |