Ah ok, ik zag even een heel hoog voetstuk voor me toen je dat schreefquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:16 schreef minibeer het volgende:
Held = toffe gast
Tenminste, dat bedoelde ik er mee
Maar ik ben volkomen nuchter had ik toch gezegdquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Morgen ga je je wat minder goed voelen, vermoed ik
Ja nou en? Dan zou het nog wel raar zijn om hun twee samen te meeten, door wat er tussen jou en haar is voorgevallen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh nee ik ken newbie niet. onbekende mensen enzo...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef minibeer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de tijd? Het is nu 2:16 op de computer en op fok, is die nou al teruggezet?
Bij mlig is het wel een voetstuk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ah ok, ik zag even een heel hoog voetstuk voor me toen je dat schreefAl die nieuwe taal ook. Ik word oud
1 had een vriend vond ik wel redelijk interessant.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En jij hebt geen interesse in V1? Wis die dan eens en dan hebben we het alleen nog over Robin. Is zij degene die een vriend heeft?
Dat is om drie uur, ik ben steeds overtuigder, maar 3:00 komt slechts twee keer voor, dat is wel zonde.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef minibeer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de tijd? Het is nu 2:16 op de computer en op fok, is die nou al teruggezet?
Om 3u naar 2 uur.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef minibeer het volgende:
ja dat moet vind ik zeer zeker als het dwingend mag klinken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ga graag nog wel een keer
Hoewel ik binnenkort dus tentamens heb.
Omdat ze allemaal meisjes versieren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? En kan iemand hem een zaag geven dan ofzo
Ah ok, maar die is nu afgeschreven nu V2 in beeld is gekomen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:18 schreef heloef het volgende:
1 had een vriend vond ik wel redelijk interessant.
Die was al afgeschreven nadat ik er achter kwam dat ze een vriend had.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ah ok, maar die is nu afgeschreven nu V2 in beeld is gekomen?
Ik kan ook zeggen dat ik de prinses van Noorwegen ben. Geloof je me dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
Omdat ze allemaal meisjes versieren.
Dan ben je al snel een held bij hem.
Welke knop was zo erg gesmolten dat je er hard op moest drukken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat moet vind ik zeer zeker als het dwingend mag klinken.
ik ga je binnenkort dmen over mijn muis-verhaal. en dan zou ik dat van nog een keer graag horen hoor, echt wel.
ps.
en heb ik een vriendin gehad omdat iedereen het over 'ex' had?
Ik zou MLiG geen zaag durven gevenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? En kan iemand hem een zaag geven dan ofzo
Wie zegt dat ik ze geloof?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen dat ik de princes van Noorwegen ben. Geloof je me dan?
Good! Maar nu heb je dus een nog leukere gevonden. Zit ze bij jou op volleybal of hoe vaak zie je dr en hebben jullie al gekletst?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
Die was al afgeschreven nadat ik er achter kwam dat ze een vriend had.
nee maar dat wat op fok staat over handelingen dat is nog voor hun relatie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja nou en? Dan zou het nog wel raar zijn om hun twee samen te meeten, door wat er tussen jou en haar is voorgevallen.
Ja, hoe vaak weet ik niet maar sowieso dinsdag tijdens de volleyballes en in de kantine vanaf een afstand en nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Good! Maar nu heb je dus een nog leukere gevonden. Zit ze bij jou op volleybal of hoe vaak zie je dr en hebben jullie al gekletst?
Je moet er niet meer over praten, dat vind ik naarquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee maar dat wat op fok staat over handelingen dat is nog voor hun relatie.
Wow, op de een of andere manier las ik alleen de laatste regel van deze post de vorige keer dat is m zagquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat moet vind ik zeer zeker als het dwingend mag klinken.
ik ga je binnenkort dmen over mijn muis-verhaal. en dan zou ik dat van nog een keer graag horen hoor, echt wel.
ps.
en heb ik een vriendin gehad omdat iedereen het over 'ex' had?
Wat vind je van MLiG eigenlijk Lokasenna?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke knop was zo erg gesmolten dat je er hard op moest drukken?
Rechts?
Rechts klinkt wel mooier dan links, hoewel ik geen politieke bijbedoelingen heb hiermee als iemand dat denkt. Het is puur woordestetisch als opmerking![]()
![]()
Zoent ze lekker?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee maar dat wat op fok staat over handelingen dat is nog voor hun relatie.
Gluren is ook leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
Ja, hoe vaak weet ik niet maar sowieso dinsdag tijdens de volleyballes en in de kantine vanaf een afstand en nee.
Beetje pervquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gluren is ook leukDraagt ze tijdens de training ook haar korte broekje?
Hij is leuk om mee te praten en hij heeft interesse in aparte dingen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat vind je van MLiG eigenlijk Lokasenna?
Ik ben echt de hele tijd rustig en dan zie ik haar en dan word ik nerveus en kan ik niks anders doen dan staren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gluren is ook leukDraagt ze tijdens de training ook haar korte broekje?
rechts doet het als ik heel hard erop druk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke knop was zo erg gesmolten dat je er hard op moest drukken?
Rechts?
Rechts klinkt wel mooier dan links, hoewel ik geen politieke bijbedoelingen heb hiermee als iemand dat denkt. Het is puur woordestetisch als opmerking![]()
![]()
Ik moet gewoon drie keer rechts zeggen nu.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rechts doet het als ik heel hard erop druk.
en links doet het helemaal niet meer.
Ga naar haar wedstrijd kijken als ze thuis speeltquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:27 schreef heloef het volgende:
Ik ben echt de hele tijd rustig en dan zie ik haar en dan word ik nerveus en kan ik niks anders doen dan staren.![]()
Dat niet helaas.
Strawberry heeft gelijk en die kent MLiG nog veel langer dan mij (van FOK)quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deze is valsIk denk dat ik MLiG nog niet zo goed ken.
Dat is echt creepy, als je haar verder niet goed kentquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga naar haar wedstrijd kijken als ze thuis speelt
Het is een verplichte clinic.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga naar haar wedstrijd kijken als ze thuis speelt
Aangepastquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Strawberry heeft gelijk en die kent MLiG nog veel langer dan mij ik (van FOK)
En ze is nu wel helemaal klaar met hem, dus reageert ze alleen maar bot.
Ik Ik Ik Ikquote:
Houdt die smiley een vork vast of een neptunusdrietand?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
AangepastTevens QED van mijn niet domheid
Jajajaja, toch wat je wil horenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
AangepastTevens QED van mijn niet domheid
Ik heb nu 4 keer een hekel aan jouw post omdat dat het getal van de Haat isquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik Ik Ik Ik
Doe Doe Doe Doe
Alles Alles Alles Alles
Gewoon Gewoon Gewoon Gewoon
4 4 4 4
Keer Keer Keer Keer
Daar heb ik laatst nog over gepost in een topic genaamd "Welke smiley begrijp jij niet?"quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Houdt die smiley een vork vast of een neptunusdrietand?
En wat betekent hij precies?
Hahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 keer een hekel aan jouw post omdat dat het getal van de Haat is![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |