SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
Hahahahaha. Te grappig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:10 schreef Sinji het volgende:
Maar ik dacht dat benzin al een keer op een meet was geweest
Ik ga doorhalen en dat duurt voor mij 2 uur langer. En ik lig nu al bijna te slapenquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo. Midnight topic. Iemand een leuk onderwerp?
Versieren onder het mom van occupy Amsterdam. Samen in een klein tentje elkaar warm houdenquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo. Midnight topic. Iemand een leuk onderwerp?
Maar gaat dat niet heel erg stinken? Liep van middag langs het beursplein en was blij dat ik daar niet tussen hoeft te zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Versieren onder het mom van occupy Amsterdam. Samen in een klein tentje elkaar warm houden.
Vind uitgaan sowieso al niet prettig, maar daarnaast ben ik bang voor meisjes. Het zou daarom niet echt logisch zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet durven. Je hebt je al behoorlijk ontbloot hier. Nothing to worry about
Dat willen vrouwen !quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:12 schreef Sinji het volgende:
Om 1 uur gaat mijn groep de club in, heb helemaal geen zin eigenlijk. Met teveel wodka op dans ik als een epileptische eekhoorn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
Ja. Was net op een verjaardagsfeestje, een paar zitten nu hier te gamen. Fifa 2012.. wat een spel allemaal niet teweeg kan brengen phuhh. Onder genot van loempia's natuurlijk:Je blijft Aziaat natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dezelfde . Het was een beetje bizarre rare ontmoeting. Ik reed op de fiets , en zag langs de zaan een jongen en meisje zoenen dus ik zei al fietsend goh even minder plekje opzoeken. Toen bleek het dus mijn ex te zijn, en hij stopte dus met zoenen van haar en ik heb gewoon een poosjequote:Op zondag 30 oktober 2011 00:25 schreef Sinji het volgende:
Heh, hoeveel exen heb jij? Of is het dezelfde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik opende toevallig net het vorige topic en zag dat ie bijna vol was, big deal.quote:
Iedereenquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:12 schreef Sinji het volgende:
Om 1 uur gaat mijn groep de club in, heb helemaal geen zin eigenlijk. Met teveel wodka op dans ik als een epileptische eekhoorn
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:36 schreef Sinji het volgende:
Waarom stuur jij je ex nog tekeningen. En waarom praat je tegen je ex als hij staat te zoenen met een meisje?
En wat bedoel je met 'kan hij beslissen wat hij er mee doet'. Wtf moet een ex met een tekening van je?
I'm confusedWe zijn daarnaast nog gewoon vrienden en gaan gewoon met elkaar ook om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ik iemand zie die ik even niet gezien heb een poosje praat ik er gewoon mee. Nou ik stuur het gewoon via de hyves inbox en dan kan hij kiezen of die hem wil hebben of deleten.
Ja maar evengoed we zijn beiden gewoon altijd daarna op vriendschappelijke voet verdergegaan ook al omdat ik bevriend ben met zijn vrienden dus als we elkaar tegenkomen praten we altijd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:43 schreef Sinji het volgende:
Ik heb het gevoel dat jij nog gevoelens voor hem hebt.
Als je nog gevoelens voor hem hebt dan kan het niet meer 'vriendschappelijk' verder gaan. Je hebt er alleen jezelf mee. Zoals de rendezvous van vandaag met hem en dat meisje waardoor jij prikkelbaar gaat doen. Anyway. Je bent oud genoeg om voor jezelf te beslissen wat goed voor je is me dunkt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar evengoed we zijn beiden gewoon altijd daarna op vriendschappelijke voet verdergegaan ook al omdat ik bevriend ben met zijn vrienden dus als we elkaar tegenkomen praten we altijd.
Dat kan gerust en ik deed niet prikkelbaar we praten gewoon , en ik heb er ook geen moeite mee omdat het al een poosje verder is en ik ook verderga . Mijn prikkelbaarheid was meer gebrek slaap dan dat van hem. Ik heb maar 4 uurtjes geslapen door het kroegen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je nog gevoelens voor hem hebt dan kan het niet meer 'vriendschappelijk' verder gaan. Je hebt er alleen jezelf mee. Zoals de rendezvous van vandaag met hem en dat meisje waardoor jij prikkelbaar gaat doen. Anyway. Je bent oud genoeg om voor jezelf te beslissen wat goed voor je is me dunkt.
Ik eet mijn laatste loempia en ga drvandeurrr
Go to sleep dearquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan gerust en ik deed niet prikkelbaar we praten gewoon , en ik heb er ook geen moeite mee omdat het al een poosje verder is en ik ook verderga . Mijn prikkelbaarheid was meer gebrek slaap dan dat van hem. Ik heb maar 4 uurtjes geslapen door het kroegen.
Je bent nooit "gewoon vrienden" met je ex.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:41 schreef formerjellybean het volgende:
We zijn daarnaast nog gewoon vrienden en gaan gewoon met elkaar ook om.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
Ja. Was net op een verjaardagsfeestje, een paar zitten nu hier te gamen. Fifa 2012.. wat een spel allemaal niet teweeg kan brengen phuhh. Onder genot van loempia's natuurlijk:FIFA met vrienden is sowieso mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker als je dronken bent.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Heloefje drinkt al bier?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
FIFA met vrienden is sowieso mooi.
Zeker als je dronken bent.
Ja, hoezo?quote:
Alweerquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Net terug van onverwacht besloten feestje met vrienden![]()
Ik heb me misschien een klein beetje misdragen maar dat is niet zo erg voor een keertje
Wil wel effe wat meer over dat misdragen weten eigenlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Net terug van onverwacht besloten feestje met vrienden![]()
Ik heb me misschien een klein beetje misdragen maar dat is niet zo erg voor een keertje
Wel kut dat ik zo vroeg thuis moest zijn
Voor een keertje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Geen flauw idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |