Denk jij, voor haar is het serious businessquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Die grap van mij en Myra is een running gag van al meer dan een maand.
Kijk hoeveel tijd ik er in steek joh.
Was het maar zo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat MLiG het ook sarcastisch bedoeld
Mag jij me uitleggen waarom ik gisteren niet meer dan een knuffel kreeg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Denk jij, voor haar is het serious business
Nee.quote:
Zou ook een beetje awkward zijn, jullie 3en samen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hoor niet sarcastisch. ah dit vind ik echt jammer voor mezelf.
was het die meet van eindhoven met newbie en edarrawen ook. dan weer een voordeel dat ik geen openbare klefheid heb moeten aanschouwen
Bij meer dan een knuffel wordt het nat daaronder, en je beste vriendin was erbijquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag jij me uitleggen waarom ik gisteren niet meer dan een knuffel kreeg.
Ik haat niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet haten allemaal![]()
![]()
![]()
Dat vind ik zielig
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee hoor niet sarcastisch. ah dit vind ik echt jammer voor mezelf.
Ik ben overtuigd, nu even lachen...quote:
Kom op, als je firefly en flepke helden noemt dan verdien je het gewoon om belachelijk gemaakt te worden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet haten allemaal![]()
![]()
![]()
Dat vind ik zielig
Een vrouw die nat van mij word.quote:
Degene waar Flepke steeds naar vraagt? Of is dat volleybalmeisje 1? En wat is het verschil tussen 1 en 2?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
Nee.![]()
Iedereen hier kent haar als volleybalmeisje 2.
Ben je blond?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Aan jou om het tegendeel te bewijzen
Ik haat het getal 4 ineens ik weet niet waaromquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haat niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het alleen heel grappig.![]()
![]()
![]()
firefly is best wel een heldquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kom op, als je firefly en flepke helden noemt dan verdien je het gewoon om belachelijk gemaakt te worden.
1 daar dacht ik van ik van dat ze mij leuk vond.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Degene waar Flepke steeds naar vraagt? Of is dat volleybalmeisje 1? En wat is het verschil tussen 1 en 2?
Tevens drie kleuren, het is nu perfectquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik haat het getal 4 ineens ik weet niet waarom![]()
![]()
![]()
Het is een teken van Drie Enigheid ofzo dit![]()
![]()
![]()
Het is dus eigenlijk als je nadenkt heiligschennis, daar was een mooi woord voor.
O ja, blasfemie![]()
![]()
Ik vind het ook een prima gozer, maar held..come on. Het zijn ook maar gewone mensen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef minibeer het volgende:
firefly is best wel een held
Maak me nu maar best wel belachelijk
Morgen ga je je wat minder goed voelen, vermoed ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik haat het getal 4 ineens ik weet niet waarom![]()
![]()
![]()
Het is een teken van Drie Enigheid ofzo dit![]()
![]()
![]()
Het is dus eigenlijk als je nadenkt heiligschennis, daar was een mooi woord voor.
O ja, blasfemie![]()
![]()
En jij hebt geen interesse in V1? Wis die dan eens en dan hebben we het alleen nog over Robin. Is zij degene die een vriend heeft?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef heloef het volgende:
1 daar dacht ik van ik van dat ze mij leuk vond.
2 is gewoon![]()
Anders kan ik het niet beschrijven.
Held = toffe gastquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prima gozer, maar held..come on. Het zijn ook maar gewone mensen hoor
oh nee ik ken newbie niet. onbekende mensen enzo...quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou ook een beetje awkward zijn, jullie 3en samen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:12 schreef Sinji het volgende:
Lok, beetje fout. Je hebt de schijn nogal tegen. Ik snap dat je soms een schouder nodig hebt om op te huilen. But common sistah.. not with the ex
betekent dit dat ik haar ex ben en een vriendin heb gehad en dat het daarom ongemakkelijk is?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hou jezelf voor de gekSchat, ik rol iets langer mee en ik ben hier ook doorheen gegaan, het idee alleen al dat mijn vriend zou weten dat ik bij mijn ex slaap, terwijl ik daar een verleden mee heb... dat zou ik hem niet aan kunnen doen.
Hier valt hij best mee, dan is Flepke inderdaad erger. Maar door zijn ene topic over mij blijft het gewoon een enorme debiel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
firefly is best wel een held
Maak me nu maar best wel belachelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |