wauw en het was met jouw.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Flepke kwam uiteindelijk niet, was wel vet met firefly. Firefly heeft al een vriendin, dus echt gehosseld heeft ie niet. Hij heeft me wel aangespoord om wat meer meiden aan te spreken.
18 november.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Terecht argument! Wanneer is de volgende keer dat je haar ziet?
Het is dus wel goed voor je om het topic bij te houden blijkbaar, dan had ik ongelijk toen ik dat zei pas. Anders was je nu misschien uitgeweest gisterenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
WTF! WTF heb ik gemist!!!
nee dit vind ik echt zonde voor mezelf. zo leerzaam, zo leerzaam had het kunnen zijn voor me.
mijn helden.
Dus je hoeft je piemel niet voor haar te bewarenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:05 schreef heloef het volgende:
18 november.
Maar we zijn gewoon vrienden hoor.
Het is ook een grapje he.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je hoeft je piemel niet voor haar te bewaren
Ik mag toch hopen dat MLiG het ook sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:05 schreef debeterebob het volgende:
Die post van MLiG had mijne kunnen zijn, maar dan vooral sarcastisch bedoeld...
Nee maar volgens mij is het 'officieel' wel zo dat het alleen die eigenschappen inhoudt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh, ik vind glad geen positief iets
Glad vind ik veel mooie woorden, weinig inhoud. Met daarbij een zelfvoldane houding.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij is het 'officieel' wel zo dat het alleen die eigenschappen inhoudt.
Hmm, en toch doet een gladde jongen het niet bij mij, dus dat zou haaks staan op dat hij goed ik bij de vrouwen. Nou ben ik ook niet het golddigger, domme bimbo type.. misschien is dat hetquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef minibeer het volgende:
Nee maar volgens mij is het 'officieel' wel zo dat het alleen die eigenschappen inhoudt.
Die grap van mij en Myra is een running gag van al meer dan een maand.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eén van je minst leuke danBen beter van je gewend
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
jij die ik altijd onterecht hebt betuttelt eerder op fok omdat ik dacht dat je 16 was.
Niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm, en toch doet een gladde jongen het niet bij mij, dus dat zou haaks staan op dat hij goed ik bij de vrouwen. Nou ben ik ook niet het golddigger, domme bimbo type.. misschien is dat het
Bedtijd, meisjequote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen beterebob wil de smileys blij maken, waarom zijn jullie zo gemeen![]()
![]()
nee hoor niet sarcastisch. ah dit vind ik echt jammer voor mezelf.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat MLiG het ook sarcastisch bedoeld
Steek je energie en tijd in een meisje bij wie je echt misschien je piemel er een keer mag instoppenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
Die grap van mij en Myra is een running gag van al meer dan een maand.
Kijk hoeveel tijd ik er in steek joh.
Hij is serieus. 100% zeker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat MLiG het ook sarcastisch bedoeld
Robin.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Steek je energie en tijd in een meisje bij wie je echt misschien je piemel er een keer mag instoppenVeel leuker!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
WTF! WTF heb ik gemist!!!
nee dit vind ik echt zonde voor mezelf. zo leerzaam, zo leerzaam had het kunnen zijn voor me.
mijn helden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |