Ik snap niet dat je deze zin niet snapt, snap je dat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Ben ik nu vreselijk onhelder of dom of slaat deze reactie net zo als een tang op een varken als in mijn op dit moment zeer wazige brein
Ik snap jou ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je deze zin niet snapt, snap je dat?
Misschien denkt Loka dat de zin voor haar bedoeld is ipv KleineBeerquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:43 schreef heloef het volgende:
Ik snap niet dat je deze zin niet snapt, snap je dat?
Dat je zo gek als een deur bent.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap jou ook niet
Deze smiley is tevens raar:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar staat hij nu precies voor??
Dat zeg ik en dan noem je mij een helder licht, als in WAT BEN JIJ EEN ACHTERLIJKE DOMME KUTHOERquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:45 schreef debeterebob het volgende:
Nou dat Flepke misschien toch niet zo'n hosselaar is als ie doet voorkomen...
Oh oke.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou dat Flepke misschien toch niet zo'n hosselaar is als ie doet voorkomen...
Eventjes. Maar ik wil daar niet bij horen, ik begrijp het liever welquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
Hoor je bij het Verbond van de Niet Begrijpende Mensen?
VNBM klinkt best goed
Het lag er nogal dik bovenop jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik en dan noem je mij een helder licht, als in WAT BEN JIJ EEN ACHTERLIJKE DOMME KUTHOER
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was het dat ook? En wat voor indruk maakte hij? Of zit je nu ook in het complot en ben je omgekocht voor een avond gratis bier om zijn Fokreputatie te redden?
Ik kan niet anders dan het hier mee eens zijn een mezelf een array van gekke deur smileys geven:quote:
Ja tuuk. Algemene indruk kan je wel zeggen, maar meer ook niet nee. Maar wel een gladde jongen dus? En lagen jullie elkaar een beetje en wat heb je zoal gedaan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eh, hij kwam over als iemand die het allemaal goed voor elkaar heeft. En hij kan leuk lullen. Maar ik weet niet, ik vind het een beetje raar om over hem te praten, het is toch een beetje private. (Niet dat ik niet begrijp dat je nieuwsgierig bent; dat heb ik ook altijd)
Ik vrees dat het aan jou ligtquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Ben ik nu vreselijk onhelder of dom of slaat deze reactie net zo als een tang op een varken als in mijn op dit moment zeer wazige brein
Vind je? Dan is er wel gruwelijk wat mis met mijn mensenkennis, want ik zag hem niet aan voor een trollquote:
Vertel dan maar over jouw ervaringen en het praten met meisjes.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:46 schreef minibeer het volgende:
Eh, hij kwam over als iemand die het allemaal goed voor elkaar heeft. En hij kan leuk lullen. Maar ik weet niet, ik vind het een beetje raar om over hem te praten, het is toch een beetje private. (Niet dat ik niet begrijp dat je nieuwsgierig bent; dat heb ik ook altijd)
Matrix, array,quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
Wacht nu wordt het een 3 x 3 matrix kutsmileys
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol
Nouja, drinken en langs (dans)kroegen. Een gladde jongen zou ik niet zeggen. Maar nu hou ik verder op, als je hem wil zien moet je maar een keer iets met hem proberen af te sprekenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja tuuk. Algemene indruk kan je wel zeggen, maar meer ook niet nee. Maar wel een gladde jongen dus? En lagen jullie elkaar een beetje en wat heb je zoal gedaan?
Hou op over matrices, reminds me of de 5 tentamens die ik over twee weken henquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
Wacht nu wordt het een 3 x 3 matrix kutsmileys
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol
| Forum Opties | |