Niks bijzonders, met een telefoon van een vriend rare sms'jes verstuurd naar iemand die toen dacht dat die vriend bezopen was, een epische missie de harde schijf te stelen van een andere vriend die dreigde met een horrorfilm. Ik heb hem ook nog bijna verslagen met armpje drukkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
Wil wel effe wat meer over dat misdragen weten eigenlijk
Wat lief.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar niet helemaal, dat zou zijn ego breken
Ik noem dat lol hebben. Ik lees er niks in wat enigszins op misdragen lijkt, dus wees gerustquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
Niks bijzonders, met een telefoon van een vriend rare sms'jes verstuurd naar iemand die toen dacht dat die vriend bezopen was, een epische missie de harde schijf te stelen van een andere vriend die dreigde met een horrorfilm. Ik heb hem ook nog bijna verslagen met armpje drukken![]()
O, ik dacht dat je weer helemaal losgeslagen was en dingen gedaan had die newbie erg zou vindenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niks bijzonders, met een telefoon van een vriend rare sms'jes verstuurd naar iemand die toen dacht dat die vriend bezopen was, een epische missie de harde schijf te stelen van een andere vriend die dreigde met een horrorfilm. Ik heb hem ook nog bijna verslagen met armpje drukken![]()
Ach, het was nogal kinderachtig allemaalquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je weer helemaal losgeslagen was en dingen gedaan had die newbie erg zou vinden
Dit. Waarom ben je al terug trouwensquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe was het stappen met Fire & Flupke? Konden ze een beetje hosselen?
Ze werden de club uitgegooid omdat Fire en Flupke zomaar uit het niets meisjes bij de tieten grepen en hun gingen vingeren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit. Waarom ben je al terug trouwens
Sorry, mijn concentratie is nu echt baggerquote:
Gerechtigheidquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze werden de club uitgegooid omdat Fire en Flupke zomaar uit het niets meisjes bij de tieten grepen en hun gingen vingeren.
Directe approachquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
Ze werden de club uitgegooid omdat Fire en Flupke zomaar uit het niets meisjes bij de tieten grepen en hun gingen vingeren.
Ik kom hier te weinig volgens mij.quote:
Flepke kwam uiteindelijk niet, was wel vet met fireflyquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe was het stappen met Fire & Flupke? Konden ze een beetje hosselen?
quote:
Het was een grapje op "waarom ben je zo vroeg al terug".quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Directe approachJammer dat handtastjes en rugzakjes weer uit zijn
Klinkt leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Flepke kwam uiteindelijk niet, was wel vet met firefly. Firefly heeft al een vriendin, dus echt gehosseld heeft ie niet. Hij heeft me wel aangespoord om wat meer meiden aan te spreken.
Ah de troll kwam niet opdagen, surprise surprise.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Flepke kwam uiteindelijk niet, was wel vet met firefly. Firefly heeft al een vriendin, dus echt gehosseld heeft ie niet. Hij heeft me wel aangespoord om wat meer meiden aan te spreken.
Was het dat ook? En wat voor indruk maakte hij? Of zit je nu ook in het complot en ben je omgekocht voor een avond gratis bier om zijn Fokreputatie te redden?quote:
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat Flepke zijn stoere woorden niet kan waarmaken en daarom niet bekend wil wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:39 schreef minibeer het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
Ah de troll kwam niet opdagen, surprise surprise.
GMTAquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat Flepke zijn stoere woorden niet kan waarmaken en daarom niet bekend wil worden![]()
Ik snap het nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was het dat ook? En wat voor indruk maakte hij? Of zit je nu ook in het complot en ben je omgekocht voor een avond gratis bier om zijn Fokreputatie te redden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |