Ik gok trouwens op GHB of anders gewoon XTC.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat heb je nou voor gekke drug geprobeerd![]()
![]()
?
Ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik moet heloef gelijk geven in deze discussie
Jij gebruikt de sarcastische smiley ook in triploquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat heb je nou voor gekke drug geprobeerd![]()
![]()
?
Ja ik zag het.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Krokodildrug is niet zo slim he, zie google...
Dit is het precies. Ik kan mannen ook glad vinden (en nee ben dan natuurlijk niet jaloers) maar dat zijn voor mij mannen die uit de hoogte doen, lopen te patsen, neerkijken op anderen, met geld smijten, zich zelf continu naar voren schuiven als betere, alles wel 'ff' regelen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:56 schreef minibeer het volgende:
Wat vind jij dan glad?
Ik denk dat mannen snel jaloers zijn op mannen die het goed doen bij de vrouwen en ze daarom maar af doen als glad. Dat doe ik zelf overigens ook hoor.
Dat was iets psychologisch, je wordt snel jaloers op mannen die eigenschappen hebben die je zelf niet hebt maar wel wil hebben
Zo'n vriend van me gebruikte ook altijd drugs waarvan ik nog nooit had gehoord. gewoon een hele verzameling letters waarvan je dan nog nooit had gehoordquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gok trouwens op GHB of anders gewoon XTC.
En wij mannen van fok! maar hopen van nietquote:
Je hebt gelijk. Maar daar ging het niet om.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:00 schreef heloef het volgende:
Maar ik weet niet wat er zo moeilijk te begrijpen valt.
Een gladde jongen kan goed praten en heeft het meestal goed voor elkaar.
Maar zeg ik dat iedereen die goed kan praten en het vooral elkaar heeft een gladde jongen is?
Nee.
Ik bewaar mijn piemel toch maar voor Myra.quote:
Dat ik al in discussie was met DeBBquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:00 schreef minibeer het volgende:
En wij mannen van fok! maar hopen van niet
Maar even serieus, waar slaat deze post op?
Niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar daar ging het niet om.
Waarom heb je 'm er gister niet ingestopt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
Ik bewaar mijn piemel toch maar voor Myra.
Mijn beste vriendin was er ook bij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm er gister niet ingestopt?
En ik ben niet meer de enige die zich afvraagt waar de posts op slaan nuquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
En wij mannen van fok! maar hopen van niet
Maar even serieus, waar slaat deze post op?
WTF! WTF heb ik gemist!!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Flepke kwam uiteindelijk niet, was wel vet met firefly. Firefly heeft al een vriendin, dus echt gehosseld heeft ie niet. Hij heeft me wel aangespoord om wat meer meiden aan te spreken.
Ok, maar volgens mij betekent glad eigenlijk alleen maar dat iemand goed is met vrouwen, of er goed uitziet of goed kan praten ofzo. Eigenlijk alleen maar goede eigenschappen dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is het precies. Ik kan mannen ook glad vinden (en nee ben dan natuurlijk niet jaloers) maar dat zijn voor mij mannen die uit de hoogte doen, lopen te patsen, neerkijken op anderen, met geld smijten, zich zelf continu naar voren schuiven als betere, alles wel 'ff' regelen.
Alles ok? Haal even 3x ademquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
WTF! WTF heb ik gemist!!!
nee dit vind ik echt zonde.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik ben niet meer de enige die zich afvraagt waar de posts op slaan nu![]()
![]()
![]()
Tevens triplo gebruik van jouw naar ik me herinner favoriete foksmiley
Oh, ik vind glad geen positief ietsquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef minibeer het volgende:
Ok, maar volgens mij betekent glad eigenlijk alleen maar dat iemand goed is met vrouwen, of er goed uitziet of goed kan praten ofzo. Eigenlijk alleen maar goede eigenschappen dus
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dit vind ik echt zonde voor mezelf. zo leerzaam, zo leerzaam had het kunnen zijn voor me.
mijn helden.
Ik ga graag nog wel een keerquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dit vind ik echt zonde voor mezelf. zo leerzaam, zo leerzaam had het kunnen zijn voor me.
mijn helden.
Ik moet zo lachen nu.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mijn helden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |