Waar haal je vandaan dat iemand een gladde jongen is als hij dingen goed voor elkaar heeft en makkelijk kan pratenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:48 schreef debeterebob het volgende:
Ja tuuk. Algemene indruk kan je wel zeggen, maar meer ook niet nee. Maar wel een gladde jongen dus? En lagen jullie elkaar een beetje en wat heb je zoal gedaan?
Iedereen kan toch netjes matrices vegen? Eitjequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hou op over matrices, reminds me of de 5 tentamens die ik over twee weken hen
vooroordeel, lieve schatquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iedereen kan toch netjes matrices vegen? Eitje
Met smileys wordt alles beterquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Matrix, array,
hmmmmmm klinkt als vervelend stuk studie...
Dat hij een keer niet komt hoeft niet te betekenen dat hij een troll is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind je? Dan is er wel gruwelijk wat mis met mijn mensenkennis, want ik zag hem niet aan voor een trollAan de andere kant snap ik niet dat iemand die zo goed kan versieren etc altijd met versierfilmpjes ed komt. Waarom zou je daar in godsnaam naar kijken/zoeken als je er zelf nooit problemen mee hebt?
Ja lineaire algebra snap ik wel, maar de andere 4 vakken nog nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iedereen kan toch netjes matrices vegen? Eitje
Ik ja, ik HAAT zequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
Is er nog iemand bang voor clowns hier, hoe heet dat ook alweer, dat fobie?
Dat zijn wel eigenschappen die een gladde jongen heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat iemand een gladde jongen is als hij dingen goed voor elkaar heeft en makkelijk kan praten
Dan ben ik namelijk een heel glad meisje
Wat een onzin. Omdat je je zaakjes op orde hebt en gewoon sociaal vaardig bent, ben je een glad typequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
Dat zijn wel eigenschappen die een gladde jongen heeft.
Lineaire algebraquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja lineaire algebra snap ik wel, maar de andere 4 vakken nog niet
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Omdat je je zaakjes op orde hebt en gewoon sociaal vaardig bent, ben je een glad type
Coulrofobiequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil nu weten hoe het heet
Wanneer in je jeugd manifesteerde zich dat vreselijke ongemak?
Ik denk dat ze met haar 4e kinkhoest kreeg en dat er zo'n kutclown aan haar bed rare dansjes stond te doen. En toen ze weer naar huis mocht ging ze dat vieren bij de Mac en toen schrok ze zich daar weer lam bij de ingangquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil nu weten hoe het heet
Wanneer in je jeugd manifesteerde zich dat vreselijke ongemak?
Nee, dat is de boel omdraaien, aapjequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:54 schreef heloef het volgende:
Dat zeg ik niet.
Ik zeg dat zijn eigenschappen die een gladde jongen heeft.
Heb jij ooit een gladde jongen gezien die stottert?
Ik draai niks om.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dat is de boel omdraaien, aapje
Wat vind jij dan glad?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Omdat je je zaakjes op orde hebt en gewoon sociaal vaardig bent, ben je een glad type
Waarom lig ik hierom dubbelquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met haar 4e kinkhoest kreeg en dat er zo'n kutclown aan haar bed rare dansjes stond te doen. En toen ze weer naar huis mocht ging ze dat vieren bij de Mac en toen schrok ze zich daar weer lam bij de ingang
Heul nie, jij mengde je in een discussie tussen DeBB en mij en ging aan de haal met de termquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
Ik draai niks om.
Jij interpreteert mij verkeerd.
Wat heb je nou voor gekke drug geprobeerdquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom lig ik hierom dubbel
Deze smiley is ook al zo raar, waarom zijn alle foksmileys zo vreemd geworden vanavond![]()
![]()
Ik voeg alleen wat toe.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heul nie, jij mengde je in een discussie tussen DeBB en mij en ging aan de haal met de term
Echt he.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat heb je nou voor gekke drug geprobeerd![]()
![]()
?
Ik moet heloef gelijk geven in deze discussiequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heul nie, jij mengde je in een discussie tussen DeBB en mij en ging aan de haal met de term
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |