Ik ben raar geworden vanavond denk ik, en ik leerde hier dat je dan dit moet zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:32 schreef debeterebob het volgende:
Serieus, wat heb je vandaag gedaan Lokasenna?
Alcohol?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben raar geworden vanavond denk ik, en ik leerde hier dat je dan dit moet zeggen
![]()
![]()
Nee je was al raar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben raar geworden vanavond denk ik, en ik leerde hier dat je dan dit moet zeggen
![]()
![]()
Nee hoor, het is mijn pure persoonlijkheidquote:
Ik wacht tot het 2 uur wordtquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:35 schreef minibeer het volgende:
jongens en meisjes. het is al lang bedtijd geweest!
als je over een half uur naar bed gaat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:35 schreef minibeer het volgende:
jongens en meisjes. het is al lang bedtijd geweest!
Wat een onwetendheid!quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, het is mijn pure persoonlijkheid![]()
![]()
![]()
Ik moet mijn tanden nog poetsen denk ik nu ik deze smiley zie tandblinken. Is dat een woord, tandblinken?
ja maar wiskundig gezien. is dat van 2 uur niet een limit?quote:
Volleybal is best cool.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
Het is een verplichte clinic.
We doen het niet voor ons plezier.
Een vork en ik bedoel ermee te zeggen: 'bring it on'quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
Houdt die smiley een vork vast of een neptunusdrietand?
En wat betekent hij precies?
Het is een tijdstip met twee toegekende tijden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar wiskundig gezien. is dat van 2 uur niet een limit?
dat het opzich nooit 2 uur wordt maar lim 2 uur?
Wat breng je waarop aan dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volleybal is best cool.
[..]
Een vork en ik bedoel ermee te zeggen: 'bring it on'
Hangt zowel af van de definitie van limiet die je gebruikt, als van de regel voor de tijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar wiskundig gezien. is dat van 2 uur niet een limit?
dat het opzich nooit 2 uur wordt maar lim 2 uur?
als dat zo is dan wordt het dus binnenkort niet 2 uur, maar wel 'even na 2en'.
een vork om een geweldadig gevecht met een hooivork uit te lokken met " bring it on" ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volleybal is best cool.
[..]
Een vork en ik bedoel ermee te zeggen: 'bring it on'
Niet als het in het zand is.quote:
Dit jongen.quote:
Haha, nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee maar dat wat op fok staat over handelingen dat is nog voor hun relatie.
Zand valt wel zachterquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
Niet als het in het zand is.![]()
En ik vind het ook niet echt een leuke sport.
Als je die regel van tijd hanteert kan je inderdaad niet spreken van een limiet, omdat er dan geen functie is die de tijd bepaalt. Die functie zou dan soms twee waarden moeten opleveren, en dat kan nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een tijdstip met twee toegekende tijden.
De bestekvork klinkt beter, maar hij is voor beide niet op de goede schaal getekend denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een hooivork om een geweldadig gevecht uit te lokken met " bring it on" ?
of een hooivork om een voedselgevecht met een bestekvork uit te lokken met "bring it on"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |