Eens, hij is te groot voor een bestekvork.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De bestekvork klinkt beter, maar hij is voor beide niet op de goede schaal getekend denk ik.
Het is meer zo'n ding dat je bij de barbecue gebruikt maar dan met drie tanden, want dat is mooi.
Uhhu.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is leuk om mee te praten en hij heeft interesse in aparte dingen.
Dit over 3 enzo vindt hij niet te raar, dat weet ik gewoon.
Maar we zijn gewoon vrienden nu, verder helemaal niets, dat willen we allebei niet meer.
Op een kalender weergegeven tijd is in ons systeem geen logisch begrip met een beschrijvende functie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je die regel van tijd hanteert kan je inderdaad niet spreken van een limiet, omdat er dan geen functie is die de tijd bepaalt. Die functie zou dan soms twee waarden moeten opleveren, en dat kan niet
Het meisje waarmee ik voor mijn eerste keer gezoend heb ik dus achteraf ook helemaal op die manier ondervraagd door een vriend van mequote:
Ach dat valt ook wel weer mee. Dat tweede dan, ik 'ken' hem nu langer dan een jaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Strawberry heeft gelijk en die kent MLiG nog veel langer dan mij (van FOK)
En ze is nu wel helemaal klaar met hem, dus reageert ze alleen maar bot.
Is verplicht gesteld door de school.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zand valt wel zachterMaar waarom verplicht?
touchequote:Op zondag 30 oktober 2011 02:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je die regel van tijd hanteert kan je inderdaad niet spreken van een limiet, omdat er dan geen functie is die de tijd bepaalt. Die functie zou dan soms twee waarden moeten opleveren, en dat kan niet
Ik wil gewoon rebels zijn en precies het tegenovergesteld doen van wat zij wil.quote:
Dat is wel de laatste opmerking die ik verwachtte op die postquote:
Nou je houdt er wel leuke meisjes aan over om naar te kijken. Ga je nog actie ondernemen of blijf je gewoon verlegen staren?quote:
ja oke. Op zich verlaag je je niet, maar zeg je waar het op staat. Dat is wel positief.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach dat valt ook wel weer mee. Dat tweede dan, ik 'ken' hem nu langer dan een jaar.
Nu ineens is er geen vonk meer?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik niet dus en hij respecteert dat.
Jij bent gemeen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil gewoon rebels zijn en precies het tegenovergesteld doen van wat zij wil.
Twee aparte mensen in ontkenningsfase.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ja oke. Op zich verlaag je je niet, maar zeg je waar het op staat. Dat is wel positief.
Maar MLiG en Lokasenna zijn 2 aparte mensen
Het is voor mij ook wat onoverzichtelijk gewordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Twee aparte mensen in ontkenningsfase.
Nouja, give it a rest zou ik zeggen. Het is hun leven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Twee aparte mensen in ontkenningsfase.
Ik wil het tweede doen maar heb mezelf verplicht het eerste te doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou je houdt er wel leuke meisjes aan over om naar te kijken. Ga je nog actie ondernemen of blijf je gewoon verlegen staren?
Ok licht ff toe? Want ik ben het spoor bijster. Jij en MLiG hebben iets gehad en nu is hij jouw ex en Newbie je vriend?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, ik niet dus en hij respecteert dat.
Het maakt dingen sowieso te verwarrend zodat gewoon praten over leuke dingen dan te vreemd wordt, dus zelfs als ik nog niet bezet was was er verder niets in die richting uit gekomen denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ineens is er geen vonk meer?
Nee was een ongelukje en ik heb beloofd dat ik het nooit meer doe, want ik ben sinds de dag erna echt helemaal verliefd op Newbie gewordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok licht ff toe? Want ik ben het spoor bijster. Jij en MLiG hebben iets gehad en nu is hij jouw ex en Newbie je vriend?
Waarom zegt niemand dat nou over mij?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
is de leukste en liefste persoon die ik ooit ontmoet heb namelijk![]()
![]()
Ik rakelde niets op hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, give it a rest zou ik zeggen. Het is hun leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |