Dan slaap ik net.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
Kwart over 8 vroeg vinden? Werkschuw tuig!
Band kan niets anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef MilaNL het volgende:
Waarom telkens zo'n Reggae versie van dit nummer?
Ach hij zit met zijn tijd, jij werkt niet meer zodra het onder de 20 graden raakt, zo hebben we allemaal wat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
shit ik drinkquote:
Ohw, heb ik hem voor je neus weggekaaptquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
He, ik kreeg een foutmelding dat er al een topic bestond?
Ik werk immerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach hij zit met zijn tijd, jij werkt niet meer zodra het onder de 20 graden raakt, zo hebben we allemaal wat.
Ik begin om 6 uur. 8.15 is voor mij een feestjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
En mijn TT ws zo tof! Maar goed, bier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, heb ik hem voor je neus weggekaapt?
Nou de klaagtopics zijn niet bij te houdenquote:
Verander hem maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En mijn TT ws zo tof! Maar goed, bier.
jewelquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
Marco, die negert gaat al je vrouwen inpalmen.
Allemaal zwanger.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
Ik heb hier geen rechten. geen idee waarom, maar daarom ook geen prijsvragen met talentgamesquote:
Deze komt nog het dichtst in de buurt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nog aantrekkelijke kerels vanavond of is het zoals elke week weer niks nada nakkes noppes?
dus dit, ik wacht ook op wat lekkersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nog aantrekkelijke kerels vanavond of is het zoals elke week weer niks nada nakkes noppes?
Ohwquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier geen rechten. geen idee waarom, maar daarom ook geen prijsvragen met talentgames
Die blonde is wel een mooie ja.quote:
Feestkapselquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:48 schreef DjinN het volgende:
Wtf ?? Een neger die voor Nick en Feestkapsel gaat ?
Nobody cares, dude. We zijn hier voor de livechat om het commentaar van Wendy nog dragelijk te makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw. Stuur ff een DM met wat je wilde doen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:49 schreef lezzer het volgende:
Waarom zijn N&S zo populair bij de kandidaten?
-ja, ik heb het niet goed gevolgd allemaal-
Once they taste black, they never wanna go backquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
Martin Luther King is dood.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Kijk The American Dream en je weet waarom
bazen nrquote:
dit is wel vrij ernstig jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Damn Turks en Tukkers gecombineerd, kan de uitspraak nog lelijker worden?
Nu al dramakind, typerendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oh zo'n Turkse schreeuwlelijk. Ben benieuwd.
mwaquote:
Wel bij de imaginaire variant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Aspirine helpt echt niet bij migraine, meisje.
buwehehehquote:
Een stuk of 16 wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Aspirine helpt echt niet bij migraine, meisje.
Zoals het hele team van Marco?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Doodgewone zangeres die ws doorgaat vanwege een uithaal.
Ja ik kan geen migraine meer horen ik had een collega die is geboren met migraine geloof ik en die kreeg het al als ze moest poepen...quote:
Ik wel hoor. Maar heb het dan ook elke dag, dus ik moet wel. Twee asperientjes gaan niet helpen nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:52 schreef Pheno het volgende:
Migraine en dan twee asperientjes? Als je echt migraine hebt sta je niet meer op meid. Laat staan in die lichten staan
Dan heb je geen hoofdpijn meer neequote:
turks/twents in 1quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:53 schreef snellejelle het volgende:
Je hoort 't Twents er nog doorheen
Je kunt het ook bij mij kwijt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wie slikt er überhaupt nog aspirine. Dat is toch uit de tijd meid.
Erg vervelend inderdaad, collega van me had er ook echt last van. DIe kon dan ook echt niet naar huis als ie het op de werkdag zelf kreeg. Dan maar naar huis rijden, want onder d emedicijnen is niet zo handigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:53 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Maar heb het dan ook elke dag, dus ik moet wel. Twee asperientjes gaan niet helpen nee.
jups, die schieten met hagel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
weer nick en simon, die drukken voor iedereen
"Zijn knop kwam niet omhoog"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Marco denkt: shit ik had ook willen drukken maar ik verzin wel iets waarom ik niet drukte.
Paulquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
weer nick en simon, die drukken voor iedereen
De "open deur" is strong in this one!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef snellejelle het volgende:
"je bent iemand in ons team de we nog niet hebben"
Mensen met hart en vaatziektenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wie slikt er überhaupt nog aspirine. Dat is toch uit de tijd meid.
toeterende turkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef DjinN het volgende:
Nu krijgen we dus een Turks Feestkapsel in Twent'n ?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
toeterende turken
tuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuuut
Niemand opgenomen zeker.quote:
Marco trekt zijn kelder nog open.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
Wuut? Nu al de wildcards... ik mis nog een paar kandidaten?
britney spears till the world endsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef loezzzje het volgende:
Dat liedje op de achtergrond waar is het ook weer van?
Ja, het staat niet eens meer geregistreerd als pijnstiller.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Die zijn meestal heel oud(erwets).
Maar idd, ik bedoel bij hoofdpijn. Da's toch achterhaald
Migraine kan nogal eens in ernst variërenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:52 schreef Pheno het volgende:
Migraine en dan twee asperientjes? Als je echt migraine hebt sta je niet meer op meid. Laat staan in die lichten staan
Idd. Dolletjes.quote:
Daar luister ik echt nooit naar. Maar ik word er nu al moe van als ik het zo hoor.quote:
Mijn vriend net wel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Bo Jeuken? Hadden we al gelachen om die naam?
Niet voor iedereenquote:
Hoe zou ik dat moeten weten?quote:
Raap me opquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:00 schreef HalloLobbes het volgende:
Krijgen we straks een nieuwe sound door Nick en Simon....D'n Tweantsche/Turks Broodje Krentewegge Döner Sound..... Ali, oe weet dat d'r heel veel vrouw'n bint..
Niet op de mijne.quote:
quote:
Elk uur dezelfde muziek tussen het lachen gieren brullen door? nee dank je.quote:
Neequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Jij denkt dat we allemaal luisteren?
Migrafin bevat geen PCM. Bovendien niet 1ste keus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:58 schreef June. het volgende:
[..]
Migraine kan nogal eens in ernst variërenBovendien is acetylsalicylzuur + paracetamol + metoclopramide eerste keus..
quote:
Kan ook geen Adele meer horenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
Mogen zij wel andere nummers btw?
En Adele, kom op, doe eens een ander nummer. Dit gaan we zeker weer jarenlang bij elke auditie twintig keer horen?
Mooi nummer hoor, maar totaal doodgedraaid.quote:
Rumour has itquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
Mogen zij wel andere nummers btw?
En Adele, kom op, doe eens een ander nummer. Dit gaan we zeker weer jarenlang bij elke auditie twintig keer horen?
Migrafin kotste ik er zo weer uit. Toen zei de huisarts: 'Oh, het werkt niet. Dan heb je spanningshoofdpijn.'quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:02 schreef starla het volgende:
[..]
Migrafin bevat geen PCM. Bovendien niet 1ste keus.
Ik ook niet.quote:
Yep. Maar dit is de Engelse versie die ze nog zingt, hier in NL zingt ze het in het NL. Ik ga er zondag naartoe. Kan niet wachten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Is deze groene heks de heks die in de NL versie zingt? Of is álles bij ons Nederlands gezongen?
I set fire to the rainquote:
ooh wat gaafquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep. Maar dit is de Engelse versie die ze nog zingt, hier in NL zingt ze het in het NL. Ik ga er zondag naartoe. Kan niet wachten!
Dan ga je nu alvast!quote:
Geen idee, maar laat dat alsjeblieft gewoon in het Engelsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Is deze groene heks de heks die in de NL versie zingt? Of is álles bij ons Nederlands gezongen?
Welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep. Maar dit is de Engelse versie die ze nog zingt, hier in NL zingt ze het in het NL. Ik ga er zondag naartoe. Kan niet wachten!
Tovenaar van Ozquote:
Dat vind ik nou echt zo jammer hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk voor de andere kindjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik ga met Sinterklaas naar Wicked.
Leuk voor je manquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ken je het verhaal van The Wizard of Oz? Het gaat over het verhaal dat zich daarvoor afspeelde. Over de Wicked Witch (die Dorothy achterna zit) en Glinda the Good (die Dorothy de ruby slippers gaf waarmee ze 3x moest klikken en 'there's no place like home' moest zeggen om weer terug naar huis te gaan). Die twee heksen zijn in The Wizard of Oz aartsrivalen maar Wicked gaat terug naar hoe het 'vroeger' was, toen bleken ze goede vriendinnen te zijn. Maar zie je hoe uiteindelijk de heksen zijn geworden hoe ze in The Wizard of Oz waren, toen Dorothy in Oz verscheen.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Wicked, die kende ik alleen van de South Park aflevering van van de week
geen pieten er bij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef Aspergermeisje het volgende:
It's over 9000!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
Ik ken de hele top5 van de thuiscoach highscore
Ik heb overigens geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
Ik ken de hele top5 van de thuiscoach highscore
Het zou nogal raar zijn als de hele musical in het Nederlands is en dan de liedjes in het engels.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt zo jammer heDat het toch in het NL gezongen wordt
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van The Wizard of Oz? Het gaat over het verhaal dat zich daarvoor afspeelde. Over de Wicked Witch (die Dorothy achterna zit) en Glinda the Good (die Dorothy de ruby slippers gaf waarmee ze 3x moest klikken en 'there's no place like home' moest zeggen om weer terug naar huis te gaan). Die twee heksen zijn in The Wizard of Oz aartsrivalen maar Wicked gaat terug naar hoe het 'vroeger' was, toen bleken ze goede vriendinnen te zijn. Maar zie je hoe uiteindelijk de heksen zijn geworden hoe ze in The Wizard of Oz waren, toen Dorothy in Oz verscheen.
Beetje vaag maar neem maar van mij aan: aanrader.
http://www.thevoiceofholland.com/tvoh-specials/thuiscoach/quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb overigens geen idee waar je het over hebt
Ah, dan heeft m'n uitleg weinig nut.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:10 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarje het over hebtMaar ik ken het verhaal van The Wizard of Oz ook niet goed
dit waarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef MilaNL het volgende:
Waarom telkens zo'n Reggae versie van dit nummer?
Het nadeel vind ik dat musicals zo duur zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, dan heeft m'n uitleg weinig nut.Maar, als je het verhaal van Wizard of Oz een beetje kent, is Wicked al superleuk. Ach, eigenlijk al als je het niet kent. Het is gewoon tof. Punt.
Anders kunnen die DJ's minder lang lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |