Ik hoop meequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef Orea het volgende:
Klums, ik hoop erg stiekem dat je een 'spontane' zwangerschap is gegund! Niet deze ronde dan (kan me heel goed voorstellen dat sexen met zoveel last geen doen is...) maar dan maar de volgende.. Dat Roan en Senna dat 'cadeautje' achterlaten hoop ik heel erg voor je.. gewoon een spontane eisprong 1 of 2 keer en dan gewoon raak
![]()
Niet je schamen! Mijn zus heeft het na de 3de miskraam ook niet meer gedaan. Zo confronterend als je moet opbellen om te zeggen dat het niet meer kan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:31 schreef Incantrix het volgende:
Overigens voel ik me elke keer dat ik hier post toch een beetje beschaamd, ondanks dat ik weet hoe belqngrijk het is voor mensen zoalseen aantal lieverds hier heb ik het deze keer niet voor elkaar gekregen mezelf over mijn drempel heen te zetten en coor moeders voor moeders te gaan plassenSorry meiden
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:12 schreef bodpa09 het volgende:
Dat plassen voor Moeders voor Moeders doe ik dan voor ons samen Trix, goed?
En een dikke zoen voor iedereen hier. Ik zou zo graag willen dat het allemaal wat makkelijker ging bij jullie.![]()
Ik begrijp je maar al te goed hoor, ik heb met Willem ook niet geplast... De miskraamzwangerschappen daarvoor wel overigens... Ik kon het bij Willem alleen niet opbrengen, die enorme spanning bij het plassen steeds en dan ook nog op dat kannetje zitten... Nu heb ik overigens wel weer de volledige periode meegedaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:06 schreef Incantrix het volgende:
Thnx, Kahlie, wel fijn dat ik niet alleen sta in dat ik het nu te emotioneel belastend vind. Vind het zo stom van mezelf, maar het is zo'n ding geworden, ik kan mezelf ook nog niet helemaal als 'zwangere' zien en dan zou dat plasje opvangen telkens toch een soort van toegeven voor ik het durf zijn, ofzo. Naja, thnx
SPOILER: Offtopic voor FlugeltjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
SPOILER: Voor OpheliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Misschien even goed lezen. Ik heb het hier over een gevoel en zeg niet dat het zo is. Ti's de manier waarop, ik vind een uitnodiging via dm op twitter niet kunnen. Of je nou wel of geen taart wel of geen cadeautjes doet intresseert me dan eigenlijk weinig, ik heb ook nergens gezegd dat je een groot feest moet geven, maar voor mijn GEVOEL getuigd het van weinig respect naar je kind als je op die manier anderen uitnodigd voor de verjaardag van je kind.. Daarbij was de verjaardag nu een van de dingen die nu gebeurde er zijn wel meer dingen die gebeuren waardoor ik bij sommige mensen echt het GEVOEL heb dat ze hun kinderen als "vanzelfsprekend" zien. Maar laat maar rusten ik merk dat ik niet goed in mijn vel zit voordat ik tegen heilige huisje ga aanschoppen..quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:54 schreef Kolonia het volgende:
Sorry hoor.
Maar omdat mensen in de opvoeding van hun kinderen andere keuzes maken dan jij zou doen, wil dat nog niet zeggen dat ze hun kinderen als vanzelfsprekend zien.
Mocht het ons ooit lukken om zwanger te worden en een kindje te krijgen, zie ik ons ook geen grote feesten geven.
Dankbaarheid uit je niet alleen door taart en cadeautjes zeg maar.
Lieverd, je kwetst niemand hier... Ik denk dat je het zelf vele malen moeilijker hebt momenteel...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
* droomvrouwtje zit even een flink potje te janken
Ik vind het ook moeilijk om uit te leggen wat me stoort, het zijn van die kleine dingen die bij elkaar opgestapeld zorgen dat er bij mij een bommetje ontploft en ik dus nu val over de manier van uitnodigen.
@leonieke, als ik geen kaartjes zou doen, zou dat ook de manier zijn en als ik je niet zie dan bel ik je even dan weet ik ook zeker dat de vraag is aangekomen..
ik wilde echt niemand kwetsen hoor.
Zullen we een dagje ruilen, ik bast om alles in tranen uitquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik merk echt dat ik een kort lontje heb. Ik kan echt weinig hebben op dit moment
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Zeg DV'ke je weet dat je zoiets ook bij ons zou kunnen overkomen he?![]()
Overigens begrijp ik je gevoelens heel goed, soms kan iets helemaal verkeerd overkomen, maar ik denk niet dat het te maken heeft met vanzelfsprekendheid. Eerder een andere manier van omgaan met dingen...SPOILER: Voor OpheliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:23 schreef flugeltje het volgende:
Lieverd, je kwetst niemand hier... Ik denk dat je het zelf vele malen moeilijker hebt momenteel...
DVquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
* droomvrouwtje zit even een flink potje te janken
Ik vind het ook moeilijk om uit te leggen wat me stoort, het zijn van die kleine dingen die bij elkaar opgestapeld zorgen dat er bij mij een bommetje ontploft en ik dus nu val over de manier van uitnodigen.
ik wilde echt niemand kwetsen hoor.
Jij doet toch IUI? Daar is geen max. aan de vergoeding gesteld hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:33 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Maar even met mijn verzekeraar bellen dat ze deze poging niet mee mogen tellen.
IUI inderaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dus dan heb je volgens hen nu een enorm lange cyclus oid?
[..]
Jij doet toch IUI? Daar is geen max. aan de vergoeding gesteld hoor.
Als je in NL woont en verzekerd bent mag je daar net zo lang mee doorgaan als nodig is (is hoofdverzekering en bij elke maatschappij gelijk). IVF en aanverwante behandelingen zij wel gemaximeerd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef Cathmar het volgende:
[..]
IUI inderaad.
Ik dacht maar 4 pogingen. Ik zal het eens navragen.
En inderdaad gewoon een hele lange cyclus. Heel irritant na al die hormonen die ik gespoten heb. Maar goed, op naar de volgende poging.
Fijn om te weten! Dank je Ophelia!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je in NL woont en verzekerd bent mag je daar net zo lang mee doorgaan als nodig is (is hoofdverzekering en bij elke maatschappij gelijk). IVF en aanverwante behandelingen zij wel gemaximeerd.
Moet je nu afwachten of gaan ze je menstruatie opwekken?
Dit dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieverd, je kwetst niemand hier... Ik denk dat je het zelf vele malen moeilijker hebt momenteel...
Ik wou dat ik even in Nederland kon wonenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je in NL woont en verzekerd bent mag je daar net zo lang mee doorgaan als nodig is (is hoofdverzekering en bij elke maatschappij gelijk). IVF en aanverwante behandelingen zij wel gemaximeerd.
Moet je nu afwachten of gaan ze je menstruatie opwekken?
In Nederland werken is genoeg, dan moet je op basis van Europese verdragen in NL verzekerd worden en premie betalen. (maar ik begrijp dat dat makkelijker gezegd dan gedaan isquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wou dat ik even in Nederland kon wonen
Momenteel nog steeds einde verhaal (maar ik probeer, misschien tegen beter weten in, moed te houden).quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In Nederland werken is genoeg, dan moet je op basis van Europese verdragen in NL verzekerd worden en premie betalen. (maar ik begrijp dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is)
Hoe staat het er bij jullie ook alweer voor?
Ik vond het net terug, dat is waar ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Momenteel nog steeds einde verhaal (maar ik probeer, misschien tegen beter weten in, moed te houden).
De IUI's zijn op, dus moeten we over naar IVF.
Ik kon vanmiddag teruggebeld worden door de huisarts, maar ik werk in een callcenter waar nauwelijks bereik is dus dat was al een kansloze actie... morgen maar even proberen om in mn pauze terug te bellen (lekker zonder privacyquote:
Daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
(en volgens mij begrijpt iedereen hier wat je bedoelt, al zijn we het niet helemaal eens over de directe aanleiding)
In niemandsland weer.quote:
Ik werk nagenoeg fulltime, maar heb gisteren de assistente gesproken en een afspraak gemaakt voor maandagochtend. We'll seequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef Kolonia het volgende:
Werk je fulltime LB?
Anders zou ik lekker even wachten tot je wel privacy hebt.
Ik hoop dat de ha jullie toch doorverwijst.![]()
Niemandsland is stomquote:In niemandsland weer.
Op kerstavond begint het prikken.
Fijn dat ze dan op vrijdag niet bellen, dan ben je weer een heel weekend verder. Als alles loopt is dat geen drama maar ze bellen toch niet voor niets lijkt me.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef droomvrouwtje het volgende:
Nou gaat goed, had vandaag een telefonisch consult opstaan met de gyn. Hij zou bellen rond 12u maar ti's ondertussen 10 voor 6 die gaat dus echt niet meer bellen. Nou is het gelukkig niet heel belangrijk hij wil weten hoe ik reageer op de Lucrin. Maandag maar zelf even bellen
Dat verklaart wel waarom hij niet beldequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oke blonde actie van mij en van de verpleegkundige die de afspraak maaktezo wel in mijn agenda als in de van manlief staat 4 nov kijk ik net op de afspraken kaart staat daar 11 nov op. Gaat goed, ik heb 2x gevraagd aan die verpleegkundige 4 nov ja 4 nov en hij belt tussen 12:15 en 13:00 en heeft ze er blijkbaar toch de 11e van gemaakt.
Haal diequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:03 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ja dat, ik ben zelfs omgereden vanuit het werk naar huis zodat ik een route had waar ik kon stoppen als de telefoon zou gaan
Ik had bij de laatste follikelmeting voor de punctie zes blaasjes die groot genoeg waren (15-23mm) en 2 die kleiner waren dan 10.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat ik me ineens afvraag: groeien de eiblaasjes nog door na het spuiten van de pregnyl? Gisteren bij de echo was de score 13,5, 15 en 17,5 en gisteravond laat de pregnyl. Ik vraag me af of die van 15 nog een groeispurtje zou maken, twee kansen is meer dan een enzo...
*YAY* Super !!!!! Toch geen operatie dan, maar juist heerlijk broeden. Zo hoort het!quote:Op woensdag 9 november 2011 08:35 schreef Orea het volgende:
Ja hoi!![]()
3 weken en 4 dagen, precies zo ver als ik bij muppet ook zo testte! Muppet wordt grote zus![]()
fan-tas-tisch!!quote:Op woensdag 9 november 2011 08:35 schreef Orea het volgende:
Ja hoi!![]()
3 weken en 4 dagen, precies zo ver als ik bij muppet ook zo testte! Muppet wordt grote zus![]()
[ afbeelding ]
Jaa, de hormonen doen hun werk alquote:Op woensdag 9 november 2011 09:32 schreef Orea het volgende:
Ik zie de update en ik zit mega te brullen nu
Leiaquote:Op woensdag 9 november 2011 10:10 schreef Orea het volgende:
Het was echt heel erg vanmorgen..ik heb heel veel chinese testen gekocht(cheap cheap) en ik was met M aan het bellen (na zoveel jaar is het helaas niet meer 'romantisch' samen testen enzo
) en ik kijk.. heeft muppet een Chinese test uit de verpakking gekregen en was met het pipetje precies de dingen aan het doen die je moet doen als je er urine indruppeld
!!
en ze had niet gezien dat ik teste, dus ze zijn fool-proof als zelfs een 15 maander weet hoe ze de test moet doen
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:10 schreef Orea het volgende:
Het was echt heel erg vanmorgen..ik heb heel veel chinese testen gekocht(cheap cheap) en ik was met M aan het bellen (na zoveel jaar is het helaas niet meer 'romantisch' samen testen enzo
) en ik kijk.. heeft muppet een Chinese test uit de verpakking gekregen en was met het pipetje precies de dingen aan het doen die je moet doen als je er urine indruppeld
!!
en ze had niet gezien dat ik teste, dus ze zijn fool-proof als zelfs een 15 maander weet hoe ze de test moet doen
Dat was zomaar een goed plan geweest... nou ja, ik zie dit maar weer als een teken van boven.. 't is vandaag de verjaardag van haar pa, mijn opa dus... alles hangt weer aan bijzondere data aan elkaarquote:Op woensdag 9 november 2011 10:43 schreef k_i_m het volgende:
Jaaaaaa! Gefeliciteerd!!!!. ik wilde je nog uitnodigen om ons vol te laten lopen over twee weken
.
En ? Wat was de uitslag van Leias test? Zijn jullie nu samen zwangerquote:Op woensdag 9 november 2011 10:10 schreef Orea het volgende:
!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil een lief modje mij uit de OP halen?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het verdriet blijft, maar ik merk dat het leven op meer manieren mooi kan zijn. Hopelijk gaat dat ook voor jou gelden. Dikke!
Ik durf eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 november 2011 10:16 schreef klumsy het volgende:
Cathmar, heb je het ziekenhuis nog gebeld?
Gewoon even bellen johquote:Op donderdag 10 november 2011 10:18 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niet![]()
Struisvogel taktiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat is wel globaal besproken bij de intake in het ziekenhuis trouwens.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Niet? Oh, ik moest invullen hoe oud mn moeder was toen ik geboren werd, bij hoeveel weken zwangerschap ze bevallen is, hoe zwaar ik was, of er bijzonderheden waren.... en ook hoe oud mn moeder was toen ze stopte met menstrueren, echt heel uitgebreid allemaal.
Dat gevoel ja, zo kut is dat. Sterkte morgen meid, ik heb daar ook regelmatig veel moeite mee gehad. Een lief vriendinnetje van me heeft er twee gekregen sinds wij bezig zijn (pas bevallen van nr. 2). Ik kan het over het algemeen redelijk loslaten maar het voelt zo oneerlijk somsquote:En ja, witte testen zijn kut.... maar vooral het gevoel dat ze je geven.
Ik kan nu al janken bij het vooruitzicht dat ik morgen ga eten bij de hoogzwangere vriendin waar ik samen mee gestart ben
Fijnquote:Op donderdag 10 november 2011 17:12 schreef klumsy het volgende:
Leuk zo een afspraak aan het eind van de dag....
Ik zit nog te wachten er zijn er nu nog 2 voor me.
Leuk anderhalf uur uitloop!
Waaromquote:Op donderdag 10 november 2011 17:52 schreef Melopes het volgende:
Lees al een tijdje mee en wil graag meeposten
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:12 schreef klumsy het volgende:
Leuk zo een afspraak aan het eind van de dag....
Ik zit nog te wachten er zijn er nu nog 2 voor me.
Leuk anderhalf uur uitloop!
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oh balen klumsy altijd rete irritant als het zo uitloopt, snap soms ook niet dat het ziekenhuis dat niet zodra je meldt even meld van joh we lopen uit![]()
Melopes welkom
Dank je !quote:
Spannend! Je snapt wel dat we je zo snel mogelijk weer willen zien vertrekken hèquote:Op donderdag 10 november 2011 18:18 schreef Melopes het volgende:
[..]
[..]
Gisteren fm gehad en zaterdag de eerste punctie !
Zo spannend !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
Kennen jullie overigens IVM? Zat er vanmiddag iets over voorbij komen op Twitter. Is IVF zonder hormonen: http://www.freya.nl/web_medisch/ivm.phpDat is zo'n beetje wat er in de studie waar wij aan mee doen onderzocht wordt, IVF in de eigen cyclus. Alleen zitten wij in de IUI-controlegroep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer ga je testen?quote:Op zondag 13 november 2011 09:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Beursgeprikte tepels hier, geen idee of ze gewoon gevoeliger zijn dan normaal of blauw en daarom pijnlijkVolgende week zal vanzelf duidelijkheid brengen....
Blijft een geniaal stukje kansberekeningquote:Op zondag 13 november 2011 10:16 schreef Orea het volgende:
Maar het kan! Elke terugplaatsing of inseminatie heb je weer gewoon alle kansen.. zoals ik al zei: 50% kans! Het lukt wel, of het lukt niet...
Een dikke kus van een new be !quote:
Wat lief dat je het vraagt !quote:
Lief van je Orea.quote:Op zondag 13 november 2011 08:35 schreef Orea het volgende:
Zeg lieve andere dames, ik pomp even flink wat jompels en positiviteit hier het topic in!!
(is Jompelmeisje nog ergens in de buurt? Die doet het ook altijd goed!!)
Hou vol hoor, hoe moeilijk soms ook!! Helaas weet je niet altijd of je moeite wordt beloond... je mag de moed even opgeven maar de hoop nóóit verliezen!!!
In de afgelopen jaren zijn hier ook fantastische 'wondertjes' (hence het 2e streepjes topic) voorbij gekomen... daar waar het niet meer werd verwacht, na jaren, kwam toch nog dat zo gewenste kindje! Helaas hebben we ook afscheid moeten nemen van meerdere dames voor wie de droom voorbij is, het niet is gelukt en die ervoor kiezen om toch samen door te gaan...
Zo'n topic van geluk en verdriet is dit... Zo tegenstrijdig!
Meiden, houdt hoop! November en December zijn zulke lastige maanden als je kampt met ongewenste kinderloosheid.. Ik denk aan jullie en leef met jullie mee...
quote:Op maandag 14 november 2011 14:19 schreef klumsy het volgende:
12 eitjes, mooie score!
Wanneer krijg je de terugplaatsing?
Hopelijk schuif je snel door naar het andere topic
quote:Op maandag 14 november 2011 14:25 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Lief van je Orea.
En fijn dat het goed ging Melopes! Spannende dagen voor je. Wanneer moet je terug?
Dank, dank, dankquote:Op maandag 14 november 2011 14:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
Orea![]()
lief van je
melopes 12 eitjes dat is een mooie score, wanneer heb je de TP??
Even een dikke knuffel voor alle meiden die hier posten of gepost hebben
Beste dananana,quote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef dananana het volgende:
Ik vroeg me af of jullie mss nog tips hebben voor het eerste bezoek.. uitgebreide vragenlijst is ingevuld.. een aantal maanden temperatuur overzichten van FF liggen klaar om uit te printen en verder zou ik het niet weten. Moet ik echt iets vragen de eerste keer, wat kan ik verwachten?
Ik weet nog niet of ik actief mee ga posten hier want het is zo heftig om te lezen wat iedereen mee maakt.. ik wil mezelf nog even voorhouden dat ik slechts op bezoek ben..
Mmm, weet het niet zo goed op papier te krijgen. Vorige week stuiterde ik echt alle kanten op, nu gaat het wel. Af en toe menstruatieachtigekrampen, die heb ik normaal nooit. Maar goed, mijn baarmoederslijmvlies is natuurlijk ook bijna twee keer zo dik als normaal geworden dus als het niet gelukt is, is er ook meer om op te ruimen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:38 schreef klumsy het volgende:
Ophelia hou je het nog een beetje uit die wachtdagen? ben druk aan het duimen voor je!
Mijn zus heeft telkens dezelfde vaste arts gezien en daarnaast kreeg ze weleens co-assistenten e.d. als er een echo gepland werd of een ander onderzoek. Toen ze doorgestuurd werd naar de IVF-arts, kreeg ze daar een vaste arts. Nu in Belgie heeft ze ook weer een vaste arts al is het niet duidelijk of die nu wel of niet het IVF-traject gaat doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:45 schreef Cathmar het volgende:
Ik lees hier over een goed gevoel bij een gyn, en dat zou zeker fijn zijn. Maar ik heb bij de ferti poli volgens mij niet één keer achter elkaar dezelfde arts gezien. (Amphia Breda).
Is dat bij andere ziekenhuizen anders geregeld?
Goh, dat lijkt me echt stukken fijner en relaxter. Gewoon 1 gezicht. Niet lopende band werk waarbij de artsen meer in het dossier zitten te kijken dan naar mij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef kahlie het volgende:
[..]
Mijn zus heeft telkens dezelfde vaste arts gezien en daarnaast kreeg ze weleens co-assistenten e.d. als er een echo gepland werd of een ander onderzoek. Toen ze doorgestuurd werd naar de IVF-arts, kreeg ze daar een vaste arts. Nu in Belgie heeft ze ook weer een vaste arts al is het niet duidelijk of die nu wel of niet het IVF-traject gaat doen.
Kijk eens naar fertility friend. Vind ik prima werken. Echt wel handig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, ik had ook nog een vraag;
Gebruiken jullie ook een app om je cyclus bij te houden en zoja, welke?
Ah, oké. Daar doe ik bewust niet aan, ik heb het nodig om ook afstand van het hele gebeuren te kunnen nemen. BIj dagelijks temperaturen kan ik dat niet. Bovendien zie ik de toegevoegde waarde niet echt.quote:
Dankjewel lief DVquote:Op woensdag 23 november 2011 13:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
Biancaschiet niet op zo.. Ik hoop dat je voor de kerst nog een mooi wondertje krijgt.. Het kan nog net allemaal
dana, fijn dat je redelijk snel terug kunt komen, en hopelijk verder kunt. Over vier weken krijgen jullie de uitslagen. En dan? Is daar al over gesproken?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:40 schreef dananana het volgende:
Wij hebben ons eerste bezoek gehad in het ziekenhuis. Eerst een coassistent met het doornemen van de vragenlijsten en daarna een kort gesprekje met de co en gyn. Als eerste een bloedtest voor mij ivm rode hond, chlamidia en bepalen bloedtype.. en voor manlief 2x een potje inleveren.. Omdat ik al 4 cyclussen had bijgehouden kan de volgende afspraak al over 4 weken weer.. klinkt lang.. is het op zich ook, maar ik heb wel de indruk dat als we eenmaal gaan starten dat het dan ook heel snel gaat.. heel spannend! Eind december gaan we verder!
Dat zou kunnen.. ik heb nog geen behandelingen dus wat mij betreft prima.. maar ik kan me goed voorstellen dat als je in de behandelingen zit dat het heel vervelend is een maand te moeten missen..quote:De kerstsluiting heeft hier alleen betrekking op de behandelingen, niet op de onderzoeken. Dat zal bij jou ook wel zo zijn denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Ik mis er twee kwam ik vandaag achter, en nog één vooraf (nu) vanwege de hcg-score vorige week. Is gisteren weer geprikt trouwens, nu negatief dus inderdaad geen bbmz.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:17 schreef dananana het volgende:
Ze zei dat rode hond vroeg in een zwangerschap gevaarlijk is.. dus ze willen me niet 'zwanger maken' met een risico.. Een vriendin van me was bij dat zelfde ziekenhuis en heeft dit onderzoek niet gehad.. misschien iets nieuws
[..]
Dat zou kunnen.. ik heb nog geen behandelingen dus wat mij betreft prima.. maar ik kan me goed voorstellen dat als je in de behandelingen zit dat het heel vervelend is een maand te moeten missen..
Owhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 21 november 2011 16:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Thnx allemaal![]()
Ik ga of woensdagmiddag of donderdagochtend prikken maar ik verwacht geen onaangename verrassingen. Pijnlijke borsten zijn sinds vorige week maandag langzaam verdwenen en nu nergens meer last van.
LB, wat fijn dat je eindelijk een datum hebt!
Melopes, hoe gaat het bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |