Blijft een geniaal stukje kansberekeningquote:Op zondag 13 november 2011 10:16 schreef Orea het volgende:
Maar het kan! Elke terugplaatsing of inseminatie heb je weer gewoon alle kansen.. zoals ik al zei: 50% kans! Het lukt wel, of het lukt niet...
Een dikke kus van een new be !quote:
Wat lief dat je het vraagt !quote:
Lief van je Orea.quote:Op zondag 13 november 2011 08:35 schreef Orea het volgende:
Zeg lieve andere dames, ik pomp even flink wat jompels en positiviteit hier het topic in!!
(is Jompelmeisje nog ergens in de buurt? Die doet het ook altijd goed!!)
Hou vol hoor, hoe moeilijk soms ook!! Helaas weet je niet altijd of je moeite wordt beloond... je mag de moed even opgeven maar de hoop nóóit verliezen!!!
In de afgelopen jaren zijn hier ook fantastische 'wondertjes' (hence het 2e streepjes topic) voorbij gekomen... daar waar het niet meer werd verwacht, na jaren, kwam toch nog dat zo gewenste kindje! Helaas hebben we ook afscheid moeten nemen van meerdere dames voor wie de droom voorbij is, het niet is gelukt en die ervoor kiezen om toch samen door te gaan...
Zo'n topic van geluk en verdriet is dit... Zo tegenstrijdig!
Meiden, houdt hoop! November en December zijn zulke lastige maanden als je kampt met ongewenste kinderloosheid.. Ik denk aan jullie en leef met jullie mee...
quote:Op maandag 14 november 2011 14:19 schreef klumsy het volgende:
12 eitjes, mooie score!
Wanneer krijg je de terugplaatsing?
Hopelijk schuif je snel door naar het andere topic
quote:Op maandag 14 november 2011 14:25 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Lief van je Orea.
En fijn dat het goed ging Melopes! Spannende dagen voor je. Wanneer moet je terug?
Dank, dank, dankquote:Op maandag 14 november 2011 14:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
Orea![]()
lief van je
melopes 12 eitjes dat is een mooie score, wanneer heb je de TP??
Even een dikke knuffel voor alle meiden die hier posten of gepost hebben
Beste dananana,quote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef dananana het volgende:
Ik vroeg me af of jullie mss nog tips hebben voor het eerste bezoek.. uitgebreide vragenlijst is ingevuld.. een aantal maanden temperatuur overzichten van FF liggen klaar om uit te printen en verder zou ik het niet weten. Moet ik echt iets vragen de eerste keer, wat kan ik verwachten?
Ik weet nog niet of ik actief mee ga posten hier want het is zo heftig om te lezen wat iedereen mee maakt.. ik wil mezelf nog even voorhouden dat ik slechts op bezoek ben..
Mmm, weet het niet zo goed op papier te krijgen. Vorige week stuiterde ik echt alle kanten op, nu gaat het wel. Af en toe menstruatieachtigekrampen, die heb ik normaal nooit. Maar goed, mijn baarmoederslijmvlies is natuurlijk ook bijna twee keer zo dik als normaal geworden dus als het niet gelukt is, is er ook meer om op te ruimen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:38 schreef klumsy het volgende:
Ophelia hou je het nog een beetje uit die wachtdagen? ben druk aan het duimen voor je!
Mijn zus heeft telkens dezelfde vaste arts gezien en daarnaast kreeg ze weleens co-assistenten e.d. als er een echo gepland werd of een ander onderzoek. Toen ze doorgestuurd werd naar de IVF-arts, kreeg ze daar een vaste arts. Nu in Belgie heeft ze ook weer een vaste arts al is het niet duidelijk of die nu wel of niet het IVF-traject gaat doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:45 schreef Cathmar het volgende:
Ik lees hier over een goed gevoel bij een gyn, en dat zou zeker fijn zijn. Maar ik heb bij de ferti poli volgens mij niet één keer achter elkaar dezelfde arts gezien. (Amphia Breda).
Is dat bij andere ziekenhuizen anders geregeld?
Goh, dat lijkt me echt stukken fijner en relaxter. Gewoon 1 gezicht. Niet lopende band werk waarbij de artsen meer in het dossier zitten te kijken dan naar mij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef kahlie het volgende:
[..]
Mijn zus heeft telkens dezelfde vaste arts gezien en daarnaast kreeg ze weleens co-assistenten e.d. als er een echo gepland werd of een ander onderzoek. Toen ze doorgestuurd werd naar de IVF-arts, kreeg ze daar een vaste arts. Nu in Belgie heeft ze ook weer een vaste arts al is het niet duidelijk of die nu wel of niet het IVF-traject gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |