abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104215007
Klums, fijn dat het goed lijkt te zijn maar inderdaad wel balen dat je tot januari moet wachten. En inderdaad, wat naar dat jullie nog geen foto's hebben doordat de fotograaf in de ziektewet zit. Het is al zo beladen. :*

Kolonia :*
pi_104215170
Spuit elf, maar: Gefeliciteerd Orea! :*

En een dikke kus voor de meiden die het zo moeilijk hebben. Ik kan me dat gevoel van (wan)hoop nog zo levendig voor de geest halen. Hoe moeilijk en pijnlijk die onzekerheid is... :*

Wat een vragen allemaal joh LB, dat hebben wij ook nooit hoeven invullen :o Goeie tips van de dames boven me :*

Wat ontzettend balen zeg Cathmar -O- :*

Welkom melopes. Succes met de eerste IVF :)

Poeh, januari pas klumsy... wat droomvrouwtje zegt, dat moet toch sneller kunnen? :? Nou ja, ziekenhuizen he... :X

Ik vrees dat ik vast nog wat mensen vergeten ben, excuses :@
pi_104215294
Kennen jullie overigens IVM? Zat er vanmiddag iets over voorbij komen op Twitter. Is IVF zonder hormonen: http://www.freya.nl/web_medisch/ivm.php

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104217004
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
Kennen jullie overigens IVM? Zat er vanmiddag iets over voorbij komen op Twitter. Is IVF zonder hormonen: http://www.freya.nl/web_medisch/ivm.php

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zo'n beetje wat er in de studie waar wij aan mee doen onderzocht wordt, IVF in de eigen cyclus. Alleen zitten wij in de IUI-controlegroep.
pi_104234712
Tja weet niet of het echt sneller zou moeten kunnen, over 4 weken kan ik pas bloed prikken
en niet eerder ivm zwangerschapshormonen. en dan zit je 1-2 weken later als ze de uitslag hebben, dus rond de feestdagen. Snap wel dat ze dan zelf ook een paar dagen vrij is en de uitslag pas de 1e of 2e week januari kan doen. Dan een doorverwijzing naar de fert.arts dus tegen de tijd dat we weer met hormonen gaan beginnen is het februari denk ik.

Maar goed, dan kan ik dus wel lekker een wijntje drinken met de feestdagen :)

Maar ik ga gewoon "even" zwanger worden voor die tijd zodat die hele medische molen niet nodig is 8-)
Ik zou niet de eerste zijn waarbij de cyclus na de zwangerschap wat frequenter is als je PCO hebt.
alleen zo jammer dat ovulatietesten niet werken, anders had ik die wel gaan gebruiken...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_104279150
Ik weet dat ik al heel lang niet meer mee heb geschreven hier, velen zullen mij niet eens meer kennen. Maar voor mijn gevoel hoort dit berichtje toch nog hier.

Mijn vriend en ik hebben een nieuwe IVF-poging (of eigenlijk ICSI deze keer) achter de rug, nu in België. Er zijn allerlei nieuwe dingen geprobeerd; de behandeling heeft weer een zware wissel op ons getrokken en opnieuw geen zwangerschap opgeleverd, helaas.

Hoogstwaarschijnlijk is dit de laatste poging geweest die we ondernemen. We vinden dat het ons te veel kost om nog door te gaan. Niet financieel, gelukkig verkeren we in de luxe positie dat we het ons kunnen veroorloven, maar mentaal en emotioneel.
We gaan ons richten op een leven samen, zonder kinderen. Ik ben benieuwd of het me dan ook lukt om toch niet af en toe mee te lezen hier. Het zal nog best moeilijk zijn om alles los te laten in het begin.

Ik wil iedereen hier alle geluk wensen, dat jullie dromen maar uit mogen komen. :*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_104279214
Wow ahava wat heftig meisje :* ik lees en leef al heel lang mee en 'ken' je nog onder je oude naam. Wat een heftige jaren hebben jullie achter de rug, ik wens jullie alle geluk voor de toekomst :*
  zaterdag 12 november 2011 @ 10:15:00 #208
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104279253
Ahava, meiske :*

Veel geluk gewenst voor jou en je lief, moeilijke keuze lijkt me... Heel veel sterkte voor de komende periode, loslaten is moeilijk...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104279300
Ahava :* ;( Wat een moeilijke en verdrietige beslissing moet dat geweest zijn. Ik wens jullie alle succes, liefde en geluk voor de toekomst!
pi_104281456
Ahava, wat een heftig berichtje meis. Ik hoop dat het lukt om de mooie dingen van een leven samen te gaan ontdekken. Helaas weet ik een beetje hoe dat voelt, mocht je ooit behoefte hebben om even te kletsen... Mijn pm staat altijd voor je open. Dikke :*
pi_104283693
Ahava :* wat een moeilijk besluit...
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:26:47 #212
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104283790
Ahava, ik sluit me aan bij de posts boven mij. Wat een moeilijke keuze... Ik kan niet meer zeggen dan dat ik je heel veel geluk wens in de jaren die komen :* !
pi_104283971
Ahava :* een hele dikke knuffel voor jullie! We houden contact! :*
pi_104284168
Ahava, kippenvel hier bij het lezen van het berichtje over jullie moeilijke besluit. Heel veel sterkte met de verwerking hiervan een heel veel geluk gewenst voor de toekomst. :*
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:47:07 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_104293518
Oef....... wat een heftig besluit Ahava :{
Ik hoop dat het leven jullie nog een heleboel mooie dingen gaat bieden :*
pi_104297095
Wat heftig Ahava... Ik pink echt even een traantje weg voor jullie hoor :* ;(
  zondag 13 november 2011 @ 06:21:36 #217
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_104309256
Ahava :* heftige keuze zeg, heel veel geluk voor jou en je man, hopelijk kun je dit een plaatsje geven en deze periode loslaten. Sterkte voor de komende periode :*
Be happy with the little things in life
pi_104309491
Zeg lieve andere dames, ik pomp even flink wat jompels en positiviteit hier het topic in!! *O*
(is Jompelmeisje nog ergens in de buurt? Die doet het ook altijd goed!!)

Hou vol hoor, hoe moeilijk soms ook!! Helaas weet je niet altijd of je moeite wordt beloond... je mag de moed even opgeven maar de hoop nóóit verliezen!!!

In de afgelopen jaren zijn hier ook fantastische 'wondertjes' (hence het 2e streepjes topic ;)) voorbij gekomen... daar waar het niet meer werd verwacht, na jaren, kwam toch nog dat zo gewenste kindje! Helaas hebben we ook afscheid moeten nemen van meerdere dames voor wie de droom voorbij is, het niet is gelukt en die ervoor kiezen om toch samen door te gaan...

Zo'n topic van geluk en verdriet is dit... Zo tegenstrijdig!

Meiden, houdt hoop! November en December zijn zulke lastige maanden als je kampt met ongewenste kinderloosheid.. Ik denk aan jullie en leef met jullie mee... :*
pi_104309617
Orea lieverd, wil je me niet meer aan het snotteren helpen op de zondagochtend :{w

Beursgeprikte tepels hier, geen idee of ze gewoon gevoeliger zijn dan normaal of blauw en daarom pijnlijk :') Volgende week zal vanzelf duidelijkheid brengen....
pi_104309630
Ahava, wat een vreselijk zware beslissing.
Heel veel sterkte met het acceptatieproces.
En wie weet zijn jullie een van de gelukkigen die alsnog een wonder mogen ervaren (ik heb dat in mijn directe omgeving de laatste tijd weer drie keer gehoord, het kán).
Ik hoop dat het leven jou en je vriend veel geluk gaat brengen. :*

Dames, thanks voor alle lieve woorden. :*
pi_104309741
Orea O+ wat ben je toch een lieve vrouw!
pi_104309868
Melopes hoe is het gisteren gegaan?
pi_104309905
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:11 schreef _Ophelia_ het volgende:

Beursgeprikte tepels hier, geen idee of ze gewoon gevoeliger zijn dan normaal of blauw en daarom pijnlijk :') Volgende week zal vanzelf duidelijkheid brengen....
wanneer ga je testen? :*
pi_104309954
Testen stel ik zo lang mogelijk uit, ik denk namelijk niet dat het echt veel rust geeft. Bij geen 2 streepjes denk ik toch "ach het kan nog" en ik denk dat ik bij twee streepjes van de schok ook in een soort "ja maar het kan nog misgaan" paniekstuip schiet.
Ik ga in ieder geval niet voor donderdag testen, dat zou de dag zijn dat ik in een normale cyclus ongesteld zou worden.
Maandag de 21e mag ik bloed laten prikken, dus dan heb ik sowieso duidelijkheid.
  zondag 13 november 2011 @ 09:57:33 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104310008
Om even in de positiviteit van Orea te blijven hier nog een wonderverhaaltje...

Mijn nichtje en haar man zijn zowat 10jr bezig geweest met kinderen voor ze ermee stopten en besloten samen verder te gaan. Vrij snel daarna bleek m'n nichtje spontaan zwanger en is hun zoontje geboren. Heel bijzonder zo'n wonderkindje, maar.... Vorig jaar, 3jr later, bleek m'n nichtje ineens weer zwanger :o Helaas ging dat mis, maar dit jaar bleek er wederom een wonder gebeurd en ze is nu een paar weken korter zwanger dan ik ben...

Ik weet dat dit soort verhalen altijd een beetje een wrang doekje voor het bloeden zijn, waarom zou jou zo'n wonder nou overkomen? Ik weet het niet, weet alleen dat het gebeurd...

En ik gun het iedereen hier zo :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')