abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103843644
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:32 schreef leonieke het volgende:

[..]

Momenteel nog steeds einde verhaal (maar ik probeer, misschien tegen beter weten in, moed te houden).
De IUI's zijn op, dus moeten we over naar IVF.
Ik vond het net terug, dat is waar ja. :* Belachelijk ook gewoon. :(

Edit: Stomme vraag misschien maar zou er voor jou geen mogelijkheid zijn om in NL te gaan werken?
pi_103843931
Mja, vooral frustrerend omdat ze me bij IVF wel dezelfde medicijnen zouden laten gebruiken.
En nog frustrerender dat mijn (8> IVF niet ziet zitten :X

Ik denk niet dat mijn (8> werken in Nederland zou zien zitten ;) Plus dat hij ook de IUI in Nederland niet zou zien zitten.
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:04:35 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_103845218
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:12 schreef klumsy het volgende:
LB heb je de huisarts nog gesproken?
Ik kon vanmiddag teruggebeld worden door de huisarts, maar ik werk in een callcenter waar nauwelijks bereik is dus dat was al een kansloze actie... morgen maar even proberen om in mn pauze terug te bellen (lekker zonder privacy :') )

Cathmar :{ nog langer wachten dus...
En Ophelia, fijn dat het er goed uitziet!
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
(en volgens mij begrijpt iedereen hier wat je bedoelt, al zijn we het niet helemaal eens over de directe aanleiding)
Daar sluit ik me helemaal bij aan :Y

DV en Leonieke :*

Kolonia, hoe is het met jou?
pi_103845578
Over kansloze acties gesproken, ik zeg vanmorgen heel enthousiast tegen de gyn die de echo deed dat ik nog voor twee dagen Gonal-f had, ik had nog twee naalden ja, maar nog maar anderhalve dosis. Nu kan ik morgen dus weer op en neer naar dat ziekenhuis.
pi_103846584
Leonieke, wat een frustrerende situatie toch. :*

Werk je fulltime LB?
Anders zou ik lekker even wachten tot je wel privacy hebt.
Ik hoop dat de ha jullie toch doorverwijst. :*

Lekkere actie Ophelia, dat zou er ook een van mij kunnen zijn . :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Kolonia, hoe is het met jou?
In niemandsland weer.
Op kerstavond begint het prikken. :)
pi_103881974
Hoe is het vandaag gegaan, Orea? :*
  donderdag 3 november 2011 @ 13:18:35 #57
171422 LadyBlack
paint it black
pi_103912662
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef Kolonia het volgende:

Werk je fulltime LB?
Anders zou ik lekker even wachten tot je wel privacy hebt.
Ik hoop dat de ha jullie toch doorverwijst. :*
Ik werk nagenoeg fulltime, maar heb gisteren de assistente gesproken en een afspraak gemaakt voor maandagochtend. We'll see :)
quote:
In niemandsland weer.
Op kerstavond begint het prikken. :)
Niemandsland is stom :{w maar ik hoop dat je geniet van de rust!
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:41:25 #58
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_103964577
Nou gaat goed, had vandaag een telefonisch consult opstaan met de gyn. Hij zou bellen rond 12u maar ti's ondertussen 10 voor 6 die gaat dus echt niet meer bellen. Nou is het gelukkig niet heel belangrijk hij wil weten hoe ik reageer op de Lucrin. Maandag maar zelf even bellen
Be happy with the little things in life
pi_103964841
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef droomvrouwtje het volgende:
Nou gaat goed, had vandaag een telefonisch consult opstaan met de gyn. Hij zou bellen rond 12u maar ti's ondertussen 10 voor 6 die gaat dus echt niet meer bellen. Nou is het gelukkig niet heel belangrijk hij wil weten hoe ik reageer op de Lucrin. Maandag maar zelf even bellen
Fijn dat ze dan op vrijdag niet bellen, dan ben je weer een heel weekend verder. Als alles loopt is dat geen drama maar ze bellen toch niet voor niets lijkt me.

Wat ik me ineens afvraag: groeien de eiblaasjes nog door na het spuiten van de pregnyl? Gisteren bij de echo was de score 13,5, 15 en 17,5 en gisteravond laat de pregnyl. Ik vraag me af of die van 15 nog een groeispurtje zou maken, twee kansen is meer dan een enzo...
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:51:41 #60
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_103967076
Oke blonde actie van mij en van de verpleegkundige die de afspraak maakte :o zo wel in mijn agenda als in de van manlief staat 4 nov kijk ik net op de afspraken kaart staat daar 11 nov op. Gaat goed, ik heb 2x gevraagd aan die verpleegkundige 4 nov ja 4 nov en hij belt tussen 12:15 en 13:00 en heeft ze er blijkbaar toch de 11e van gemaakt. Maar maandag toch maar even bellen want ben volgende week vrijdag toch in het ziekenhuis omdat ik naar de anesthesist moet of ik het niet gewoon even zo kan doen.. En anders gewoon de afspraak laten staan * droomvrouwtje gaat er van het weekend even over nadenken hoe en wat

Hmm en van de pregnyl geen idee heb ik nog geen ervaring mee
pi_103967540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oke blonde actie van mij en van de verpleegkundige die de afspraak maakte :o zo wel in mijn agenda als in de van manlief staat 4 nov kijk ik net op de afspraken kaart staat daar 11 nov op. Gaat goed, ik heb 2x gevraagd aan die verpleegkundige 4 nov ja 4 nov en hij belt tussen 12:15 en 13:00 en heeft ze er blijkbaar toch de 11e van gemaakt.
Dat verklaart wel waarom hij niet belde :P
Wel irritant zulke acties, zit je toch de hele middag op te wachten :{
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:03:54 #62
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_103970187
Ja dat, ik ben zelfs omgereden vanuit het werk naar huis zodat ik een route had waar ik kon stoppen als de telefoon zou gaan :@
pi_103970281
Ophelia, binnen 24 tot 36 uur na het prikken springt ie, in de tussentijd kan er nog wel wat groei zijn, dus 2 eitjes zou heel goed kunnen :Y

Droomvrouwtje :') !! Muppet!!
pi_103970864
Ga ik daar even heel hard op hopen oO<

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:03 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ja dat, ik ben zelfs omgereden vanuit het werk naar huis zodat ik een route had waar ik kon stoppen als de telefoon zou gaan :@
Haal die :@ maar weg, ik zou het ook doen ;)
pi_103971751
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat ik me ineens afvraag: groeien de eiblaasjes nog door na het spuiten van de pregnyl? Gisteren bij de echo was de score 13,5, 15 en 17,5 en gisteravond laat de pregnyl. Ik vraag me af of die van 15 nog een groeispurtje zou maken, twee kansen is meer dan een enzo...
Ik had bij de laatste follikelmeting voor de punctie zes blaasjes die groot genoeg waren (15-23mm) en 2 die kleiner waren dan 10.
Na het zetten van pregnyl konden er acht blazen aangeprikt worden en waren er zeven rijpe cellen.
Dus ja, IMHO kan dat zeker! :Y

@DV: mijn ervaring is dat het ziekenhuis niet altijd belt op de momenten dat ze toezeggen dat ze bellen.
Als ze niet bellen terwijl ze dat wel zouden doen, bel ik net na half vier zelf (dat is ongeveer een half uur voordat er niets meer geregeld kan worden).
Ik ben inmiddels allang voorbij het punt dat ik bang ben dat ze me irritant of een zeur vinden.
Ik bel gewoon, het gaat tenslotte niet om hen maar om ons.
Nog nooit een negatieve reactie gehad trouwens. :)

Hoe gaat het trouwens nou inmiddels met je reactie op Lucrin?
Ikzelf had vooral nogal hoofdpijn en verder nergens last van, maar ik kan nergens vinden of dat een andere dosis is dan bij een depot (ik neem aan dat jij een depot krijgt en niet dagelijks prikt?).
Maar ik kan me goed voorstellen dat hormonen bij endometriose veel meer invloed hebben op je gestel.
<== Ik heb bovenstaand stukje al honder keer ge-edit, maar het lukt me niet het goed te formuleren.
Het staat er nogal lullig alsof ik doe alsof je geen last van Lucrin zou moeten hebben, maar dat bedoel ik helemaal niet!
Ik weet dat het sowieso bij iedereen verschilt (en dat ik nogal mazzel heb dat ik er weinig last van heb), maar was daarnaast ook benieuwd of het effect ook per definitie groter is bij endometriose. Ik had daar al eens op gezocht, maar kon niets vinden. Dus ik hoop eigenlijk dat jij er meer van weet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kolonia op 04-11-2011 20:49:30 ]
pi_103971955
@Orea: :*
Ik weet verder even niets te zeggen. Ik hoop dat je lekker relaxed bent voor zover dat lukt. :*

@Mijsje en PZE, voor als jullie nog bijlezen: :*
pi_103973221
Koloon :* op zich ben ik er weinig mee bezig merk ik (behalve dan als ik even 'niks' doe ;)), de kans dat deze lukt is erg klein, dus ik ga er maar een beetje vanuit dat in december de operatie volgt..

Maarja, je weet maar nooit, wie weet dat dit wondertje ineens verbaasd.. nog iets meer dan een week op de bank...
pi_103973404
He Orea! Positief blijven he!! :* Dit is zeker weten een plakkertje!
  vrijdag 4 november 2011 @ 22:16:00 #69
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_103977588
Orea :* die wachtweken zijn gewoon killing.. Ik duim keihard voor een plakkertje

Koloon ik snap wat je bedoelt hoor :* ik merk dat de hormonen echt invloed op mijn gestel hebben. Ik ben ook ontzettend moe, nou was ik dat al, de endometriose zorgt bij mij ook voor vermoeidheids klachten maar de hormonen doen er een tandje boven op. En hoofdpijn check en met vlagen opvliegers en een humeur om op te schieten incl hysterische huilbuien :@
Maar ik denk dat het gewoon een beetje hier is de grens ding is. Jarenlang klachten en nu vallen de puzzelstukjes op de plaats en ik luister veel beter naar mijn lichaam dan voorheen. Voorheen vond ik mezelf vooral een aansteller en liep ik maar door. En merk ook dat de hormonen zorgen dat mijn buik wel wat rustiger aan voelt dan dik een maand geleden, hij is wat minder gevoelig. En verder ik hou me vooral voor ogen het is allemaal voor een goed doel

Ophelia gelukkig ben ik dus niet de enige haha vond het al zo stom van mezelf was bang dat ik het zou missen :D moest best lachen eigenlijk om die actie hihihi
pi_103987704
[muts]
Ik had een nachtmerrie over zombies in het ziekenhuis (ze wilden er van mij eentje maken met rafelige randjes want dat vonden ze mooi) :')
Nu kan ik niet meer slapen. Zou ik het onbewust toch best spannend vinden? :+
[/muts]
pi_103987769
Thnx dames ik doe mijn best!
pi_103987841
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 07:20 schreef Orea het volgende:
Thnx dames ik doe mijn best!
* denkt plakkerige gedachten :*
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:38:10 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_103990857
Orea ^O^ Ik heb ooit een heel mooi positief stukje van je gelezen, dat je elke ronde tóch genoot van het idee dat je die twee weken zwanger was. Heeft op mij toen heel veel indruk gemaakt en ik doe nog altijd hard mijn best om ook die instelling te hebben :Y Probeer dat nog ff vast te houden! :*

Ophelia...... ahhhh :') heb je nog een beetje geslapen?
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:39:41 #74
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_103990893
Brrr ophelia hopelijk heb je toch nog wat kunnen slapen :*
pi_103991943
Ik ben wakker gebleven. Net de inseminatie gehad, geen zombie gezien *O*
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:24:56 #76
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_103992053
hahaha gelukkig, en nu keihard voor je duimen dat je de komende 9 maanden niet hoeft te denken aan zombies :P
  maandag 7 november 2011 @ 20:38:39 #77
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_104091682
Lieve meiden, ik ben vandaag naar de hematoloog geweest en wilde hier nog even neerzetten wat de uitkomst van het tweede bloedonderzoek is en wat de gevolgen zijn. Het tweede onderzoek is neatief voor het syndroom waaraan gedacht werd. Alles waarop ik ben onderzocht was goed; er is dus eigenlijk uit het tweede onderzoek naar voren gekomen dat ik geen stollingszieke heb. Hoera ende yay, want een sterk verhoogd risico op trombose, hart- en herseninfarct had ik er niet graag bij cadeau gekregen. Qua zwangerschappen daarentegen wel een beetje een niemandsland: en nu?

De arts twijfelde, want volgens het protocol is er nu geen enkele indicatie om mij de ascal nog door te laten slikken, er is onlangs een groot onderzoek afgerond waaruit is gebleken dat ascal niets doet indien er geen stollingsafwijking bestaat, máár... Zoals zij het zei, zij (en een hoop vooraanstaande artsen met haar) hebben vanuit praktijkervaring toch het gevoel dat die ascal in sommige gevallen wél het verschil maakt, ookal zegt een onderzoek van niet. Ookal zou zij vanuit het protocol geen enkele reden hebben het gevoel te hebben tekort te hebben geschoten wanneer zij mij nu van de ascal afhaalt en het daarna onverhoopt mis zou gaan, toch zou zij dat wel zo voelen. Zij wil nog steeds élke kans die er is geven aan deze zwangerschap, dus zij heeft me alsnog ascal voorgeschreven, welke ik zal blijven gebruiken tot de 18 weken. Wij zijn blij en opgelucht, het syndroom hebben zou ik geen feestje hebben gevonden en toch blijven de medicijnen, die ogenschijnlijk aan lijken te slaan, voorlopig de optimale omstandigheden creëren.

En ookal durf ik mezelf pas na 23 november (de volgende echo) écht zwanger te verklaren, ik ga hier voor nu wel afscheid nemen. Ik vind het stom naar jullie toe hier te blijven posten, terwijl ik zelfs al in het grote buikentopic sta.

Ik wens jullie állemaal, stuk voor stuk, het állerbeste, op het gebied van jullie wens, maar ook daarbuiten. Voor ieder van jullie zal ik kaarsjes branden, mee blijven duimen en blijven volgen hoe het met jullie gaat. Door wat wij het afgelopen jaar meemaakten besef ik me des te meer hoe gelukkig wij moeten zijn met het wonder dat nu een paar meter verderop in zijn bedje ligt, en wellicht zelfs met een tweede wonder onderweg. Een warm plekje bij mij, dat hebben jullie allemaal.. :* :* :* !!

O+
3!
pi_104091980
Inca O+ :'( :*

Wat fijn om te lezen dat de uitslag "geen stollingsziekte" is. Op naar de volgende mooie echo!
  maandag 7 november 2011 @ 20:44:22 #79
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104092049
Potverdorie Incantrixie, het is je echt gegund! :*
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 7 november 2011 @ 20:53:59 #80
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_104092697
Inca lieve schat :* het is je zo gegund, en wat een opluchting dat je toch die stollingsziekte niet hebt. Meis ik vind het helemaal niet erg dat je hier nog post hoor, ik snap ook wel dat het namelijk eng is om in Z&G te gaan posten, maar meis als ik jouw buikje zo zag komt het echt wel goed :* En ik sluit me bij Ophelia aan op naar een mooie echo..
En dankjewel voor je lieve wensen voor ons :*
  maandag 7 november 2011 @ 21:08:20 #81
95408 Incantrix
pi_104093881
O+

Jullie zijn zo enorm lief allemaal hier O+ thnx :*
3!
  maandag 7 november 2011 @ 21:33:38 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104095872
Inca, gewoon blijven slikken als het je een zekerder gevoel geeft. Ik durfde destijds ook niet te stoppen met de aspirine, ondanks dat het effect nooit echt bewezen is...

Verder vind ik het ontzettend fijn dat er niets met je aan de hand blijkt te zijn... :*

Ik heb er een heel goed gevoel bij meis!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104102241
Triz, wat een goed gesprek! Fijn dat de arts zo met jullie mee denkt en dat ze de medicijnen door laat gaat... En yay voor niet het syndroom! *O*
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:53:42 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_104136895
Inca, wat een gouden arts! _O_ En wat een zal er een pak van je hart zijn dat je dat syndroom niet hebt. Lekker genieten van je tweede wondertje hoor!

Ik heb ook een update; gisteren naar de huisarts geweest om te bespreken hoe nu verder. Hij was gelukkig heel meegaand, en heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis, hoewel hij me er op wees dat het ziekenhuis expres traag kan doen omdat we nog geen 2 jaar bezig zijn (en met onze statistieken zou er na 2 jaar pas officieel aanleiding voor gynaecologisch onderzoek zijn).

Vanmiddag lag er een envelop van het ziekenhuis in de bus, met vragenlijsten voor mij en mijn vriend, dus dat was in elk geval snel :) En volgens de begeleidende brief zou ik binnen 10 dagen bericht krijgen over een eerste afspraak. Ik geloof dat ik dan een inwendige echo krijg, ik moest in elk geval met lege blaas verschijnen :')
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:16:35 #85
95408 Incantrix
pi_104138245
Nogmaals dank jullie wel allemaal O+

LB, wat spannend! Ik hoop dat het niet opgaat wat de arts zegt, hoewel mijn ervaring ook is dat het niet altijd even soepel/vlot loopt. Nouja, succes, ik ben erg benieuwd wanneer je je afspraak krijgt! :*
3!
pi_104151366
Ja hoi! *)

3 weken en 4 dagen, precies zo ver als ik bij muppet ook zo testte! Muppet wordt grote zus :o

pi_104151416
Wow Orea gefeliciteerd *O* *O*
pi_104151458
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 08:35 schreef Orea het volgende:
Ja hoi! *)

3 weken en 4 dagen, precies zo ver als ik bij muppet ook zo testte! Muppet wordt grote zus :o
*YAY* Super !!!!! Toch geen operatie dan, maar juist heerlijk broeden. Zo hoort het!

Gefeliciteerd *O*
  woensdag 9 november 2011 @ 08:43:44 #89
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104151481
Jompel de Jompel *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104151496
Woooehaaaa, supernieuws *O* *O* *O*
  woensdag 9 november 2011 @ 08:46:30 #91
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_104151519
Jaaaaaaaaaaaaa! *O*
Van harte gefeliciteerd!
A grand adventure has begun.
  woensdag 9 november 2011 @ 08:48:30 #92
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_104151543
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 08:35 schreef Orea het volgende:
Ja hoi! *)

[ afbeelding ]
fan-tas-tisch!! *O* gefeliciteerd!!! :*
in de haak.
  woensdag 9 november 2011 @ 08:51:36 #93
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_104151578
Incantrix, wat heerlijk dat je die stollingsziekte nu kunt uitsluiten. En ik hoop van harte met je mee dat je jezelf die 23e echt helemaal zwanger kunt melden en voelen.

Hang in there, babes!
in de haak.
pi_104151600
Ik vind het echt bizar!! :o ik voel van alles, maarja afgelopen maanden was ook raar en vals positieve testen enzo.. vanmorgen een vaag lijntje weer op de kruidvat test, maar die vertrouw ik niet meer :')

Had nog een Clear Blue en dacht, shoot.. koop er straks nog wel een paar, ik doe hem gewoon... et voila :o
pi_104151685
O+ hoe vaak k m ook zie hij blijft mooi
Ik ben zooooo blij voor *O*
pi_104151938
WOOTTTTTTTTT!!!!! GO OREA *O*

Gefeliciteerd!!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104152011
Ik heb er straks 3 eind juli :') M de 25e, L. de 28e... en van deze 21 juli uitgerekend!!! Wel handig, alles in 1 keer vieren :P
pi_104152186
W00T, Orea!! Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O* . Echt al duidelijke strepen voor 3w 4d :Y .

LB, fijn dat je een verwijzing hebt. Hopelijk worden jullie nu ook snel geholpen :* .
  woensdag 9 november 2011 @ 09:22:03 #99
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
  woensdag 9 november 2011 @ 09:24:52 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104152261
OreJaaaaaaa!!!!! *O*
Wat goed zeg!

Inca, ik lees het nu pas, wat een fijne arts! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties