abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2011 @ 12:39:05 #176
171422 LadyBlack
paint it black
pi_104198327
Cathmar, ik hoop dat het lukt om de eisprong uit te stellen :o dat zou wel mooi zijn!

Klumsy, hopelijk kun je even laten kijken of je een eisprong hebt. En misschien wel groen licht, spannend hoor!

Mijn goeie humeur van de afgelopen weken is weer helemaal weg, het eerste bruinverlies is alweer gespot, en de toch-even-voor-de-zekerheid-test was spierwit..... ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104198427
Bij mij is er nooit gevraagd naar de zwangerschap van mijn moeder of die van vriend :?

Spierwitte testen zouden verboden moeten worden :{w :*
  donderdag 10 november 2011 @ 12:46:12 #178
171422 LadyBlack
paint it black
pi_104198541
Niet? Oh, ik moest invullen hoe oud mn moeder was toen ik geboren werd, bij hoeveel weken zwangerschap ze bevallen is, hoe zwaar ik was, of er bijzonderheden waren.... en ook hoe oud mn moeder was toen ze stopte met menstrueren, echt heel uitgebreid allemaal.

En ja, witte testen zijn kut.... maar vooral het gevoel dat ze je geven.
Ik kan nu al janken bij het vooruitzicht dat ik morgen ga eten bij de hoogzwangere vriendin waar ik samen mee gestart ben ;(
pi_104198613
die gegevens heb ik ook niet in moeten vullen van mijn moeder of schoonmoeder...
gelukkig maar want heb amer contact met mijn moeder!

en witte testen zijn inderdaad kut!!!

even een extra knuffel voor jou :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_104198976
LB :* :* :*

Koloon -O- Ik snap je gevoel, want wat is het een heftig traject dat jullie moeten ondergaan, maar weet dat ik voor je blijf duimen en dat ik hoop dat jij in 2012 hier een heel mooi tweede streepje laat zien :* :* :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104199088
LB, wat vervelend dat je zo'n last van je buik hebt.
Ik zou op dat formulier toch mooi zetten "niet bekend" als het gaat om de zwangerschap van je schoonmoeder. Dat is toch niet echt heel relevant. Huppa, afmaken dat formulier :Y
Met een meidenkwartet
pi_104199233
LB, ik zou gewoon 'onbekend' invullen hoor. Of 'voor zover bekend geen complicaties'. Bij ons werd het ook gevraagd, maar heb ook niet alles (in kunnen vullen).

Edit: Wat Cathmar zegt dus :@
pi_104199258
LB'tje :* dikke kus meis, het duurt ook allemaal al zo lang!

En ik ben met Cathmar, gewoon 'onbekend' invullen en opsturen dat formulier!
pi_104199506
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Niet? Oh, ik moest invullen hoe oud mn moeder was toen ik geboren werd, bij hoeveel weken zwangerschap ze bevallen is, hoe zwaar ik was, of er bijzonderheden waren.... en ook hoe oud mn moeder was toen ze stopte met menstrueren, echt heel uitgebreid allemaal.

Oh, dat is wel globaal besproken bij de intake in het ziekenhuis trouwens.
quote:
En ja, witte testen zijn kut.... maar vooral het gevoel dat ze je geven.
Ik kan nu al janken bij het vooruitzicht dat ik morgen ga eten bij de hoogzwangere vriendin waar ik samen mee gestart ben ;(
Dat gevoel ja, zo kut is dat. Sterkte morgen meid, ik heb daar ook regelmatig veel moeite mee gehad. Een lief vriendinnetje van me heeft er twee gekregen sinds wij bezig zijn (pas bevallen van nr. 2). Ik kan het over het algemeen redelijk loslaten maar het voelt zo oneerlijk soms ;(

Ik heb trouwens al het snoep uit huis verbannen, ik ben niet zo goed met lichte stress, bleef maar snacken :') :@

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ophelia_ op 10-11-2011 13:26:44 (Stomme spelfaut ) ]
  donderdag 10 november 2011 @ 13:21:28 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_104199614
Herkenbaar Ophelia :')

En bedankt dames :* zo goed om dit soort dingen te horen van mensen waarvan je weet dat ze je écht snappen O+

Klumsy, was jij al bij het ziekenhuis geweest eigenlijk of moet je zo??
pi_104199765
Nee ben nog niet geweest, afspraak is om 10 over 4. Nu hopen dat ze niet net als de vorige keer 40 minuten uitloopt!
pi_104208204
Leuk zo een afspraak aan het eind van de dag....
Ik zit nog te wachten er zijn er nu nog 2 voor me.
Leuk anderhalf uur uitloop!
pi_104208884
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:12 schreef klumsy het volgende:
Fijn :{
Ben je de allerlaatste?
pi_104209518
Kwam even kijken of er nog Klumsy nieuws is maar dat schiet ook niet op zo te lezen :{

LadyBlack, fijn dat je je doorverwijzigin hebt en spierwitte testen zijn k#t :*
pi_104209587
Lees al een tijdje mee en wil graag meeposten :@
  donderdag 10 november 2011 @ 17:54:24 #191
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_104209675
Oh balen klumsy altijd rete irritant als het zo uitloopt, snap soms ook niet dat het ziekenhuis dat niet zodra je meldt even meld van joh we lopen uit :(

Melopes welkom
Be happy with the little things in life
pi_104210035
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:52 schreef Melopes het volgende:
Lees al een tijdje mee en wil graag meeposten :@
Waarom :@ ?
Je bent welkom hoor! :W
pi_104210044
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:12 schreef klumsy het volgende:
:( lekker dan... de uitslag better be good! :*
pi_104210521
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oh balen klumsy altijd rete irritant als het zo uitloopt, snap soms ook niet dat het ziekenhuis dat niet zodra je meldt even meld van joh we lopen uit :(

Melopes welkom
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:04 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Waarom :@ ?
Je bent welkom hoor! :W
Dank je ! O+

Omdat ik sinds kort in het eerste ivf traject zit !
Lees mee met jullie, maar had sinds gisteren zin om ook mee te posten.

Gisteren fm gehad en zaterdag de eerste punctie !
Zo spannend !
pi_104210699
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:18 schreef Melopes het volgende:

[..]

[..]

Gisteren fm gehad en zaterdag de eerste punctie !
Zo spannend !
Spannend! Je snapt wel dat we je zo snel mogelijk weer willen zien vertrekken hè ;)
  donderdag 10 november 2011 @ 18:27:16 #196
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_104210808
spannend!! haha Ophelia ik wou het ook al zeggen, melopes ik hoop dat je snel door mag naar Z&G
pi_104212199
Pfff anderhalf uur uitloop!!! wat was ik er klaar mee :r
Maargoed, uit de onderzoeken kwam niks bijzonders, ze wil dat ik over 4 weken nog een keer bloed laat prikken om m'n schildklier waarde te bekijken en nog een stollingswaarde die een kleine verhoging aangaf. Dan krijg ik daar de 1e of 2e week van januari de uitslag van en als die goed zijn mogen we weer opnieuw gaan beginnen :)

Opzich een positieve uitslag dus, al had ik wel gehoopt dat we al eerder door mochten...
Naja dan maar voor die tijd zwanger zien te worden :+

Wat wel ruk was is dat we nog steeds geen foto's van Roan en Senna hebben, de ziekenhuis fotograaf zit in de ziektewet en is de enige die toegang heeft tot die foto's :(
  donderdag 10 november 2011 @ 19:07:51 #198
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_104212294
Hmm beetje dubbel dus, fijn dat eigenlijk alles best goed was :* Balen dat je pas na januari de uitslag krijgt, dat moet toch ook sneller kunnen of ben ik nou zo gek??
En van die foto's is wel balen zeg :( :*
pi_104212748
Doe maar gewoon lekker vlot daarvoor zwanger worden Klums :Y wel fijn dat alles verder goed lijkt..

En leuk dat die vent/dame in de ziektewet zit, maar zoiets emotioneel belangrijks als dit zorgen ze toch dat zoiets even overgepakt wordt? Pfff... :*

Melopes, helaas welkom... spannend je eerste ivf! Hopelijk is hij gelijk succesvol!
  donderdag 10 november 2011 @ 19:56:04 #200
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104214789
Melopes, welkom hier en dat de eerste IVF meteen voorlopig je laatste is ;)!

LadyBlack, fijn dat nu toch het balletje aan het rollen is gegaan. En wat betreft vragen die je niet in kunt/wilt vullen, gewoon blank laten. Ze zullen waarschijnlijk in het eerste gesprek er nog wel naar vragen, en dan kun je het persoonlijk uitleggen.
Hopelijk komt er bij jullie snel schot in de zaak. Ik weet nog dat ik halverwege december de papieren terugstuurde, halverwege/eind januari hadden wij de basisonderzoeken, en begin februari waren de uitslagen bekend.

Klumsy, fijn dat alles goed lijkt te zijn! Moet je nou tot januari wachten met zwanger worden, of hoeft dat niet persé?
Wel idioot dat je zo lang moest wachten voor je afspraak, en dat van die foto's is natuurlijk ook gewoon behoorlijk sjips...

Kolonia, meis, ik weet niet of je dit nog leest, maar toen ik jouw stukje las biggelden de tranen over m'n wangen. Man, wat gun ik jou toch dat wondertje, het heeft je aan alle kanten al zo vreselijk tegen gezeten. Onthou goed dat wij hier altijd aan je denken en mocht je het van je af willen schrijven, je hier altijd terug kan keren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')