Jaa, de hormonen doen hun werk alquote:Op woensdag 9 november 2011 09:32 schreef Orea het volgende:
Ik zie de update en ik zit mega te brullen nu
Leiaquote:Op woensdag 9 november 2011 10:10 schreef Orea het volgende:
Het was echt heel erg vanmorgen..ik heb heel veel chinese testen gekocht(cheap cheap) en ik was met M aan het bellen (na zoveel jaar is het helaas niet meer 'romantisch' samen testen enzo
) en ik kijk.. heeft muppet een Chinese test uit de verpakking gekregen en was met het pipetje precies de dingen aan het doen die je moet doen als je er urine indruppeld
!!
en ze had niet gezien dat ik teste, dus ze zijn fool-proof als zelfs een 15 maander weet hoe ze de test moet doen
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:10 schreef Orea het volgende:
Het was echt heel erg vanmorgen..ik heb heel veel chinese testen gekocht(cheap cheap) en ik was met M aan het bellen (na zoveel jaar is het helaas niet meer 'romantisch' samen testen enzo
) en ik kijk.. heeft muppet een Chinese test uit de verpakking gekregen en was met het pipetje precies de dingen aan het doen die je moet doen als je er urine indruppeld
!!
en ze had niet gezien dat ik teste, dus ze zijn fool-proof als zelfs een 15 maander weet hoe ze de test moet doen
Dat was zomaar een goed plan geweest... nou ja, ik zie dit maar weer als een teken van boven.. 't is vandaag de verjaardag van haar pa, mijn opa dus... alles hangt weer aan bijzondere data aan elkaarquote:Op woensdag 9 november 2011 10:43 schreef k_i_m het volgende:
Jaaaaaa! Gefeliciteerd!!!!. ik wilde je nog uitnodigen om ons vol te laten lopen over twee weken
.
En ? Wat was de uitslag van Leias test? Zijn jullie nu samen zwangerquote:Op woensdag 9 november 2011 10:10 schreef Orea het volgende:
!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil een lief modje mij uit de OP halen?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het verdriet blijft, maar ik merk dat het leven op meer manieren mooi kan zijn. Hopelijk gaat dat ook voor jou gelden. Dikke!
Ik durf eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 november 2011 10:16 schreef klumsy het volgende:
Cathmar, heb je het ziekenhuis nog gebeld?
Gewoon even bellen johquote:Op donderdag 10 november 2011 10:18 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niet![]()
Struisvogel taktiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat is wel globaal besproken bij de intake in het ziekenhuis trouwens.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Niet? Oh, ik moest invullen hoe oud mn moeder was toen ik geboren werd, bij hoeveel weken zwangerschap ze bevallen is, hoe zwaar ik was, of er bijzonderheden waren.... en ook hoe oud mn moeder was toen ze stopte met menstrueren, echt heel uitgebreid allemaal.
Dat gevoel ja, zo kut is dat. Sterkte morgen meid, ik heb daar ook regelmatig veel moeite mee gehad. Een lief vriendinnetje van me heeft er twee gekregen sinds wij bezig zijn (pas bevallen van nr. 2). Ik kan het over het algemeen redelijk loslaten maar het voelt zo oneerlijk somsquote:En ja, witte testen zijn kut.... maar vooral het gevoel dat ze je geven.
Ik kan nu al janken bij het vooruitzicht dat ik morgen ga eten bij de hoogzwangere vriendin waar ik samen mee gestart ben
Fijnquote:Op donderdag 10 november 2011 17:12 schreef klumsy het volgende:
Leuk zo een afspraak aan het eind van de dag....
Ik zit nog te wachten er zijn er nu nog 2 voor me.
Leuk anderhalf uur uitloop!
Waaromquote:Op donderdag 10 november 2011 17:52 schreef Melopes het volgende:
Lees al een tijdje mee en wil graag meeposten
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:12 schreef klumsy het volgende:
Leuk zo een afspraak aan het eind van de dag....
Ik zit nog te wachten er zijn er nu nog 2 voor me.
Leuk anderhalf uur uitloop!
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oh balen klumsy altijd rete irritant als het zo uitloopt, snap soms ook niet dat het ziekenhuis dat niet zodra je meldt even meld van joh we lopen uit![]()
Melopes welkom
Dank je !quote:
Spannend! Je snapt wel dat we je zo snel mogelijk weer willen zien vertrekken hèquote:Op donderdag 10 november 2011 18:18 schreef Melopes het volgende:
[..]
[..]
Gisteren fm gehad en zaterdag de eerste punctie !
Zo spannend !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |