abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104175285
Gefeliciteerd Orea!! :*
pi_104175599
Even een dikke knuffel voor de rest van de meiden hier :*
Zit @ mobiel dus kan niet zo makkelijk reageren, maar wilde toch even laten weten dat ik jullie berichtjes ook gelezen heb... :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_104175646
Orea, ook hier gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
pi_104177585
Orea, wat geweldig! Van harte! :*

Koloon... Hoe herkenbaar. Hou je taai, probeer te blijven leven. Het verdriet blijft, maar ik merk dat het leven op meer manieren mooi kan zijn. Hopelijk gaat dat ook voor jou gelden. Dikke :*!
pi_104178121
Wat een geweldig nieuws, Orea! Super! O+ :*

Ook voor Inca goed nieuws, las ik. Wat fijn! O+ :*

En lieve Kolonia, hoe ontzettend herkenbaar. Daarom ben ik ook uit dit topic weggegaan. Er is nu niemand meer van toen ik hier (jaren geleden) voor het eerst postte, toen nog onder mijn oude nick. En nog steeds geen kind hier, helaas. En hoezeer je het iedereen verder ook gunt, het is ook zo vreselijk confronterend elke keer.
Het heeft mij wel wat rust gegeven om niet meer te posten, maar af en toe lees ik nog wel eens mee. Dat kan ik toch niet helemaal laten. ;)
Doe jij vooral waar je je goed bij voelt en ik hoop heel erg dat je wens toch uit gaat komen. :*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  woensdag 9 november 2011 @ 21:10:47 #156
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_104178374
Ahava en PZE :*
Be happy with the little things in life
  woensdag 9 november 2011 @ 21:16:19 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_104178678
Pfoeoeoe Kolonia..... ;( ik hoop dat je in het nieuwe jaar toch met mooi nieuws komt. Tot die tijd, doe waar je je goed beter bij voelt. Hier wordt ook aan je gedacht :*

En dat geldt ook voor jullie Ahava en PZE, en mijsje als je meeleest!
  woensdag 9 november 2011 @ 21:17:04 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_104178714
En omdat het zo mooi is dat het ook na lang wachten nog kan: Orea!!! *O* Heerlijk voor je!! *O*
Lekker brullen ;)
pi_104178764
Dankjewel, droomvrouwtje en LadyBlack. :*

En wat zeg je dat mooi, PZE. O+ Zo is het ook zeker. Zolang je bezig bent met behandelingen is dat wel moeilijk om te voelen, vind ik zelf.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het verdriet blijft, maar ik merk dat het leven op meer manieren mooi kan zijn. Hopelijk gaat dat ook voor jou gelden. Dikke :*!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  woensdag 9 november 2011 @ 21:44:49 #160
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104180415
Orea, je muppet grote zus!! Wat enorm gaaf! Dacht er tijdens de meet nog aan.

Kolonia, Ahava, PZE en mijsje, dikke knuffel.
pi_104181695
Orea, geweldig nieuws! Een broertje of zusje van Leia is jullie zo gegund. :*

Kolonia, wat moet het moeilijk zijn voor je. Ik zou je graag vertellen dat het allemaal goedkomt, alleen kan niemand je dat met zekerheid zeggen. Het is een grote emotionele investering, dat traject waar je in zit, en je zou eigenlijk gewoon willen weten dát je het ergens voor doet, dat het ergens toe leidt, dat het niets voor niets is zoals je je nu voelt. Er is hoop, en ik hoop op mijn beurt dat dat genoeg is om je hier doorheen te helpen.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104182084
Orea wat een goed nieuws, gaan we bijna weer gelijk met elkaar op, gezellig :)
  woensdag 9 november 2011 @ 23:08:59 #163
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104185347
*O*
Hoerea!!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 9 november 2011 @ 23:10:13 #164
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104185425
Orea van harte *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 10 november 2011 @ 09:52:27 #165
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_104193301
Ow Orea wat super!!! Echt enorm gefeliciteerd !
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 10 november 2011 @ 09:56:04 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104193384
Kolonia, ik heb je er uit gehaald.
Maar ik blijf wel hopen en duimen dat je je hier alsnog een keer komt melden met een dikke vette plus hoor! :*
Maar ik kan me ook goed voorstellen dat het moeilijk is om de hoop vast te houden. :*
pi_104193647
Kolonia. Ik begrijp je heel goed en hoop dat je rust krijgt. Dat je je beter gaat voelen. En ik hoop je toch nog wel hier te zien hoor, met goed nieuws. Tot die tijd vooral gewoon lekker doen wat waar je je goed bij voelt.
Met een meidenkwartet
pi_104193848
Cathmar, heb je het ziekenhuis nog gebeld?

Kolonia, :* ik kan je heel goed begrijpen, maar hoop toch je ook echt nog eens te zien hier met mooie positieve test!

droomvrouwtje gewoon even een knuffel :*

LadyBlack , wat fijn dat je een verwijzing hebt, hopelijk weer een stapje verder in de richting van jullie droom :*
pi_104193888
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:16 schreef klumsy het volgende:
Cathmar, heb je het ziekenhuis nog gebeld?

Ik durf eigenlijk niet :@
Struisvogel taktiek.
Met een meidenkwartet
pi_104194014
Vanmiddag naar het ziekenhuis om alle uitslagen te bespreken, ben echt zo benieuwd of er wat uit gaat komen... En wie weet wel groen licht om door te mogen!

word trouwens een beetje gek van m'n lichaam :(
3 weken geleden was het bloeden na de bevalling helemaal weg, een week later had ik ineens kramp alsof ik ongesteld moest worden en een dag later ook wel weer een klein beetje bloedverlies...
dit stelde niet veel voor dus dacht eigenlijk dat het nog wat "naweeen" van de bvevalling waren,
maar nu precies 2 weken later heb ik geen bloedverlies meer maar wel een heel erg zeurderig gevoel, misschien toch een eisprong??
Vanmiddag misschien even bij de Gyn voorleggen, als ze een kamer heeft waar ze een inwendige echo kan doen, wil ze misschien wel even kijken of ze wat kan zien :)
pi_104194053
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:18 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ik durf eigenlijk niet :@
Struisvogel taktiek.
Gewoon even bellen joh :*
wie weet kan je alles wel een paar dagen doorschuiven :)
pi_104194320
Klums, spannend :Y ik ben heel erg benieuwd!!
pi_104194496
Klumsy, ik zie nu net dat je vanmiddag naar het ziekenhuis gaat. Succes. Ik hoop op goed nieuws straks.

Ik heb gebeld. Ik ga op dag 6-7 voor een echo en dan indien nodig dan in overleg met de arts cetrotide gebruiken om de eisprong uit te stellen. Ik baal er enorm van maar het is nu eenmaal niet anders. Mijn man heeft heel erg zijn best gedaan voor deze trip en hij gaat gewoon die dagen weg. Niet meer onderuit te komen ook.
Met een meidenkwartet
pi_104195034
snap dat je er van baalt, maar toch fijn dat er een soort van oplossing getroffen is :)
pi_104197311
Cathmar, fijn dat er een oplossing is!

Klums succes vanmiddag, ik hoop dat een echo inderdaad lukt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')