SPOILER: Voor OpheliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Misschien even goed lezen. Ik heb het hier over een gevoel en zeg niet dat het zo is. Ti's de manier waarop, ik vind een uitnodiging via dm op twitter niet kunnen. Of je nou wel of geen taart wel of geen cadeautjes doet intresseert me dan eigenlijk weinig, ik heb ook nergens gezegd dat je een groot feest moet geven, maar voor mijn GEVOEL getuigd het van weinig respect naar je kind als je op die manier anderen uitnodigd voor de verjaardag van je kind.. Daarbij was de verjaardag nu een van de dingen die nu gebeurde er zijn wel meer dingen die gebeuren waardoor ik bij sommige mensen echt het GEVOEL heb dat ze hun kinderen als "vanzelfsprekend" zien. Maar laat maar rusten ik merk dat ik niet goed in mijn vel zit voordat ik tegen heilige huisje ga aanschoppen..quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:54 schreef Kolonia het volgende:
Sorry hoor.
Maar omdat mensen in de opvoeding van hun kinderen andere keuzes maken dan jij zou doen, wil dat nog niet zeggen dat ze hun kinderen als vanzelfsprekend zien.
Mocht het ons ooit lukken om zwanger te worden en een kindje te krijgen, zie ik ons ook geen grote feesten geven.
Dankbaarheid uit je niet alleen door taart en cadeautjes zeg maar.
Lieverd, je kwetst niemand hier... Ik denk dat je het zelf vele malen moeilijker hebt momenteel...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
* droomvrouwtje zit even een flink potje te janken
Ik vind het ook moeilijk om uit te leggen wat me stoort, het zijn van die kleine dingen die bij elkaar opgestapeld zorgen dat er bij mij een bommetje ontploft en ik dus nu val over de manier van uitnodigen.
@leonieke, als ik geen kaartjes zou doen, zou dat ook de manier zijn en als ik je niet zie dan bel ik je even dan weet ik ook zeker dat de vraag is aangekomen..
ik wilde echt niemand kwetsen hoor.
Zullen we een dagje ruilen, ik bast om alles in tranen uitquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik merk echt dat ik een kort lontje heb. Ik kan echt weinig hebben op dit moment
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Zeg DV'ke je weet dat je zoiets ook bij ons zou kunnen overkomen he?![]()
Overigens begrijp ik je gevoelens heel goed, soms kan iets helemaal verkeerd overkomen, maar ik denk niet dat het te maken heeft met vanzelfsprekendheid. Eerder een andere manier van omgaan met dingen...SPOILER: Voor OpheliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:23 schreef flugeltje het volgende:
Lieverd, je kwetst niemand hier... Ik denk dat je het zelf vele malen moeilijker hebt momenteel...
DVquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
* droomvrouwtje zit even een flink potje te janken
Ik vind het ook moeilijk om uit te leggen wat me stoort, het zijn van die kleine dingen die bij elkaar opgestapeld zorgen dat er bij mij een bommetje ontploft en ik dus nu val over de manier van uitnodigen.
ik wilde echt niemand kwetsen hoor.
Jij doet toch IUI? Daar is geen max. aan de vergoeding gesteld hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:33 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Maar even met mijn verzekeraar bellen dat ze deze poging niet mee mogen tellen.
IUI inderaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dus dan heb je volgens hen nu een enorm lange cyclus oid?
[..]
Jij doet toch IUI? Daar is geen max. aan de vergoeding gesteld hoor.
Als je in NL woont en verzekerd bent mag je daar net zo lang mee doorgaan als nodig is (is hoofdverzekering en bij elke maatschappij gelijk). IVF en aanverwante behandelingen zij wel gemaximeerd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef Cathmar het volgende:
[..]
IUI inderaad.
Ik dacht maar 4 pogingen. Ik zal het eens navragen.
En inderdaad gewoon een hele lange cyclus. Heel irritant na al die hormonen die ik gespoten heb. Maar goed, op naar de volgende poging.
Fijn om te weten! Dank je Ophelia!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je in NL woont en verzekerd bent mag je daar net zo lang mee doorgaan als nodig is (is hoofdverzekering en bij elke maatschappij gelijk). IVF en aanverwante behandelingen zij wel gemaximeerd.
Moet je nu afwachten of gaan ze je menstruatie opwekken?
Dit dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieverd, je kwetst niemand hier... Ik denk dat je het zelf vele malen moeilijker hebt momenteel...
Ik wou dat ik even in Nederland kon wonenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je in NL woont en verzekerd bent mag je daar net zo lang mee doorgaan als nodig is (is hoofdverzekering en bij elke maatschappij gelijk). IVF en aanverwante behandelingen zij wel gemaximeerd.
Moet je nu afwachten of gaan ze je menstruatie opwekken?
In Nederland werken is genoeg, dan moet je op basis van Europese verdragen in NL verzekerd worden en premie betalen. (maar ik begrijp dat dat makkelijker gezegd dan gedaan isquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wou dat ik even in Nederland kon wonen
Momenteel nog steeds einde verhaal (maar ik probeer, misschien tegen beter weten in, moed te houden).quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In Nederland werken is genoeg, dan moet je op basis van Europese verdragen in NL verzekerd worden en premie betalen. (maar ik begrijp dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is)
Hoe staat het er bij jullie ook alweer voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |