Hallo allemaal,
Daar ben ik dan weer eens
Al die tijd wel mee gelezen maar nul komma nul fut hier zelf te posten
Ik heb nog steeds geen cryootje in mijn buik, na wekenlang echo's opzoek naar mijn eigen eisprong die niet kwam, en over staafjes plassen die nooit positief werden toen aan de decapeptyl geslagen en na een aantal weken na de te verwachten bloeding zou ik dan aan progynova tabletten gaan om het bms te laten groeien. Helaas begon een week na het spuiten van de Deca de enorme pijnaanvallen (die ik tijdens het 4 keer prikken in het afgelopen jaar steeds heb gehad) weer maar blijkbaar moet het, nu ik alleen ben, ineens wel heel serieus worden genomen dus alle behandelingen zijn gestaakt. Dachten we met zijn allen eerder dat die pijn veroorzaakt werd door de stimulerende hormonen, nu blijkt de decapeptyl de boosdoener te zijn.
Ik ben door een gyn en een uroloog onderzocht (men vond het op koliekpijnen van blaas- of nierstenen lijken) en ik heb een volledige buikecho gehad; niets te vinden. Niet raar ook als men gaat zoeken op het moment dat de pijnklachten weer weg zijn vind ik. Ze wilden me ook nog naar een internist en chirirg sturen maar ik heb gezegd dat ik dat onzinnig vind op het moment dat ik nergens last van heb!
Na hoog overleg is nu besloten dat we de Deca nu even niet gebruiken om die bijwerking (?) dus niet te hebben, ik heb nu een week Primolut geslikt, dan moet ik over een paar dagen ongesteld worden en daarna ga ik dan toch aan de Progynova. Na 12 dagen dat geslikt te hebben mag ik voor ene echo komen om te kijken hoe mijn bms er aan toe is en dan hopelijk kunnen de embryootjes ontdooid worden...
Hoog experimenteel allemaal maar het zal ook eens van een leien dakje gaan

Tot noch toe vond ik de IVF behandelingen beter te doen dan een cryo-poging!
Voor iedereen hier bezig is heel veel sterkte

en voor iedereen die ons steunt