Okee, wat had je nou gezegd over DS4 in relatie tot die nominaties van mij?quote:
Duidelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, wat had je nou gezegd over DS4 in relatie tot die nominaties van mij?
Was geen reflectie mbt jullie graaierstopicreeks hoor.
Kijk jij hebt wel gelijk an sich, echter ik beoordeelde hem niet inhoudelijk, maar technisch.
Je vraagt aan mij of ik tong80 ben of hoe moet ik het nu zien? :pquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Alleen Tong80 is een PvdA man.
Dat tongetje in je avatar, dat doet iedereen hier op FOK! associeren met Tong80 hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef Sayex het volgende:
[..]
Je vraagt aan mij of ik tong80 ben of hoe moet ik het nu zien? :p
Ah, vandaar.. zodra ik thuis ben verander ik het. ik ben Tong80 iig niet :pquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat tongetje in je avatar, dat doet iedereen hier op FOK! associeren met Tong80 hoor.
Er zijn altijd zoveel mensen die je vergeet. Het zijn vaak de niet-extremen die je vergeet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
N.a.v. enkele gissingen: nee, ik heb geen pittig kort kapsel maar lang haarEn nee, ik heb ook geen kinderen.
Verder vind ik het wel jammer dat ik sommige mensen niet kon plaatsen. Waht, Ryan3, Reya, du_ke, EchtGaaf, om maar een paar te noemen. Eigenlijk zouden er een soort eervolle vermelding en een troostprijs moeten zijn.
Jij maakt bij mij veel kans op een nominatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
N.a.v. enkele gissingen: nee, ik heb geen pittig kort kapsel maar lang haarEn nee, ik heb ook geen kinderen.
Verder vind ik het wel jammer dat ik sommige mensen niet kon plaatsen. Waht, Ryan3, Reya, du_ke, EchtGaaf, om maar een paar te noemen. Eigenlijk zouden er een soort eervolle vermelding en een troostprijs moeten zijn.
Sigme zit tegenwoordig vaak bij de beestjes, meen ik. Ik kan haar wel waarderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn altijd zoveel mensen die je vergeet. Het zijn vaak de niet-extremen die je vergeet.
Alleen bij jou en dotcommunism kunnen we er niet aan onderuit komen..
Nou ja, af en toe heb je sigme nog gehad.
Die ben ik iets positiever gaan waarderen dan de jaren hiervoor iig.
Ooohhhh jeee, ik wacht met angst en beven afquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij maakt bij mij veel kans op een nominatie.
Intern beraad en zo.
Ja, that's it, behalve dan als je 1 van de 2 vrouwen bent die hier nog weleens post natuurlijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Sigme zit tegenwoordig vaak bij de beestjes, meen ik. Ik kan haar wel waarderen.
En inderdaad, ook bij mij geldt dat niet genoemd worden vrijwel zeker betekent dat je in het midden zit en zeker niet negatief overkomt.
Dat schreef ik zelf ook al in mijn lijstje: jammer, en hoe zou het komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, that's it, behalve dan als je 1 van de 2 vrouwen bent die hier nog weleens post natuurlijk....
Haantjes?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat schreef ik zelf ook al in mijn lijstje: jammer, en hoe zou het komen.
Ja, merk ik bij Stali ook idd, heeft altijd contact ook via andere kanalen e.d.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zeer goed mogelijk. Vrouwen wikken en wegen meer i.p.v. te poneren.
Ik kan niet voor andere vrouwen spreken, maar het komt een gesprek ten goede als er nog een opening is. In POL en NWS is er niet altijd ruimte voor een ontmoeting in het midden. Ik maak me daar trouwens zelf ook wel schuldig aan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, merk ik bij Stali ook idd, heeft altijd contact ook via andere kanalen e.d.
Dr.Nikita gaat dat niet doen toch, denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Van FTS, Dr. Nikita en een paar anderen ben ik razend benieuwd of die een lijstje gaan invullen en zo ja hoe die er dan uit gaan zien.
Het is hier niet idd gebaseerd op een compromis.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet voor andere vrouwen spreken, maar het komt een gesprek ten goede als er nog een opening is. In POL en NWS is er niet altijd ruimte voor een ontmoeting in het midden. Ik maak me daar trouwens zelf ook wel schuldig aan.
Doch, ik heb je tweemaal genomineerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
Ja, met leuke motivaties, moest om die discussie-ergernisfactor wel lachen. We zijn allebei nogal bevlogen af en toequote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, ik heb je tweemaal genomineerd.
Koos is altijd dronken en houdt van dikke vrouwen en orka's, remlof trekt zich af op de Europese vlag, Disana is de moraalridder en van het vrouwelijk geslacht, Betyar bewerkt hout, Erik houdt van kutmuziek, GS is de korpsbal, en ik ben normaal.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Commentarii de bello fori politici
Ik zit nog niet zo heel lang in POL, dus ik heb eerlijk gezegd niet zo'n goed idee van de mensen en de meningen. Dus ik heb eerlijk gezegd ook niet zo'n goed idee wie ik moet nomineren
Ja ik mag niet liegen natuurlijk.quote:
LOL.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
Ja ik mag niet liegen natuurlijk.
Hetzelfdequote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:32 schreef Dutchnative het volgende:
Iedereen die mij heeft genomineerd voor de Elbert Dijkgraaf-trofee(beste nieuwkomer): Bedanktj!
Dan zou ik eigenlijk moeten editten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik mag niet liegen natuurlijk.
Censuur!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zou ik eigenlijk moeten editten.
Die term heeft zo'n negatieve lading. Ik zou het liever omschrijven als deskundige hulp bij het interpreteren en becommentariëren van zaken.quote:
quote:Je wil gewoon zelf genoemd worden in m'n post.
Oh dan is het goed, je mag me altijd eloquent als normaal omschrijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die term heeft zo'n negatieve lading. Ik zou het liever omschrijven als deskundige hulp bij het interpreteren en becommentariëren van zaken.
Ik houd helemaal niet van orka's!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos is altijd dronken en houdt van dikke vrouwen en orka's, remlof trekt zich af op de Europese vlag, Disana is de moraalridder en van het vrouwelijk geslacht, Betyar bewerkt hout, Erik houdt van kutmuziek, GS is de korpsbal, en ik ben normaal.
En ik heb niet eens een harnasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van orka's!
Ah, wel van dikke vrouwen dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos is altijd dronken en houdt van dikke vrouwen en orka's, remlof trekt zich af op de Europese vlag, Disana is de moraalridder en van het vrouwelijk geslacht, Betyar bewerkt hout, Erik houdt van kutmuziek, GS is de korpsbal, en ik ben normaal.
Je snapt mn grap.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, wel van dikke vrouwen dus.
Nice.
Als je dat lijstje zo ziet dan zou je bijna denken dat de SC een samenkomst is van kansloze klapjosti'squote:
Heul geen garp, viespeuk.quote:
Sssssstquote:
Dan pas?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je dat lijstje zo ziet dan zou je bijna denken dat de SC een samenkomst is van kansloze klapjosti's
Is dat niet dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je dat lijstje zo ziet dan zou je bijna denken dat de SC een samenkomst is van kansloze klapjosti's
Hoho, ik ben een bijzonder succesvolle superheld.quote:
Daarom krijgen we voor jou een beetje extra subsidiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik ben een bijzonder succesvolle superheld.
Jouw voornaamste kracht is geloof ik je lever, plus het Nederlands groot vocabulaire der scheldwoorden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik ben een bijzonder succesvolle superheld.
Toch krachten waar ik trots op mag zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw voornaamste kracht is geloof ik je lever, plus het Nederlands groot vocabulaire der scheldwoorden.
Zeker, we zullen ze op de proef stellen op 11-11.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toch krachten waar ik trots op mag zijn.
Zet me nou niet onder druk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, we zullen ze op de proef stellen op 11-11.
Dat drukken kom nog wel.quote:
12-11.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, we zullen ze op de proef stellen op 11-11.
Sorry, maar daar moet ik toch echt protest tegen aantekenenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
plus het Nederlands groot vocabulaire der scheldwoorden.
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat mag, mijn persoonlijke klachtensecretaresse komt er wel later op terug.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry, maar daar moet ik toch echt protest tegen aantekenen
V.
Hoe lang loop je hier nu rond, Voorschrift?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mag, mijn persoonlijke klachtensecretaresse komt er wel later op terug.
Nah af en toe ook wel daarbuiten, maar niet buiten POL nee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe lang loop je hier nu rond, Voorschrift?
Volgens mij ben je een stuk onbenul wat betreft FOK!
Kom je alleen maar in POLSC?
Okee. Bedankt voor de introductiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Normaal? Je hebt een aangeboren geslachtvoorkeurstechnische afwijking.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Normaal? Je hebt een aangeboren geslachtvoorkeurstechnische afwijking.
Geen idee, de vorige barvrouw in Utrecht vond het niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef GSbrder het volgende:
Wat denken uitbaters als ze dit bonte gezelschap door de deur zien komen?
True that.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, de vorige barvrouw in Utrecht vond het niet zo'n probleem.
Nou en, wij zijn belangrijker dan tafels.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze moesten de tafels goed gaan zetten.
Het was toen vlug afgelopen in die tent.Terwijl ze wel wat hadden kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en, wij zijn belangrijker dan tafels.
Dat gezegd hebbende zou je de in de TT staande queeste beter de POL SC verkiezingen kunnen noemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah gos, jij wilt ook graag een knuffel maar je durft er niet om te vragen. Nou kom maar hier:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Cerbie het volgende:
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Disana. Wee je gebeente als je niet knuffelt.
Jaarlijks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:14 schreef revolutionarymen het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen? is dit jaarlijks maandelijks?
Ik zat ook te twijfelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk had ik du_ke willen nomineren voor slechtste debater, die discussie over wapens kan ik me nog herinerren, maar goed.
FTS is niet te begrijpen, die heeft dus een sprong voor
Als je zelf geen argumenten meer hebt wil dat niet zeggen dat je tegenstander een slechte discussie voertquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk had ik du_ke willen nomineren voor slechtste debater, die discussie over wapens kan ik me nog herinerren, maar goed.
Ik meen dat je je stemlijst opnieuw/gewijzigd mag posten. De laatste post telt dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
Ja, je kunt tot en met 20 november een gewijzigde lijst indienen. Wel in een nieuwe post graag, dus niet de oude post wijzigen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik meen dat je je stemlijst opnieuw/gewijzigd mag posten. De laatste post telt dan.
Laat Reya hier maar antwoord op geven.
FTS is dusdanig onnavolgbaar dat -ie eigenlijk gewoon z'n eigen trofee moet krijgen, naar hem vernoemd. Richard de Mos zegt soms namelijk nog wel eens iets dat begrijpelijk is (al is het onzin).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
FTS is niet te begrijpen, die heeft dus een sprong voor![]()
En Koos is niet dronken.quote:
Ik beloof plechtig acuut een stuk milder over Israël te worden als de haviken die het land in gijzeling houden zijn verdwenenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:07 schreef StarGazer het volgende:
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user. Van degene die nog over zijn, dan toch maar Disana. Tevens woont ze in Grunn geloof ik, dat is altijd +1. Wel iets minder anti - Israël graag.
Die haviken blijven nog wel even de lijken pikken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig acuut een stuk milder over Israël te worden als de haviken die het land in gijzeling houden zijn verdwenen
Ja hoor, vind ze best verrassend.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo, mijn nominaties zijn uitgedeeld. Ik hoop dat iedereen er heel blij mee zal zijn. En anders maar gewoon van niet.
Dr. Nikita kun je van alles noemen, maar zij is zeker niet een van de eerste personen aan wie ik zou denken als het aankomt over dossierkennis. Ze kan alleen haar riedeltje afdraaien en op de man spelen wanneer ze om de oren wordt geslagen met feiten. De nominatie van Remlof vind ik vermakelijk, maar tegelijk belachelijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef MittRomney het volgende:
3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis".
Dr.Nikita. Wel wat plat maar als hij op stoom komt een grote geschiedenisboek
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob
Remlof. Hij is bang voor mij.
Ik ga me niet schamen. Wel jammer dat ze ook met bomen praat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:57 schreef Tem het volgende:
De Prinses Irenetrofee staat voor je klaar Disana
precies!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga me niet schamen. Wel jammer dat ze ook met bomen praat.
Dank voor de mooie woorden, maar gek genoeg heb ik in 2011 slechts twee topics geopend in POL...quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Elfletterig, de meeste topics van zijn hand bevatten meerdere artikelen, een eigen opinie op deze artikelen en vaak een open stellingname die uitnodigt tot discussie. Hoewel de meeste topics van hem mij qua onderwerp niet echt interesseren vind ik het een voorbeeld van hoe een OP er uit zou moeten zien.
Iets met een 'P'?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:36 schreef remlof het volgende:
MittRomney was een slechte trollkloon van een vaste bezoeker van het POLCAFE. Tel zijn nominaties maar niet mee.
Jan Marijnissen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:54 schreef Disana het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik Mutant01 nergens kon noemen. Hij post niet meer zoveel, vandaar. Maar ik heb een poedelprijs bedacht:
Grootste steekmug van NWS. Post altijd to the point en prikt nét als je het niet meer verwacht.
Maar volgens mij is er geen politicus die daarbij past.
Ik vond dit overigens wel vrij hilarischquote:6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Arolsen
Oppert u nu een cordon sanitaire tegen de Partij van de Boze Appel?quote:
De PvbA.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oppert u nu een cordon sanitaire tegen de Partij van de Boze Appel?
Je loopt achter.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:07 schreef Elfletterig het volgende:
Je loopt achter.De PvbA is allang opgegaan in de Partij van Verbolgen Vruchten (PVV), samen met het voormalige Druif '66 en de CitrusUnie...
Ik zie geen reden waarom we er niet om zouden moeten lachen.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, lach er maar om, maar in de peilingen zijn ze inmiddels van 41 zetels teruggezakt naar slechts tien. De enige partij die in peilingen ooit harder wegzakte, was Trots Op Nectarines.
Alleen mensen zonder piercings zijn immers stemgerechtigdquote:Op donderdag 24 november 2011 13:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oppert u nu een cordon sanitaire tegen de Partij van de Boze Appel?
Je bent nu in de war met uitkeringsgerechtigden.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Alleen mensen zonder piercings zijn immers stemgerechtigd
Het Nederlands parlement is toch ook niet democratisch tot stand gekomen?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar ja, er is nog nooit zo slecht gestemd, en de trofeeën is crap en bepaald niet democratisch tot stand gekomen.
Nou nee hoor. Maar soms kan je beter geen passief stemrecht hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent nu in de war met uitkeringsgerechtigden.
Reya is sowieso elitair en zijn trofeekeuze is danig teleologisch als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het Nederlands parlement is toch ook niet democratisch tot stand gekomen?
Ik vind het stemmen wel prima eigenlijk
Dat was Thorbecke ook. En kijk met wat voor grondwet wij zitten opgescheept.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Reya is sowieso elitair en zijn trofeekeuze is danig teleologisch als je het mij vraagt.
Maar wel het leukst om te lezenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo, ook mijn dukaat in het zakje gedaan. Motivatie schrijven = kut.
Vind ze best duidelijk hoor. Die beschrijving van zuurvoud op zijn bankje is gewoon treffendquote:Op donderdag 24 november 2011 18:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jawel, maar dan ben ik er nog steeds rampzalig in.
Dat is niet het geval. Het is ook niet iets om benieuwd naar te zijn. Reden? Dit jaar zijn de verkiezingen mislukt .quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef Dutchnative het volgende:
Ben even weggeweest, dus:
zijn de uitslagen al bekend?
Mislukt?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is niet het geval. Het is ook niet iets om benieuwd naar te zijn. Reden? Dit jaar zijn de verkiezingen mislukt .
De trofeeën zijn niet bepaald democratisch tot stand gekomen. Zuiver stemmen doe je per pm aan de initiatiefnemer om het het precedent effect tegen te gaanquote:
Stelling verworpen, de trofeeën zijn een traditie en tot stand gekomen middels het gewoonterecht, waarbij de stemwijze van 2011 ook niet verschilde van 2010.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De trofeeën zijn niet bepaald democratisch tot stand gekomen. Zuiver stemmen doe je per pm aan de initiatiefnemer om het het precedent effect tegen te gaan
Kap toch eens met dat eeuwige gezeur en gehuil.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is niet het geval. Het is ook niet iets om benieuwd naar te zijn. Reden? Dit jaar zijn de verkiezingen mislukt .
Of de vele jaren daarvoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stelling verworpen, de trofeeën zijn een traditie en tot stand gekomen middels het gewoonterecht, waarbij de stemwijze van 2011 ook niet verschilde van 2010.
De procedure verschilde wel degelijk van 2010 toen wel over trofeeën kon worden gestemdquote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stelling verworpen, de trofeeën zijn een traditie en tot stand gekomen middels het gewoonterecht, waarbij de stemwijze van 2011 ook niet verschilde van 2010.
Goed besluit.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef du_ke het volgende:
En juist het commentaar maakt het mooi. Daar heb ik geen inspiratie voor dit jaar dus ik sla over
En dat bleek geen succes.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De procedure verschilde wel degelijk van 2010 toen wel over trofeeën kon worden gestemd
De verkiezingen hebben in ieder geval impact; u vereenzelvigt uzelf zelfs met de verkiezingen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Impact heeft het zeker, maar een postitieve?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef Reya het volgende:
[..]
De verkiezingen hebben in ieder geval impact; u vereenzelvigt uzelf zelfs met de verkiezingen.
Ben je nou echt een punt aan het maken van een topic? Serieus?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is te vaak genomineerd voor de verkeerde prijzen. Ben ik bang.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben je nou echt een punt aan het maken van een topic? Serieus?
Haha. De muziekwansmaaktrofee?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij is te vaak genomineerd voor de verkeerde prijzen. Ben ik bang.
Alle wansmaak hier ver voorbij.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:24 schreef Tem het volgende:
Misschien moeten die figuren een soort VoorbijFok! gaan beginnen ofzo.
Ja, ik ben een vrouw en geen haan. Ik poneer mijn mening niet om dat maar te blijven verdedigen zoals men in POL op de voorgrond allemaal wel doet. En dan de dagelijkse twee handjes vol theemutsen in de SC. Het zijn nepdiscussies en dan gaat het over wie de grootste horloge heeft. Wat ik dan weer leuk vind is in gesprek gaan met een user over een onderwerp. Maar dat doe ik dan niet met users uit POL.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, merk ik bij Stali ook idd, heeft altijd contact ook via andere kanalen e.d.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:06 schreef Staal het volgende:
Wat ik dan weer leuk vind is in gesprek gaan met een user over een onderwerp. Maar dat doe ik dan niet met users uit POL.
Ik heb maar een klein horloge.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig benadruk je het feit dat je een niet-POLler bent, want anders moesten wij de VK inlichtenquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
Ik ga het als niet POLler morgen even invullen.
Wat ben je toch ook een heerlijk vrijwel onuitstaanbaar hysterische entiteit, he? Kun je niet een eigen forumpje oprichten? Pol=kut ofzo. Ik hoop voor de mensen in je buurt dat je in het echt wel een aangenaam persoon bent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ik ben een vrouw en geen haan. Ik poneer mijn mening niet om dat maar te blijven verdedigen zoals men in POL op de voorgrond allemaal wel doet. En dan de dagelijkse twee handjes vol theemutsen in de SC. Het zijn nepdiscussies en dan gaat het over wie de grootste horloge heeft. Wat ik dan weer leuk vind is in gesprek gaan met een user over een onderwerp. Maar dat doe ik dan niet met users uit POL.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Okay, fair. Met vrouwen is het wel zo dat je als je dan dezelfde mening ergens over hebt dat je het dan vervolgens nooit meer met die vrouw oneens kunt zijn in een topic. Want dan val je haar zogenaamd af en dan zal ze ook nooit meer op je reageren als je bijv. je huis aan het verbouwen bent. Daar speelt zich onderhuids dan kennelijk meer af.
Kan niet meer. Deadline is tot 25 november.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
Ik ga het als niet POLler morgen even invullen.
De term "entiteit" roept een vege glimlach bij me op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijk vrijwel onuitstaanbaar hysterische entiteit, he? Kun je niet een eigen forumpje oprichten? Pol=kut ofzo. Ik hoop voor de mensen in je buurt dat je in het echt wel een aangenaam persoon bent.
Het zit je dwars dat ik je niet heb genoemdquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:40 schreef DS4 het volgende:
Toch wel knap dat ik ongeveer een nominatie per geplaatste post in POL gekregen heb...
Omdat ik zo weinig post heb ik helemaal geen idee (hoewel mij de klinkende overwinning van Disana dan weer wel verbaast, maar wie weet kom ik haar steeds op een uiterst ongelukkig moment tegen, of heeft ze, geheel terecht natuurlijk, zo'n hekel aan mij dat ze daardoor niet in staat is om met mij een discussie te voeren), dus ik laat het stemmen maar even achterwege.
Geweldig. Nee, ik kom gewoon gezellig langs vanwege dit soort reacties.quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijk vrijwel onuitstaanbaar hysterische entiteit, he? Kun je niet een eigen forumpje oprichten? Pol=kut ofzo. Ik hoop voor de mensen in je buurt dat je in het echt wel een aangenaam persoon bent.
Je hebt gefaald dit jaar. daar kan Disana echt niks aan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:40 schreef DS4 het volgende:
Toch wel knap dat ik ongeveer een nominatie per geplaatste post in POL gekregen heb...
Omdat ik zo weinig post heb ik helemaal geen idee (hoewel mij de klinkende overwinning van Disana dan weer wel verbaast, maar wie weet kom ik haar steeds op een uiterst ongelukkig moment tegen, of heeft ze, geheel terecht natuurlijk, zo'n hekel aan mij dat ze daardoor niet in staat is om met mij een discussie te voeren), dus ik laat het stemmen maar even achterwege.
Dat kon toch niet meer?quote:
Horloge staande klokken. Ik wil wel eentje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:18 schreef remlof het volgende:
Ik heb helemaal geen horloge. En EG doelde op de weinige inzendingen.
Het hele leven bestaat uit uitzonderingen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tot 25 november was dus tot gisteren.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Het hele leven bestaat uit uitzonderingen.
Het leven is serieus, maar deze kermisattractie natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:30 schreef Tem het volgende:
Je neemt het allemaal ietwat te serieus EG.
Hij weet zelf geen raad met zijn verzonnen trofeeën.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
ReyaReya
Reya
Reya
Reya
Reya
Reya
Reya
Reya
/jerryspringermodus
Kap eens een keer met dat geneuzel aub.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij weet zelf geen raad met zijn verzonnen trofeeën.
Ik handel niet in strijd met de policyquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kap eens een keer met dat geneuzel aub.
Wel degelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik handel niet in strijd met de policy
Je verontwaardiging is wel kinderlijk selectief. B_A probeert mij al tijden hier kapot te slaan en daar hoorde ik je nooit overquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |