Ik meen dat je je stemlijst opnieuw/gewijzigd mag posten. De laatste post telt dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk had ik du_ke willen nomineren voor slechtste debater, die discussie over wapens kan ik me nog herinerren, maar goed.
FTS is niet te begrijpen, die heeft dus een sprong voor
Ja, je kunt tot en met 20 november een gewijzigde lijst indienen. Wel in een nieuwe post graag, dus niet de oude post wijzigen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik meen dat je je stemlijst opnieuw/gewijzigd mag posten. De laatste post telt dan.
Laat Reya hier maar antwoord op geven.
FTS is dusdanig onnavolgbaar dat -ie eigenlijk gewoon z'n eigen trofee moet krijgen, naar hem vernoemd. Richard de Mos zegt soms namelijk nog wel eens iets dat begrijpelijk is (al is het onzin).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
FTS is niet te begrijpen, die heeft dus een sprong voor![]()
En Koos is niet dronken.quote:
Ik beloof plechtig acuut een stuk milder over Israël te worden als de haviken die het land in gijzeling houden zijn verdwenenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:07 schreef StarGazer het volgende:
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user. Van degene die nog over zijn, dan toch maar Disana. Tevens woont ze in Grunn geloof ik, dat is altijd +1. Wel iets minder anti - Israël graag.
Die haviken blijven nog wel even de lijken pikken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig acuut een stuk milder over Israël te worden als de haviken die het land in gijzeling houden zijn verdwenen
Ja hoor, vind ze best verrassend.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo, mijn nominaties zijn uitgedeeld. Ik hoop dat iedereen er heel blij mee zal zijn. En anders maar gewoon van niet.
Dr. Nikita kun je van alles noemen, maar zij is zeker niet een van de eerste personen aan wie ik zou denken als het aankomt over dossierkennis. Ze kan alleen haar riedeltje afdraaien en op de man spelen wanneer ze om de oren wordt geslagen met feiten. De nominatie van Remlof vind ik vermakelijk, maar tegelijk belachelijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef MittRomney het volgende:
3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis".
Dr.Nikita. Wel wat plat maar als hij op stoom komt een grote geschiedenisboek
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob
Remlof. Hij is bang voor mij.
Ik ga me niet schamen. Wel jammer dat ze ook met bomen praat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:57 schreef Tem het volgende:
De Prinses Irenetrofee staat voor je klaar Disana
precies!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga me niet schamen. Wel jammer dat ze ook met bomen praat.
Dank voor de mooie woorden, maar gek genoeg heb ik in 2011 slechts twee topics geopend in POL...quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Elfletterig, de meeste topics van zijn hand bevatten meerdere artikelen, een eigen opinie op deze artikelen en vaak een open stellingname die uitnodigt tot discussie. Hoewel de meeste topics van hem mij qua onderwerp niet echt interesseren vind ik het een voorbeeld van hoe een OP er uit zou moeten zien.
Iets met een 'P'?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:36 schreef remlof het volgende:
MittRomney was een slechte trollkloon van een vaste bezoeker van het POLCAFE. Tel zijn nominaties maar niet mee.
Jan Marijnissen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:54 schreef Disana het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik Mutant01 nergens kon noemen. Hij post niet meer zoveel, vandaar. Maar ik heb een poedelprijs bedacht:
Grootste steekmug van NWS. Post altijd to the point en prikt nét als je het niet meer verwacht.
Maar volgens mij is er geen politicus die daarbij past.
Ik vond dit overigens wel vrij hilarischquote:6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Arolsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |