Als je dat lijstje zo ziet dan zou je bijna denken dat de SC een samenkomst is van kansloze klapjosti'squote:
Heul geen garp, viespeuk.quote:
Sssssstquote:
Dan pas?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je dat lijstje zo ziet dan zou je bijna denken dat de SC een samenkomst is van kansloze klapjosti's
Is dat niet dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je dat lijstje zo ziet dan zou je bijna denken dat de SC een samenkomst is van kansloze klapjosti's
Hoho, ik ben een bijzonder succesvolle superheld.quote:
Daarom krijgen we voor jou een beetje extra subsidiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik ben een bijzonder succesvolle superheld.
Jouw voornaamste kracht is geloof ik je lever, plus het Nederlands groot vocabulaire der scheldwoorden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik ben een bijzonder succesvolle superheld.
Toch krachten waar ik trots op mag zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw voornaamste kracht is geloof ik je lever, plus het Nederlands groot vocabulaire der scheldwoorden.
Zeker, we zullen ze op de proef stellen op 11-11.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toch krachten waar ik trots op mag zijn.
Zet me nou niet onder druk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, we zullen ze op de proef stellen op 11-11.
Dat drukken kom nog wel.quote:
12-11.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, we zullen ze op de proef stellen op 11-11.
Sorry, maar daar moet ik toch echt protest tegen aantekenenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
plus het Nederlands groot vocabulaire der scheldwoorden.
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van orka's!
Dat mag, mijn persoonlijke klachtensecretaresse komt er wel later op terug.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry, maar daar moet ik toch echt protest tegen aantekenen
V.
Hoe lang loop je hier nu rond, Voorschrift?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mag, mijn persoonlijke klachtensecretaresse komt er wel later op terug.
Nah af en toe ook wel daarbuiten, maar niet buiten POL nee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe lang loop je hier nu rond, Voorschrift?
Volgens mij ben je een stuk onbenul wat betreft FOK!
Kom je alleen maar in POLSC?
Okee. Bedankt voor de introductiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos is altijd dronken en houdt van dikke vrouwen en orka's, remlof trekt zich af op de Europese vlag, Disana is de moraalridder en van het vrouwelijk geslacht, Betyar bewerkt hout, Erik houdt van kutmuziek, GS is de korpsbal, en ik ben normaal.
Normaal? Je hebt een aangeboren geslachtvoorkeurstechnische afwijking.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos is altijd dronken en houdt van dikke vrouwen en orka's, remlof trekt zich af op de Europese vlag, Disana is de moraalridder en van het vrouwelijk geslacht, Betyar bewerkt hout, Erik houdt van kutmuziek, GS is de korpsbal, en ik ben normaal.
Hahaha.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Normaal? Je hebt een aangeboren geslachtvoorkeurstechnische afwijking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |