Okee, wat had je nou gezegd over DS4 in relatie tot die nominaties van mij?quote:
Duidelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, wat had je nou gezegd over DS4 in relatie tot die nominaties van mij?
Was geen reflectie mbt jullie graaierstopicreeks hoor.
Kijk jij hebt wel gelijk an sich, echter ik beoordeelde hem niet inhoudelijk, maar technisch.
Je vraagt aan mij of ik tong80 ben of hoe moet ik het nu zien? :pquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Alleen Tong80 is een PvdA man.
Dat tongetje in je avatar, dat doet iedereen hier op FOK! associeren met Tong80 hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef Sayex het volgende:
[..]
Je vraagt aan mij of ik tong80 ben of hoe moet ik het nu zien? :p
Ah, vandaar.. zodra ik thuis ben verander ik het. ik ben Tong80 iig niet :pquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat tongetje in je avatar, dat doet iedereen hier op FOK! associeren met Tong80 hoor.
Er zijn altijd zoveel mensen die je vergeet. Het zijn vaak de niet-extremen die je vergeet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
N.a.v. enkele gissingen: nee, ik heb geen pittig kort kapsel maar lang haarEn nee, ik heb ook geen kinderen.
Verder vind ik het wel jammer dat ik sommige mensen niet kon plaatsen. Waht, Ryan3, Reya, du_ke, EchtGaaf, om maar een paar te noemen. Eigenlijk zouden er een soort eervolle vermelding en een troostprijs moeten zijn.
Jij maakt bij mij veel kans op een nominatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
N.a.v. enkele gissingen: nee, ik heb geen pittig kort kapsel maar lang haarEn nee, ik heb ook geen kinderen.
Verder vind ik het wel jammer dat ik sommige mensen niet kon plaatsen. Waht, Ryan3, Reya, du_ke, EchtGaaf, om maar een paar te noemen. Eigenlijk zouden er een soort eervolle vermelding en een troostprijs moeten zijn.
Sigme zit tegenwoordig vaak bij de beestjes, meen ik. Ik kan haar wel waarderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn altijd zoveel mensen die je vergeet. Het zijn vaak de niet-extremen die je vergeet.
Alleen bij jou en dotcommunism kunnen we er niet aan onderuit komen..
Nou ja, af en toe heb je sigme nog gehad.
Die ben ik iets positiever gaan waarderen dan de jaren hiervoor iig.
Ooohhhh jeee, ik wacht met angst en beven afquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij maakt bij mij veel kans op een nominatie.
Intern beraad en zo.
Ja, that's it, behalve dan als je 1 van de 2 vrouwen bent die hier nog weleens post natuurlijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Sigme zit tegenwoordig vaak bij de beestjes, meen ik. Ik kan haar wel waarderen.
En inderdaad, ook bij mij geldt dat niet genoemd worden vrijwel zeker betekent dat je in het midden zit en zeker niet negatief overkomt.
Dat schreef ik zelf ook al in mijn lijstje: jammer, en hoe zou het komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, that's it, behalve dan als je 1 van de 2 vrouwen bent die hier nog weleens post natuurlijk....
Haantjes?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat schreef ik zelf ook al in mijn lijstje: jammer, en hoe zou het komen.
Ja, merk ik bij Stali ook idd, heeft altijd contact ook via andere kanalen e.d.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zeer goed mogelijk. Vrouwen wikken en wegen meer i.p.v. te poneren.
Ik kan niet voor andere vrouwen spreken, maar het komt een gesprek ten goede als er nog een opening is. In POL en NWS is er niet altijd ruimte voor een ontmoeting in het midden. Ik maak me daar trouwens zelf ook wel schuldig aan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, merk ik bij Stali ook idd, heeft altijd contact ook via andere kanalen e.d.
Dr.Nikita gaat dat niet doen toch, denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Van FTS, Dr. Nikita en een paar anderen ben ik razend benieuwd of die een lijstje gaan invullen en zo ja hoe die er dan uit gaan zien.
Het is hier niet idd gebaseerd op een compromis.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet voor andere vrouwen spreken, maar het komt een gesprek ten goede als er nog een opening is. In POL en NWS is er niet altijd ruimte voor een ontmoeting in het midden. Ik maak me daar trouwens zelf ook wel schuldig aan.
Doch, ik heb je tweemaal genomineerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
Ja, met leuke motivaties, moest om die discussie-ergernisfactor wel lachen. We zijn allebei nogal bevlogen af en toequote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, ik heb je tweemaal genomineerd.
Koos is altijd dronken en houdt van dikke vrouwen en orka's, remlof trekt zich af op de Europese vlag, Disana is de moraalridder en van het vrouwelijk geslacht, Betyar bewerkt hout, Erik houdt van kutmuziek, GS is de korpsbal, en ik ben normaal.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Commentarii de bello fori politici
Ik zit nog niet zo heel lang in POL, dus ik heb eerlijk gezegd niet zo'n goed idee van de mensen en de meningen. Dus ik heb eerlijk gezegd ook niet zo'n goed idee wie ik moet nomineren
Ja ik mag niet liegen natuurlijk.quote:
LOL.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
Ja ik mag niet liegen natuurlijk.
Hetzelfdequote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:32 schreef Dutchnative het volgende:
Iedereen die mij heeft genomineerd voor de Elbert Dijkgraaf-trofee(beste nieuwkomer): Bedanktj!
Dan zou ik eigenlijk moeten editten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik mag niet liegen natuurlijk.
Censuur!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zou ik eigenlijk moeten editten.
Die term heeft zo'n negatieve lading. Ik zou het liever omschrijven als deskundige hulp bij het interpreteren en becommentariëren van zaken.quote:
quote:Je wil gewoon zelf genoemd worden in m'n post.
Oh dan is het goed, je mag me altijd eloquent als normaal omschrijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die term heeft zo'n negatieve lading. Ik zou het liever omschrijven als deskundige hulp bij het interpreteren en becommentariëren van zaken.
Ik houd helemaal niet van orka's!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos is altijd dronken en houdt van dikke vrouwen en orka's, remlof trekt zich af op de Europese vlag, Disana is de moraalridder en van het vrouwelijk geslacht, Betyar bewerkt hout, Erik houdt van kutmuziek, GS is de korpsbal, en ik ben normaal.
En ik heb niet eens een harnasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van orka's!
Ah, wel van dikke vrouwen dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van orka's!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos is altijd dronken en houdt van dikke vrouwen en orka's, remlof trekt zich af op de Europese vlag, Disana is de moraalridder en van het vrouwelijk geslacht, Betyar bewerkt hout, Erik houdt van kutmuziek, GS is de korpsbal, en ik ben normaal.
Je snapt mn grap.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, wel van dikke vrouwen dus.
Nice.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |