Je loopt achter.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:07 schreef Elfletterig het volgende:
Je loopt achter.De PvbA is allang opgegaan in de Partij van Verbolgen Vruchten (PVV), samen met het voormalige Druif '66 en de CitrusUnie...
Ik zie geen reden waarom we er niet om zouden moeten lachen.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, lach er maar om, maar in de peilingen zijn ze inmiddels van 41 zetels teruggezakt naar slechts tien. De enige partij die in peilingen ooit harder wegzakte, was Trots Op Nectarines.
Alleen mensen zonder piercings zijn immers stemgerechtigdquote:Op donderdag 24 november 2011 13:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oppert u nu een cordon sanitaire tegen de Partij van de Boze Appel?
Je bent nu in de war met uitkeringsgerechtigden.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Alleen mensen zonder piercings zijn immers stemgerechtigd
Het Nederlands parlement is toch ook niet democratisch tot stand gekomen?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar ja, er is nog nooit zo slecht gestemd, en de trofeeën is crap en bepaald niet democratisch tot stand gekomen.
Nou nee hoor. Maar soms kan je beter geen passief stemrecht hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent nu in de war met uitkeringsgerechtigden.
Reya is sowieso elitair en zijn trofeekeuze is danig teleologisch als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het Nederlands parlement is toch ook niet democratisch tot stand gekomen?
Ik vind het stemmen wel prima eigenlijk
Dat was Thorbecke ook. En kijk met wat voor grondwet wij zitten opgescheept.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Reya is sowieso elitair en zijn trofeekeuze is danig teleologisch als je het mij vraagt.
Maar wel het leukst om te lezenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo, ook mijn dukaat in het zakje gedaan. Motivatie schrijven = kut.
Vind ze best duidelijk hoor. Die beschrijving van zuurvoud op zijn bankje is gewoon treffendquote:Op donderdag 24 november 2011 18:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jawel, maar dan ben ik er nog steeds rampzalig in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |