Hebben wij weerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:15 schreef Da hopman het volgende:
Oja, de heideroosjes komen ook al niet.
Die komen denk ik nog 1x naar Lowlands, one last time.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:15 schreef Da hopman het volgende:
Oja, de heideroosjes komen ook al niet.
Alle vvd/pvv stemmers bedanktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef PiRANiA het volgende:
Met 19% BTW is dat (175 * 0.94) * 1.19 = ¤195.76. Als we dat op 200 euro afronden zijn de vooruitzichten geweldig.
Uitzetten naar Angola die lui, en CDA-ers er achteraanquote:
En Beirut.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop volgend jaar op Bon Iver !
En dan Arcade Fire dit jaar wel kan!
quote:Met 19% BTW is dat (175 * 0.94) * 1.19 = ¤195.76. Als we dat op 200 euro afronden zijn de vooruitzichten geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeggen ze misschien, maar betalen uiteindelijk toch de 250 euro omdat ze er toch bij willen zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik denk dat 200 euro de magische grens is dat veel mensen niet meer heengaan.
De die-hards zullen toch wel heengaan, maar veel van de ik-wil-er-sowieso-één-keer-bij-zijn-geweest-hipsters niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zeggen ze misschien, maar betalen uiteindelijk toch de 250 euro omdat ze er toch bij willen zijnEn klagen over de line-up is ook niet interessant als je toch niet gaat.
Ik ga dan echt serieus overwegen om voor het eerst in bijna 10 jaar te skippen en weer eens naar een buitenlands festival te gaan. Roskildequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zeggen ze misschien, maar betalen uiteindelijk toch de 250 euro omdat ze er toch bij willen zijnEn klagen over de line-up is ook niet interessant als je toch niet gaat.
Iedere keer als ik dit nummer hoor krijg ik zin om een gek Iers dansje te doen!quote:
199,99.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:14 schreef WeezerButler het volgende:
Marketingtechnisch zal de prijs net onder de psychologische grens van ¤ 200 komen te liggen denk ik.
Klopt, Green Day wil vaak 400 gillende pubers op het podium en da gaat nie werke he op LL.quote:Op maandag 14 november 2011 17:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sowieso is de stage van Green Day te groot voor de Alpha.
Ok, nou ja vind het wel een leuk bandje (maar ook niet meer dan dat).quote:Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klopt, Green Day wil vaak 400 gillende pubers op het podium en da gaat nie werke he op LL.
Plaatje stuk?quote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Da hopman het volgende:
In de serie van ll11 liet iemand een ontwerp zien van een tattoo. Nu zag ik dit ontwerp terug op de site van vodafone. Toeval of toevallig dezelfde persoon
[ afbeelding ]
Garbage zou wel nice zijn ja, Zitten al weer een poosje in de studio en ik hou wel van hun oude werkquote:
quote:Garbage
the album is done! My first day off in months. Not sure what to do. Weird
Vorig jaar hadden we al LANG kaarten volgens mijquote:Op woensdag 30 november 2011 14:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Vorig jaar hadden geloof ik al kaarten rond deze tijd? Het begint hier weer langzaam maar zeker te borrelen.Maar nog zo lang wachten
Dat wordt feestquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit jaar pas een week voor LL zelf denk de kaarten in de verkoop
Op de headliners na ken ik er helemaal niks vanquote:Op woensdag 7 december 2011 11:28 schreef theodoor9 het volgende:
De eerste namen van het Oya festival, dus kanshebbers voor LL:
Het Oya festival in Noorwegen zal voor de tiende maal plaatsvinden van 7 augustus t/m 11 augustus 2012. Dit is natuurlijk reden genoeg voor een feestje, dus de eerste namen bevatten gelijk twee headliners. Zo Zullen The Stone Roses en Björk gaan headlinen. Andere bands die bekend zijn gemaakt zijn: Azealia Banks, Ane Brun, Jonas Alaska, Yelawolf, The Devil's Blood, Sudan Dudan en The Good, The Bad And The Ugly. In totaal zullen er meer dan 200 bands staan.
Moet eerlijk zijn dat ik ze alleen kwa naam ken, wat is goed luister materiaal van hun ?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:57 schreef Gitaarmat het volgende:
The Stone Roses zijn geniaal zeg, dat zou erg mooi zijn.
Deze sowieso.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zijn dat ik ze alleen kwa naam ken, wat is goed luister materiaal van hun ?
Oke, dat wist ik niet. Wellicht iets voor Pinkpop aangezien Smeets dan weer kan opscheppen over een dure band.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef WeezerButler het volgende:
Tarief van de Stone Roses ligt rond de miljoen euro per concert deze tour. Coldplay is goedkoper
twitter:BenteBollmann twitterde op woensdag 07-12-2011 om 13:56:15Straks de eerste info over Lowlands 2012! Volg @rapid_razor_bob en je weet het als allereerste. #LL12 reageer retweet
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:00 schreef Mathijz het volgende:
twitter:BenteBollmann twitterde op woensdag 07-12-2011 om 13:56:15Straks de eerste info over Lowlands 2012! Volg @rapid_razor_bob en je weet het als allereerste. #LL12 reageer retweet
quote:Lowlands 2012 op 4 februari in de verkoopReady to cut the cake? De kaarten voor de twintigste editie van Lowlands gaan op zaterdag 4 februari om 11:00u in de verkoop.
Een normaal festivalticket (incl. ¤10,- servicekosten, camping en pendelbus) kost ¤185,- en een combi-ticket met Walibi Holland gaat ¤207,- kosten (incl. ¤10,- servicekosten). Met een combi-ticket kun je tijdens Lowlands drie dagen naar Walibi Holland of op één zelfgekozen andere dag in 2012, uitgezonderd donderdag 16 augustus en maandag 20 augustus.
Ten opzichte van 2011 worden de kaarten dus ¤20,- duurder. Deze verhoging is volledig te danken aan de BTW-verhoging op cultuur van 6% naar 19%. Dankzij deze Halbe maatregel uit den Haag neemt minister De Jager alvast een extra plak van de verjaardagscake, terwijl we hem toch echt niet hebben uitgenodigd…
Ben je lid van CJP? Dan steek je zomaar ¤10,- korting in je zak. Voor deze actie zijn 10.000 festivaltickets beschikbaar.
Natuurlijk kun je ook in 2012 met je caravan, camper of vouwwagen naar Lowlands komen. Je hebt dan wel een extra Camper Camping Ticket nodig (¤52,25 incl. ¤4,75 servicekosten). Let op: alleen campers, caravans en vouwwagens die voldoen aan de eisen genoemd in de Wegenverkeerswet en de Regeling Voertuigen zijn toegestaan. Autobussen en omgebouwde busjes worden niet toegelaten. Is het voertuig langer dan 8,5m? Stuur dan een mailtje naar info@lowlands.nl voor het aanvullende reglement en het inschrijfformulier.
Koop je kaarten alleen via de officiële verkoopkanalen (www.lowlands.nl, www.livenation.nl, www.ticketmaster.nl en 0900-300 1250 (45 cpm)) want alleen zo weet je zeker dat je niet teveel betaalt en dat het ticket ook echt toegang tot het festival geeft. Laat zwarthandelaren als Viagogo, Seatwave en Onlineticketshop lekker links liggen want ook dit jaar worden kaarten uit de zwarthandel zo veel mogelijk ongeldig gemaakt. Ook op Marktplaats worden altijd weer valse kaarten aangeboden en zijn fraudeurs actief. Een gewaarschuwd mens kijkt wel uit zijn kaarten hier te kopen! Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl
Oh ja, vergeet niet om bij 17 + 18 + 19 augustus een groot uitroepteken in je agenda te zetten...
Dat dustwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 07-12-2011 om 14:13:37De kaartverkoop voor Lowlands 2012 gaat 4 februari van start! Voor alle info en prijzen http://t.co/IXqvlgBH #LL12 #yeah! reageer retweet
Ik denk dat het minder snel gaat dan dit jaar... nu 2,5 uur ipv 2.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eerst maar kaartje scoren, t verkoopt vast weer bizar snel uit
meer mensen die vorig jaar naast de pot piesten en dat nu niet willen. En tot nu toe elk jaar duurder en sneller uitverkochtquote:Op woensdag 7 december 2011 14:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja het zal snel weer uit verkopen,
Voordeel: VVK is wat duurder dus misschien dat het daardoor toch iets minder snel gaat?
Nadeel: VVK is op een zaterdag, meer mensen vrij? Dus meer mensen die kunnen bestellen?
Kees van Hondt, Depeche Mode en Radiohead.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga denk ik alleen als er al wat leuke namen bekend zijn gemaakt voor 4 februari.
Dan ga ik wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kees van Hondt, Depeche Mode en Radiohead.
quote:
Kees van Hondt was toch al zeker bevestigd voor 2012?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kees van Hondt, Depeche Mode en Radiohead.
Valt mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef Perquisite het volgende:
Kaartjes 185 euro. 4 februari in de verkoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_860
was al gepostquote:Op woensdag 7 december 2011 16:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_860
Beetje triest weer deze opmerking, aangezien ze zelf bijna standaard elk jaar de prijzen met 10E verhogen.quote:Ten opzichte van 2011 worden de kaarten dus ¤20,- duurder. Deze verhoging is volledig te danken aan de BTW-verhoging op cultuur van 6% naar 19%.
Hiermee doelen ze op het feit dat ze er niet, zoals andere jaren wel het geval, nóg eens ¤10 bovenop doen. Ben benieuwd hoelang de trend van duurdere entreeprijzen voortzet.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:37 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Beetje triest weer deze opmerking, aangezien ze zelf bijna standaard elk jaar de prijzen met 10E verhogen.
Maar de manier waarop het vermeld wordt is weer heel zuur en vingerwijzend, terwijl ze zelf zoveel mogelijk geld uit de zakken van de bezoekers proberen te kloppen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hiermee doelen ze op het feit dat ze er niet, zoals andere jaren wel het geval, nóg eens ¤10 bovenop doen. Ben benieuwd hoelang de trend van duurdere entreeprijzen voortzet.
Lowlands wijst inderdaad graag naar De Jager als grootste bron van kwaad. Terwijl we zonder die verhoging nu waarschijnlijk een 10tje meer hadden betaald dan vorig jaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Maar de manier waarop het vermeld wordt is weer heel zuur en vingerwijzend, terwijl ze zelf zoveel mogelijk geld uit de zakken van de bezoekers proberen te kloppen.
Eurosonic rekent iets meer dan 5 euro. Volgens mij gaan alle festivals richting maximale servicekosten.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef willemwaus het volgende:
Die 10 euro servicekosten zijn ook belachelijk..
Preciesquote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
als alle prijszeikerds nu gewoon geen kaartje kopenheb ik tenminste meer kans op wel n kaartje
Waarom zou ik niet mogen klagen over de alweer verhoogde ticketprijs, vind 20 euro er boven op belachelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
als alle prijszeikerds nu gewoon geen kaartje kopenheb ik tenminste meer kans op wel n kaartje
De prijs is gelijk gebleven? De belasting echter niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:12 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mogen klagen over de alweer verhoogde ticketprijs, vind 20 euro er boven op belachelijk.
Als je aangeeft dat je vorig jaar geld over had dan mag dit toch zeker worden meegenomen in de ticketprijs.
Als ik kijk naar wat Melt kost vind ik LL gewoon vrij prijzig.
Dan nog, doe maar eens een handreiking naar je publiek!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
De prijs is gelijk gebleven? De belasting echter niet.
misschien wordt de line-up wel heul goedquote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Dan nog, doe maar eens een handreiking naar je publiek!
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Snap gewoon dat het een bedrijf is, die Winst willen maken. De Albert Heijn gaat ook niet zijn producten goedkoper maken omdat ze veel klanten hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel het is per slot van rekening wel gewoon Mojo he! Was het bijna vergeten mea culpa.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Snap gewoon dat het een bedrijf is, die Winst willen maken. De Albert Heijn gaat ook niet zijn producten goedkoper maken omdat ze veel klanten hebben.
Het is geen goeden doelen actie!
En dat geld wat ze over hebben van vorig jaar, zullen ze misschien 1 grotere naampje voor bij kunnen boeken, maar meer ook niet. Dat kan niet op tegen die 19% BTW die ze nu af moeten staan.
en dat klopt precies, dus heel netjes van de organisatie! Dit zullen ze financieren uit het geld wat vorig jaar over was. Dus gewoon allemaal heel netjes. Kan een keertje niet zeikenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
De prijs is gelijk gebleven? De belasting echter niet.
Ga je heen?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef portie het volgende:
[..]
Eurosonic rekent iets meer dan 5 euro. Volgens mij gaan alle festivals richting maximale servicekosten.
Skrillex. Ik weet even niet welk nummer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand die het nummer helemaal op het begin kent? Wat in de Intro zit dus
quote:Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef ralfseltje het volgende:
Ben benieuwd of ze dit jaar echt anders gaan programmeren. Als in: minder puberale kut-dj's als Skrillex en meer 'bandjes', zodat al die mensen die alleen maar komen om 's nachts te feesten wegblijven.
Jep, maar de directeur gaf vorig jaar ook al aan dat hij vond dat een te groot gedeelte van het publiek puur voor de dj's 's avonds kwam. Wat ten koste gaat van de sfeer overdag. Daar wilde hij wat aan veranderen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dat is n beetje het hele idee van lowlands he? bandjes tot een uur of 23 en daarna dj's en dat maakt lowlands juist zo leuk imho
Nou dat heb ik nergens zo begrepen. Het Lowlandspubliek alsin de doelgroep is ook verandert ten opzichte van pak hem beet 10 jaar geleden.quote:Op maandag 12 december 2011 15:02 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Jep, maar de directeur gaf vorig jaar ook al aan dat hij vond dat een te groot gedeelte van het publiek puur voor de dj's 's avonds kwam. Wat ten koste gaat van de sfeer overdag. Daar wilde hij wat aan veranderen.
bron?quote:Op maandag 12 december 2011 15:02 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Jep, maar de directeur gaf vorig jaar ook al aan dat hij vond dat een te groot gedeelte van het publiek puur voor de dj's 's avonds kwam. Wat ten koste gaat van de sfeer overdag. Daar wilde hij wat aan veranderen.
Festivalinfo ; 23/08/2011quote:
Heb je natuurlijk gelijk in, maar dat maakt van alles een 'over smaak valt niet te twisten'-discussie. Ik denk dat je, bijvoorbeeld, best mag zeggen dat de gemiddelde Elliott Smith-fan meer muzikaal besef heeft dan een gemiddelde Frans Bauer-fan. Wat muzikaal besef dan is valt te bediscussiëren, maar je mag mensen best afzeiken om hun muzieksmaak. Vind ikquote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef TWP het volgende:
Mensen afzeiken om dat je hun muzieksmaak niet kan waarderen.Diegenen dienen ook niet serieus genomen te worden. Laat mensen lekker genieten van dat wat ze vrolijk maakt. Laat ze Frans Bauer luisteren, laat ze van Justin Bieber genieten, en laat ze houden van Skrillex. Sneu om smaak te gaan veroordelen.
Mijn interpretatie van die woorden was misschien wat vrij, maar denk wel dat hij dat bedoelde iigquote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Festivalinfo ; 23/08/2011
Volgens Van Eerdenburg, festivaldirecteur van Lowlands, is het heel goed mogelijk dat de (gedeeltelijke) verkoop van Lowlands kaarten voortaan via popzalen als Tivoli en Paradiso zal verlopen. Dat zegt Van Eerdenburg tegenover 3voor12.
Reden voor deze omwenteling is dat Lowlands de samenstelling van het publiek wil veranderen. "Ik wil kijken of we de kaartverkoop zo in kunnen richten dat we zeker weten dat we toegewijde muziekliefhebbers bereiken, bijvoorbeeld via clubs als Paradiso, de Melkweg en Tivoli en via de avondprogramma’s op 3FM," zo laat Van Eerdenburg weten.
Maar Skrillex/dubstep is wel een ding van deze tijd en moet je dus imho ook hebben. Ik deel je mening verder wel, maar je moet als LL zijnde wel zo breed mogelijk programmeren en niet een nieuwe stroming totaal afschieten terwijl veel 16-jarigen daar heel graag naar toe gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 03:22 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk gelijk in, maar dat maakt van alles een 'over smaak valt niet te twisten'-discussie. Ik denk dat je, bijvoorbeeld, best mag zeggen dat de gemiddelde Elliott Smith-fan meer muzikaal besef heeft dan een gemiddelde Frans Bauer-fan. Wat muzikaal besef dan is valt te bediscussiëren, maar je mag mensen best afzeiken om hun muzieksmaak. Vind ikQua platheid doet Skrillex/White Lies niet veel onder voor Frans Bauer. Nouja, bij wijze van spreken.
Wel tof dat je ook toegeeft dat je mensen niet serieus kan nemen die White Lies of Skrillex leuk vinden
Ze hebben het verdomme zelf allemaal afgeschaft, vroeger was er gitaardisco in de Alpha, dat is allemaal weg. Dus de hand in eigen boezem mag wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:55 schreef WeezerButler het volgende:
In 2007 was er al dubstep op LL, s'middags in de volgepakte X-ray. Dus ze waren er op tijd bij met programmeren. Wat mij een beetje tegenstaat in het betoog van Erik van Eerdenburg is het gegeven dat het zijn eigen festival is, en dat er s'nachts sinds een jaar of 3 vooral focus is voor dance/electronica. De "gitaardisco" in de Grolsch is nauwelijks serieus te nemen... 90sNow/ Zeroes Heroes is alternatief carnaval imo. Programmeer dan op z'n minst een toffe indie cq rocknacht. Dat mis ik een beetje. Maar eerlijkgezegd is er s'nachts genoeg leuks te beleven.
Ja dat is ook wel weer zo, maar heb wel het idee dat het de overhand begint te krijgen. Waarmee ik bedoel dat het meeste publiek komt voor die paar dubstep namen, en de bandjes een stuk minder aandacht krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 03:33 schreef febster het volgende:
[..]
Maar Skrillex/dubstep is wel een ding van deze tijd en moet je dus imho ook hebben. Ik deel je mening verder wel, maar je moet als LL zijnde wel zo breed mogelijk programmeren en niet een nieuwe stroming totaal afschieten terwijl veel 16-jarigen daar heel graag naar toe gaan.
Dat vind ik dus ook. Programmeer dan ook gewoon anders. Er blijft ook weinig lol over van de gitaardisco, als iedereen op die uren bij de dubstep gaat dansen. Prima verder, maar het gaat al snel ten koste van het 'alternatieve' nachtprogramma.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze hebben het verdomme zelf allemaal afgeschaft, vroeger was er gitaardisco in de Alpha, dat is allemaal weg. Dus de hand in eigen boezem mag wel.
En eigenlijk is dat ook belachelijk. Vroeger kocht ik mijn kaartje in juli, dan was de programmering gewoon bekend. Het is dat ik Lowlands gewoon heel tof vind en er eigenlijk altijd wel heen wil, maar vorig jaar is het me (qua line up) echt tegengevallen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:16 schreef WeezerButler het volgende:
Indirekt ga je al voordat er überhaupt een programmering is...
en met goed gezelschapquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:27 schreef rubbereend het volgende:
goede line up is natuurlijk gewoon ook vrij persoonlijk. Heb me afgelopen jaar de hele dag door prima vermaakt met goede optredens verdeelt over alle podia.
Ga me toch eens wat meer op dit bandje focussenquote:Op donderdag 15 december 2011 10:18 schreef theodoor9 het volgende:
Stone Roses naast Oya nu ook bevestigd voor Sziget. Dus in de weken rond lowlands op het continent.
Oh ik vermaak me ook altijd wel hoor, dat is het punt niet. Punt is dat het eigenlijk belachelijk is dat je tegenwoordig al een kaartje moet kopen voordat er ook maar 1 band bekend is. En dat is niet de schuld van Lowlands maar het feit dat Lowlands flink gehypt is de laatste jaren, en dat is jammer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:27 schreef rubbereend het volgende:
goede line up is natuurlijk gewoon ook vrij persoonlijk. Heb me afgelopen jaar de hele dag door prima vermaakt met goede optredens verdeelt over alle podia.
gehypt klinkt altijd zo negatief, tis gewoon populair. De mensen die zijn geweest willen graag en er gaan veel goeden verhalen over. Dan krijg je dat vraag en aanbod een probleem krijgen. En dan gaan we met zijn alle voor de zekerheid ons kaartje op tijd halen.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ik vermaak me ook altijd wel hoor, dat is het punt niet. Punt is dat het eigenlijk belachelijk is dat je tegenwoordig al een kaartje moet kopen voordat er ook maar 1 band bekend is. En dat is niet de schuld van Lowlands maar het feit dat Lowlands flink gehypt is de laatste jaren, en dat is jammer.
Ik vind het wel gehypt, tot 3 jaar geleden kon je gewoon een maand vantevoren nog een kaartje kopen, dat kan gewoon niet meer. Er gaan steeds meer mensen die het wel eens een keer mee willen maken en dat gaat ten koste van de echte muziekliefhebbers. Er zijn zelfs vrienden van me voorgoed afgehaakt die al die jaren ervoor wel gingen, dat vind ik zonde.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gehypt klinkt altijd zo negatief, tis gewoon populair. De mensen die zijn geweest willen graag en er gaan veel goeden verhalen over. Dan krijg je dat vraag en aanbod een probleem krijgen. En dan gaan we met zijn alle voor de zekerheid ons kaartje op tijd halen.
Leuk,quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:34 schreef PiRANiA het volgende:
Lowlands 2012 pakket
3FM Serious Request veiling ten bate van het Rode Kruis
http://bit.ly/rKUW7W
Vind jij... nachtprogrammering boeit me sowieso weinig. Als er een dj staat die goede plaatjes draait ben ik al tevreden. Maar afgelopen jaar was het bijna overal house alleen in de Groslch niet, maar daar was het dan weer veel te druk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:14 schreef MaJo het volgende:
Afgelopen jaar was er een betere nachtprogrammering dan dagprogrammering,
Voor mijn gevoel kwam een groot gedeelte specifiek voor dat nachtprogramma, dus wat dat betreft was de nachtprogrammering 'beter' dan de dagprogrammering. Maar dat zegt misschien ook vooral wat over de rampzalige dagprogrammering van vorig jaar, in mijn ogen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Vind jij... nachtprogrammering boeit me sowieso weinig. Als er een dj staat die goede plaatjes draait ben ik al tevreden. Maar afgelopen jaar was het bijna overal house alleen in de Groslch niet, maar daar was het dan weer veel te druk.
Dan hebben er een hoop mensen een glazen bol, want het programma was nog niet bekend toen het al compleet uitverkocht was.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:13 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel kwam een groot gedeelte specifiek voor dat nachtprogramma, dus wat dat betreft was de nachtprogrammering 'beter' dan de dagprogrammering. Maar dat zegt misschien ook vooral wat over de rampzalige dagprogrammering van vorig jaar, in mijn ogen.
Dat is natuurlijk waar, maar ik bedoelde meer te zeggen dat als de dagprogrammering wat scherper was geweest met meer gewaardeerde en 'cutting edge'bands, dat die mensen alsnog vooral naar dj's in de nacht waren gegaan om 'lekker te feesten'.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan hebben er een hoop mensen een glazen bol, want het programma was nog niet bekend toen het al compleet uitverkocht was.
Je bent op tijdquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:28 schreef Da hopman het volgende:
Nu al een kaartje kopen voor Lowlands 2012. Dit is je kans
http://www.ebay.nl/itm/Lo(...)n_146#ht_2262wt_1396
En je steunt daar ook nog serious request mee.
Inderdaad, geen namen = geen kaartje voor mij.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:59 schreef Fuszy het volgende:
Van mij mogen ze binnenkort weer beginnen met het noemen van namen. Vorig jaar duurde het schandalig lang voordat er een goed beeld van de line-up was. Misschien dat we iets weten voor 4 februari
Zo erg zal het voor mij niet zijn. Mochten de namen niet boeiend genoeg voor me zijn, dan verkoop ik hem later wel weer voor de normale prijs. Vast aan een FOK!ker ofzo. Laatste drie jaar was het nog te doen. Vorig jaar vond ik wel een geslaagde editie ook al vond ik de line-up in het begin tegenvallen.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:00 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Inderdaad, geen namen = geen kaartje voor mij.
Nee vind ik niet, vinden de meeste bezoekers. Van de nachtprogrammering ken ik misschien 3 namen, maar het interesseert me ook niet, want ik kom voor overdagquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Vind jij... nachtprogrammering boeit me sowieso weinig. Als er een dj staat die goede plaatjes draait ben ik al tevreden. Maar afgelopen jaar was het bijna overal house alleen in de Groslch niet, maar daar was het dan weer veel te druk.
Hoe kun je in vredesnaam te oud zijn voor de muziek?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:
helaas maar waar ik ben te oud geworden voor lowlands, ik kan de muziek niet meer aan
Ik trek de bandjes die ze uitnodigen niet meer... ik had gehoopt dat LL met me mee zou groeien maar dat doen ze dus niet...quote:Op woensdag 28 december 2011 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kun je in vredesnaam te oud zijn voor de muziek?Of bedoel je de nachtprogrammering
Kan ik me best wat bij voorstellenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik trek de bandjes die ze uitnodigen niet meer... ik had gehoopt dat LL met me mee zou groeien maar dat doen ze dus niet...
Leer alsjeblieft eens het verschil tussen "eens" en "is", dit is echt onleesbaar slechtquote:Op woensdag 28 december 2011 17:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Van mij mogen ze ook wel langzaam eens namen naar buiten brengenof per ongeluk express eens de eerste naampjes laten lekken.
als LL moet meegroeien dan zaten we nu naar bandjes uit 1993 en 1994 te kijkenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik trek de bandjes die ze uitnodigen niet meer... ik had gehoopt dat LL met me mee zou groeien maar dat doen ze dus niet...
het is niet zo dat ik nu voornamelijk naar bandjes uit de jaren 90 luister maar ik ben wel iets avontuurlijker ingesteld (sinds dat ik begin 2000 naar LL ging), ik vermaak me prima op festivals als roadburn en ATP .... ik heb het idee dat die wel met mij meegegroeid zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als LL moet meegroeien dan zaten we nu naar bandjes uit 1993 en 1994 te kijken
LOL. ik hoor heel veel mensjes klagen over slechte programmering van een festival wat toch binnen een dag uitverkoopt ondanks het programma ... dus ergens klopt het verhaal nietquote:Op woensdag 28 december 2011 17:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is niet zo dat ik nu voornamelijk naar bandjes uit de jaren 90 luister maar ik ben wel iets avontuurlijker ingesteld (sinds dat ik begin 2000 naar LL ging), ik vermaak me prima op festivals als roadburn en ATP .... ik heb het idee dat die wel met mij meegegroeid zijn.
Er zijn gewoon niet zo veel WTF artiesten op LL, ik hou niet zo van die beschermende laag die er voor moet zorgen dat er het jaar daarna weer meer mensen heen willen.
Ik heb het idee dat LL bandjes selecteert zodat er iig een redelijk volle tent naar wil luisteren en ik heb mijn leukste LL momenten meegemaakt in bijna lege tenten (gek genoeg was 1 daarvan the notwist iets wat nu zeker wel een tent voltrekt.)
Voorheen was het ook niet in één dag uitverkocht. 3 jaar geleden was het nog zo dat je in Maart of zelfs Mei nog kaarten kon kopen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
LOL. ik hoor heel veel mensjes klagen over slechte programmering van een festival wat toch binnen een dag uitverkoopt ondanks het programma ... dus ergens klopt het verhaal niet
Tomorrowland? In Nederland stik je in de dancefestivals.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:33 schreef JackHerrer het volgende:
Het is ook zo populair omdat Nederland gewoon te weinig goede (meerdaagse) festivals in de zomermaanden heeft. Kijk maar naar België wat ze daar in 2 maanden te doen hebben, Rock Werchter, Dour, Tomorrowland, en Pukkelpop. En daarnaast heeft bijna elke stad een groot meerdaags festival in de zomer Gentse Feesten (10 days off), Lokerse Feesten enz.
In Nederland zijn de festivals vaak maar 1 dag, hoewel het nu ook meer in opkomst is met Solar, Pitch en Zwarte Cross bijvoorbeeld.
Ik had het over meerdaagse festivals, en behalve solar is er niet echt een meerdaags dance-festival in nederland.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tomorrowland? In Nederland stik je in de dancefestivals.
Britten op festivalsquote:Op woensdag 28 december 2011 22:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach. Alsof de Britten niet overal in Europa hun vleugels uitslaan om zich te bezatten aan een hoger alcoholpromillage ...
ff een bamboetak zoeken en dan ff luisterenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef kciR het volgende:
Kees van Hondt heeft een verzamelaar uit, hij staat nu op de luisterpaal. 16 nummers feest!
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.45448361
Volgens mij net iets minder dan 2 uurtjes. Ik heb zelf anderhalfuur in een wachtrij gestaan, dus het was maar net aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:13 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe lang duurde het vorig jaar voordat alles uitverkocht was?
2,5 uur volgens mij. Als ik me niet vergis begon het om 11 uur en was het om half 2 uitverkocht. Zoiets in ieder geval. En het was een hel om er doorheen te komenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:13 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe lang duurde het vorig jaar voordat alles uitverkocht was?
De stijl uit de eerste mail. Dat was een gewei boven op RRB.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
Wie wil de nieuwe OP maken? Is er al een 'stijl'?
Acht volgens mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:42 schreef TheFastOne het volgende:
Hoeveel kaartjes kan je in 1 keer bestellen?
Pinkpop betaalt helft btw-verhogingquote:LANDGRAAF - Pinkpop heeft dinsdag de entreeprijzen voor de komende editie via twitter bekendgemaakt.
Het popfestival neemt de helft van de btw-verhoging op podiumkunsten in het eerste jaar voor eigen rekening.
Zal dat niet deels ten koste gaan van de line-up? Of schieten ze het echt écht voor?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Pinkpop betaalt helft btw-verhoging
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Pinkpop betaalt helft btw-verhoging
Ik denk niet dat het gek veel gaat schelen. Ze hebben niets specifiek gezegd over Bruce Springsteenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zal dat niet deels ten koste gaan van de line-up? Of schieten ze het echt écht voor?
Verwacht je iets van Bloc Party dan? Een nieuw album zonder Kele, toch? Die maakte juist de sound van Bloc Party en zonder hem verwacht ik een ramp voor ze.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Bloc Party komt ook weer met een album dit jaar, mooi voor in de Alpha lijkt me
Nope met Kelequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verwacht je iets van Bloc Party dan? Een nieuw album zonder Kele, toch? Die maakte juist de sound van Bloc Party en zonder hem verwacht ik een ramp voor ze.
mooi, dan Alpha lijkt me.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nope met Kele![]()
http://www.rockblog.nl/ni(...)erug-met-nieuw-album
en wat je wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
Pinkpop 3 dagen: 160 exclusief. Werchter 4dagen 195,- + 25 voor camping... Lowlands 3,5dagen 185,- Dour 4dagen 117,- inclusief camping ...
Zou me niet verbazen als ze echt bezig zijn met Radiohead. Heel veel vraag naar als je dat vorig jaar zo zag. En ze touren ook weer, doen toch festivals in Spanje & Portugal.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:52 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd met welk cadeautje LL komt, aangezien zij zelf vonden dat de line-up niet geweldig vonden.. Ze moeten toch aardig wat extra geld over hebben.
voor mij hoeft het niet perse in de grote van de acts te zitten. Geen prijsverhogingen bij het eten en drinken bijvoorbeeld. Meer bijzondere acts hebben mijn voorkeur. Radiohead mag op elk festival komen wat mij betreft, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze echt bezig zijn met Radiohead. Heel veel vraag naar als je dat vorig jaar zo zag. En ze touren ook weer, doen toch festivals in Spanje & Portugal.
Daarnaast vermoed ik
Bon Iver, Portugal The Man, De Heideroosjes & Spinvis als een soort zekerheidjes?
Ook komen de bands Go Back To The Zoo en Moss met een nieuw album 2012. Wat LL dan ook zeker tot een optie hoort.
En daarnaast hoop ik nog dat ze Mumford & Sons, Franz Ferdinand & Bloc Party langs laten komen, maar die hebben nog geen tour bekend gemaakt.
En als dance act is Justice zeker een optie aangezien ze Werchter ook aan doen. Maar denk dat ze met Pinkpop er vandoor gaan.
helemaal niets en heel veel. maak ervan wat je zelf vindt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
Pinkpop 3 dagen: 160 exclusief. Werchter 4dagen 195,- + 25 voor camping... Lowlands 3,5dagen 185,- Dour 4dagen 117,- inclusief camping ...
En vooral overzichtelijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef indiaantje89 het volgende:
http://lowlands.nl/
Ze hebben wat veranderd aan de website, dat het weer een oerlelijke site mag worden met een prachtige line up
Waarom een gewei op het logo? Nieuwe sponsor Jägermeister?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb je volgens mij lettertype, logo en thema bij elkaar. Kleurstelling zegt niets over de bandjeskleur. Deze is namelijk al eerder gebruikt.
Het lijkt erop dat ze dit jaar voor eenvoud kiezen. Zou mooi zijn.
A Campingflight to Lowlands Paradise 2012 deel 1quote:Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel een aardig gesprek tussen Erwin Blom en Eric van Eerdenburg over LL en de digitalisering
excuusquote:Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
A Campingflight to Lowlands Paradise 2012 deel 1
Ze zijn niet al sinds november uitverkocht?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vind het trouwens vrij stil rondom Lowlands? Stilte voor de storm?
Heeft er wss wel mee te maken ja., maar vorig jaar waren er rond deze tijd al wat zelf bevestigingen geloof ik (Crystal Fighters, Trentemoller meen ik me te herrineren).quote:Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zijn niet al sinds november uitverkocht?
En dat was omdat..quote:Op maandag 9 januari 2012 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heeft er wss wel mee te maken ja., maar vorig jaar waren er rond deze tijd al wat zelf bevestigingen geloof ik (Crystal Fighters, Trentemoller meen ik me te herrineren).
Toen hadden we de voorverkoop al lang gehad. Ze konden niet anders.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heeft er wss wel mee te maken ja., maar vorig jaar waren er rond deze tijd al wat zelf bevestigingen geloof ik (Crystal Fighters, Trentemoller meen ik me te herrineren).
Internetloos zijn heeft wel wat. En wat rubbereend zegt.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Why not? Lijkt me wel fijn werken
ik zou je PC nemenquote:Op maandag 9 januari 2012 17:35 schreef FrankRicard het volgende:
Heeft er iemand een idee waar ik beter kan zijn op 4 februari om 11u. Bij het vvv-kantoor of thuis achter mijn pc?
volgens mij zou het heel knap zijn om bij een VVV kantoor een kaartje te kopenquote:Koop je kaarten alleen via de officiële verkoopkanalen (www.lowlands.nl, www.livenation.nl, www.ticketmaster.nl en 0900-300 1250 (45 cpm))
http://www.ticketmaster.n(...)l_3&language=nl&l=NLquote:Op maandag 9 januari 2012 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou je PC nemen
[..]
volgens mij zou het heel knap zijn om bij een VVV kantoor een kaartje te kopen
ja maar dat staat toch niet in het lijstje van de Lowlandssitequote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)l_3&language=nl&l=NL
In het lijstje van de site staat ticketservice, ticketservice verkoopt onder andere via de site, maar ook via winkels. Het lijkt mij dat je daar dan ook je lowlandskaartje kan kopen, maar dat kan ik natuurlijk ook verkeerd hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar dat staat toch niet in het lijstje van de Lowlandssite
en dan vergeet je nog godspeed you! black emperorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.festivalinfo.n(...)nformatie_Coachella/
Hier mogen ze wel paar namen van doorsturen naar Biddinghuizen:
the Black Keys, Swedish House Mafia, Pulp, Explosions in the Sky, M83, Madness, The Rapture, Radiohead, Bon Iver, Noel Gallagher’s High Flying Birds, Miike Snow, Feist, Subfocus, Flying Lotus, Kasabian, Kaiser Chiefs, The Vaccines, Dr. Dre and Snoop Dogg, At The Drive-In, Justice, Florence & The Machine, Beirut, The Hives, Nero, Modeselektor, Dr. P, Noisa.
Ken ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en dan vergeet je nog godspeed you! black emperor
Foei!quote:
Placebo viel tegen op LL 2010.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ken ik niet![]()
Ook een fijne gerucht:http://www.festivalinfo.n(...)s_terug_naar_Europa/
Was er helaas niet bij toen, maar ben wel fan van Placebo. Toch mooie naam op een affiche. Maar ieder zijn mening. Van mij mogen ze komen!quote:
viel tegen? Ik stond na 3 nummers al met tranen in me ogen van geluk ...quote:
Ik heb ze de keer daarvoor gezien op Lowlands volgens mij, dat viel mij bijzonder tegen.quote:
Het was in elk geval een zeer goed optreden, één van de betere van die editiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
viel tegen? Ik stond na 3 nummers al met tranen in me ogen van geluk ...
vliegen van Belgie naar Flevoland?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef Da hopman het volgende:
Ik was via de luisterpaal al erg enthousiast over school is cool, maar na hun optreden bij DWDD vind ik ze wel helemaal festivalwaardig dus laat maar invliegen
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/playerpage.group.12237682.html
Doe maar, leuke band.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef Da hopman het volgende:
Ik was via de luisterpaal al erg enthousiast over school is cool, maar na hun optreden bij DWDD vind ik ze wel helemaal festivalwaardig dus laat maar invliegen
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/playerpage.group.12237682.html
Zou echt geniaal zijn voor een 24-uurstent verrassingsoptreden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:31 schreef TWP het volgende:
Nu Zanger Rinus op Eurosonic staat is de stap naar Lowlands ook goed te maken.
Dat zou wel heeeel gaaf zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 15:06 schreef indiaantje89 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)/radiohead-1995.html
voorteken ?![]()
Tja van mij mogen ze komen hoor, maar een apart concert voor enkel fans is misschien wel fijner. Let maar eens op de reacties die komen gaan...quote:Op zondag 15 januari 2012 15:06 schreef indiaantje89 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)/radiohead-1995.html
voorteken ?![]()
4 februari... hoop echt dat ik er 1 te pakken krijg, heb vanaf november al de Lowlands Kriebelsquote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef MaJo het volgende:
Wanneer gaan de kaarten eigenlijk in de verkoop?
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
4 februari... hoop echt dat ik er 1 te pakken krijg, heb vanaf november al de Lowlands Kriebels
Hoeveel wil je er hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:42 schreef AppleBite het volgende:
Kijk ik nou op de verkeerde plekken of zijn er vrij weinig geruchten over lowlands?
Of is dat niet echt gebruikelijk bij Lowlands haha, dit gaat hopelijk het eerste jaartje worden
Zo veel mogelijkquote:
Festival Info en Rockblog.nl in de gaten houden. En sommige verwacht je zelf na aanleiding van eventuele albums die gaan uitkomen of al is uitgekomen met een succes. Ook is 3Fm wel iets om in de gaten te houden.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:49 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk![]()
Maar ben best benieuwd waar je die dan vandaan goochelt haha, kan niet echt wat vinden met het googlen
Tuurlijk mag dat, maar ik zie die combinatie even niet? Knifeparty is een van de Editors leden?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:17 schreef TheFastOne het volgende:
Als Knifeparty komt mogen de Editors ook wel komen
Staat veel moois tussenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Festival Info en Rockblog.nl in de gaten houden. En sommige verwacht je zelf na aanleiding van eventuele albums die gaan uitkomen of al is uitgekomen met een succes. Ook is 3Fm wel iets om in de gaten te houden.
Ik verdenk dan dit soort dingen:
Bloc Party (komt weer bij elkaar 2012 met Kele erbij, komt nieuwe album aan dus mooie promotie)
Placebo tourt in Europa in Augustus en zijn al bekend gemaakt op een Duits festival.
Noel Gallaghers High Flying Birds: Na Beady Eye vorig jaar zullen ze ook wel zijn broer een kans geven? Goed album ook!
Spinvis: Hoor je veel op 3FM, en denk ook wel dat het geschikt is voor Lowlands.
M83: Leuke dance naam voor de Bravo.
Justice: tourt deze zomer ook in europe (o.a. Hurricane, Werchter etc.)
Franz Ferdinand (Gaat ook weer touren deze zomer)
Florence & The Machine (tourt o.a. op Roskilde en Werchter)
The Black Keys: Hoop ik zelf gewoon op na 2 goede albums
Birdy: Gehypt door 3FM.. zie ik wel in de India staan in de vroege middag
Bon Iver: Leuk album uitgebracht 2011 en tourt ook in Europa (o.a. Roskilde)
Wilco (ook erg goed album uitgebracht dit jaar, en denk ik ook een leuke naam voor Lowlands)
Knifeparty: Dubstep DJ die ook 3FM airtime krijgt.
The Stone Roses: staan op meerdere fesivals in Europa, en op Pinkpop komen ze zeker niet.
Nightwish: Beetje het zelfde als Within Temptation in mijn ogen, heeft ook album uitgebracht dit jaar
Go Back To The Zoo: Nederlandse Band, komt met nieuwe album 2012.
Moss: Same story als Go Back To The Zoo
Radiohead: Tourt deze zomer ook in Europa, maar is en blijft een te vage band om misschien al als gerucht te noemen.
De Kraaien: iemand op festival info vertelde dat Giel deze op 3FM al had bevestigd, heb het zelf niet gehoord.
Tuurlijk zijn al deze geruchten uit de lucht gegrepen, en misschien komt niet 1 van deze bands richting Biddinghuizen. Maar tsja het blijven geruchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |