die hebben ze er dan snel ingeschoven, want eerste avond moest ik backstage sneaken om een plasje te doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:24 schreef Da hopman het volgende:
Tweede avond ontdekte ik dat er wel een plee zat verstopt linksachter in de hoek.
geen idee, maar hij had goede tekstenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie was nou de mysterieuze host?
Vrijdag was het prima te doen tegen 4 uur 's nachts. Dag erna dachten we er ook nog even gezellig langs te gaan, maar toen stond er inderdaad een absurde rij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef TWP het volgende:
Die rij alleen al.. Of schoot dat wel een beetje op? Had er graag wel een kijkje willen nemen eigenlijk.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie was nou de mysterieuze host?
En die moet ik kennen van?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:27 schreef Da hopman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Horst the German was de DJ.
Nu je 't zegtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef Ashen het volgende:
[..]
Met name de RAUW feesten, oftewel Joost van Bellen
Dan doen ze het toch goed, dat het zo op een echte kroeg lijkt dat je de WC er mistquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:20 schreef Vinifera het volgende:
prima tent ja, maar heel gek dat er geen toilet was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |