meer mensen die vorig jaar naast de pot piesten en dat nu niet willen. En tot nu toe elk jaar duurder en sneller uitverkochtquote:Op woensdag 7 december 2011 14:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja het zal snel weer uit verkopen,
Voordeel: VVK is wat duurder dus misschien dat het daardoor toch iets minder snel gaat?
Nadeel: VVK is op een zaterdag, meer mensen vrij? Dus meer mensen die kunnen bestellen?
Kees van Hondt, Depeche Mode en Radiohead.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga denk ik alleen als er al wat leuke namen bekend zijn gemaakt voor 4 februari.
Dan ga ik wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kees van Hondt, Depeche Mode en Radiohead.
quote:
Kees van Hondt was toch al zeker bevestigd voor 2012?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kees van Hondt, Depeche Mode en Radiohead.
Valt mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef Perquisite het volgende:
Kaartjes 185 euro. 4 februari in de verkoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_860
was al gepostquote:Op woensdag 7 december 2011 16:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_860
Beetje triest weer deze opmerking, aangezien ze zelf bijna standaard elk jaar de prijzen met 10E verhogen.quote:Ten opzichte van 2011 worden de kaarten dus ¤20,- duurder. Deze verhoging is volledig te danken aan de BTW-verhoging op cultuur van 6% naar 19%.
Hiermee doelen ze op het feit dat ze er niet, zoals andere jaren wel het geval, nóg eens ¤10 bovenop doen. Ben benieuwd hoelang de trend van duurdere entreeprijzen voortzet.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:37 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Beetje triest weer deze opmerking, aangezien ze zelf bijna standaard elk jaar de prijzen met 10E verhogen.
Maar de manier waarop het vermeld wordt is weer heel zuur en vingerwijzend, terwijl ze zelf zoveel mogelijk geld uit de zakken van de bezoekers proberen te kloppen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hiermee doelen ze op het feit dat ze er niet, zoals andere jaren wel het geval, nóg eens ¤10 bovenop doen. Ben benieuwd hoelang de trend van duurdere entreeprijzen voortzet.
Lowlands wijst inderdaad graag naar De Jager als grootste bron van kwaad. Terwijl we zonder die verhoging nu waarschijnlijk een 10tje meer hadden betaald dan vorig jaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Maar de manier waarop het vermeld wordt is weer heel zuur en vingerwijzend, terwijl ze zelf zoveel mogelijk geld uit de zakken van de bezoekers proberen te kloppen.
Eurosonic rekent iets meer dan 5 euro. Volgens mij gaan alle festivals richting maximale servicekosten.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef willemwaus het volgende:
Die 10 euro servicekosten zijn ook belachelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |